Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας:  Δύο τάξεις θα στεγαστούν σε μέρη που απέχουν 20 χιλιόμετρα μεταξύ τους!
«Ο αντίκτυπος της διάσπασης του σχολείου θα  είναι τεράστιος για όλη τη σχολική κοινότητα»

Οξύνονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας με τη διάσπαση του σχολείου, όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Αργολίδας, αφού αποφασίστηκε η στέγαση 2 τάξεων σε διαφορετικά μέρη, που απέχουν περί τα 20 χιλιόμετρα μεταξύ τους.

«Οι ευθύνες όλων των εμπλεκόμενων αρμόδιων φορέων είναι μεγάλες διότι έπρεπε  στο διάστημα που μεσολάβησε να είχε γίνει η οριστική στέγαση του σχολείου σε κατάλληλο χώρο» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ.

«Ο αντίκτυπος της διάσπασης του σχολείου θα είναι τεράστιος για όλη τη σχολική κοινότητα» προειδοποιεί η ΕΛΜΕ και προσθέτει ότι «για μεν τους/τις μαθητές/τριες χάνεται η δυνατότητα για κοινές καλλιτεχνικές δράσεις όπως ορίζονται από το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, για δε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου η συνεχής μετακίνηση από το ένα μέρος στο άλλο θα αποβεί σε βάρος του εκπαιδευτικού τους έργου, του οικονομικού τους προγραμματισμού και της ασφάλειάς τους».

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Αργολίδας

Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας – Βιώσιμη στέγαση και λειτουργία

Τα μεγάλα προβλήματα  που  αντιμετωπίζει το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας και που έχουν αναδειχθεί από τους/τις μαθητές/τριες του σχολείου, τον Σύλλογο Γονέων και την ΕΛΜΕ όχι μόνο δεν επιλύθηκαν, αλλά οξύνονται με τη διάσπαση του σχολείου, αφού αποφασίστηκε η στέγαση 2 τάξεων σε διαφορετικά μέρη, που απέχουν περί τα 20 χιλιόμετρα μεταξύ τους.

 Οι ευθύνες όλων των εμπλεκόμενων αρμόδιων φορέων είναι μεγάλες διότι έπρεπε  στο διάστημα που μεσολάβησε να είχε γίνει η  οριστική στέγαση του σχολείου σε κατάλληλο χώρο.

Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας, όπως όλα τα Καλλιτεχνικά Σχολεία, έχει ενιαίο χαρακτήρα τόσο στη διοικητική του λειτουργία όσο και στο πρόγραμμα σπουδών του.  Η διάσπασή του σε 2 απομακρυσμένα χωριά υποβαθμίζει τη λειτουργία του και παρακωλύει την επιτυχή επιτέλεση του σχολικού προγράμματος.

Ο αντίκτυπος της διάσπασης του σχολείου θα  είναι τεράστιος για όλη τη σχολική κοινότητα.  Για μεν τους/τις  μαθητές/τριες χάνεται η δυνατότητα για κοινές καλλιτεχνικές δράσεις όπως ορίζονται από το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, για δε τους εκπαιδευτικούς του σχολείου η συνεχής μετακίνηση από το ένα μέρος στο άλλο θα αποβεί σε βάρος του εκπαιδευτικού τους έργου, του οικονομικού τους προγραμματισμού και της ασφάλειάς τους.

Η ΕΛΜΕ Αργολίδας στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των μαθητών/τριων, των γονιών και των εκπαιδευτικών  του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας για την ανέγερση σχολείου που να καλύπτει ενιαία και πλήρως τις στεγαστικές ανάγκες.

Το Δ.Σ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
Εκπαιδευτικοί Κυκλάδων καταγγέλλουν την αδιαφορία του υπουργείου - «Αναλαμβάνει ευθύνες ή συνεχίζει την πολιτική καταστολής;»
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
ekpaideusi-sxoleia-mathites
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
Η συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών και οι υποχρεωτικές υπερωρίες διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και επιβαρύνουν τους δασκάλους.
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
ekpaideytikoi
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
Η ανάθεση και άλλων καθηκόντων, αλλά και άλλων διδακτικών αντικειμένων σε εκπαιδευτικούς, που ήδη έχουν επιβαρυνθεί με περισσότερες εξωδιδακτικές...
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες