«Ουδέν κακόν αμιγές χειρότερου»:  «Η κυβέρνηση εφαρμόζει αντιεκπαιδευτικές πολιτικές»
«Αντιτιθέμεθα στις απανωτές ρυθμίσεις και νόμους που στοχεύουν στην αλλαγή του DNA της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην απογείωση των ταξικών φραγμών και τις πολλές ταχύτητες στην γνώση, αλλά και στην δια της διολίσθησης ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του Δημόσιου σχολείου»

«Με την γνωστή παροιμία «ουδέν κακόν αμιγές χειρότερου» η κυβέρνηση εφαρμόζει τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της στον χώρο της Παιδείας, για να καταστείλει τις αντιδράσεις και να περάσει τις πιο αντιδραστικές αλλαγές που έχουν σημειωθεί» υπογραμμίζει η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση. 

«Με έωλα επιχειρήματα η κυβέρνηση θεσμοθέτησε την καταπάτηση του Συντάγματος και την ίδρυση Ιδιωτικών ΑΕΙ, παρά τις μεγάλες αντιδράσεις του φοιτητικού κινήματος και της Πανεπιστημιακής κοινότητας» επισημαίνει.

«Αντί να ενισχύσει τα ΑΕΙ με προσωπικό και πόρους, νομοθέτησε την ίδρυση ειδικού αστυνομικού σώματος για τη «φύλαξη» των Ιδρυμάτων» προσθέτει.

Στη συνέχεια, αναφέρει ότι «επανέφερε βαθμολογικά όρια για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. που παίζουν το ρόλο του «κόφτη» (Ε.Β.Ε.) για να συμπληρώσει το δώρο στους ιδιοκτήτες των «κολλεγίων» και προς άγραν πελατών των ιδιωτών-ξένων Πανεπιστημίων».

«Αντιτιθέμεθα στις απανωτές ρυθμίσεις και νόμους που στοχεύουν στην αλλαγή του DNA της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην απογείωση των ταξικών φραγμών και τις πολλές ταχύτητες στην γνώση, αλλά και στην δια της διολίσθησης ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του Δημόσιου σχολείου» συμπληρώνει.

Η ανακοίνωση της Κίνησης για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση

Η Κίνηση για την Αλλαγή στη Μαθηματική Εκπαίδευση (ΚΑΜΕΚΠ) έχει κεντρικό της σύνθημα: «Μαθηματική Εκπαίδευση υψηλού επιπέδου για όλους». Οι εκπαιδευτικοί του Δημόσιου Σχολείου και Πανεπιστημίου, δηλαδή όλοι και όλες εμείς,  έχουμε βασική επιδίωξη τη στήριξη, την αναβάθμιση και όχι την υποβάθμιση του Δημόσιου σχολείου και Πανεπιστημίου, αλλά και την ενίσχυση του ρόλου και της θέσης μας μέσα σε αυτό, τα επαγγελματικά δικαιώματα, την υπεράσπιση στις θέσεις εργασίας και μόνιμους διορισμούς, την βελτίωση των συνθηκών εργασίας, την επιμόρφωσή και την δυνατότητα παρέμβασης στη λήψη κρίσιμων για την Παιδεία αποφάσεων και την αποτροπή τους όταν κρίνεται ότι βλάπτουν την δημόσια εκπαίδευση. Εξ αντικειμένου, η στήριξη και συμμετοχή στους αγώνες των εκπαιδευτικών σωματείων και Ομοσπονδιών σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, που αντιτίθενται στην επέλαση της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας είναι ζωογόνα και καταλυτική στο διαρκές αίτημα για ισότιμη, δωρεάν και δημόσια Παιδεία για όλα τα παιδιά, στα Μαθηματικά για όλους, κι όχι μόνο για τις κάθε είδους ελίτ που έχουν τα χρήματα και την δύναμη να μορφωθούν και να μετέχουν της γνώσης. Η αντίθεση στη διάλυση της Δημόσιας Παιδείας και οι θέσεις διατυπώνουμε στο πλαίσιο της ΕΜΕ, για την αλλαγή της, είναι βασικό μας μέλημα. Με την γνωστή παροιμία «ουδέν κακόν αμιγές χειρότερου» η κυβέρνηση εφαρμόζει τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της στον χώρο της Παιδείας, για να καταστείλει τις αντιδράσεις και να περάσει τις πιο αντιδραστικές αλλαγές που έχουν σημειωθεί. 

  • Με έωλα επιχειρήματα η κυβέρνηση θεσμοθέτησε την καταπάτηση του Συντάγματος και την ίδρυση Ιδιωτικών ΑΕΙ, παρά τις μεγάλες αντιδράσεις του φοιτητικού κινήματος και της Πανεπιστημιακής κοινότητας. Στόχος αυτού του επαίσχυντου νόμου είναι ο σταδιακός μετασχηματισμός των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων σε επιχειρήσεις παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών, η μετάλλαξη της γνώσης από κοινωνικό αγαθό σε εμπορικό προϊόν και η μετατροπή της μόρφωσης από συλλογικό δικαίωμα σε ατομική επιλογή. Με την απειλή της ίδρυσης των ιδιωτικών πανεπιστημίων ωθούνται τα δημόσια να λειτουργήσουν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, να μειώσουν τα χρόνια σπουδών και να στραφούν στην αγορά σε αναζήτηση νέων πηγών εσόδων (δίδακτρα, σύνδεση με επιχειρήσεις, μετατροπή σε επιχειρήσεις πώλησης υπηρεσιών). Ξεχνούν ότι τα Πανεπιστήμια δεν έχουν μοναδικό στόχο την εκπαίδευση, αλλά και την επιστημονική έρευνα. Είναι φανερό ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση θα βρεθεί σε πολύ χειρότερη κατάσταση, ιδίως σε τομείς που δεν αποδίδουν κέρδος. Στηρίζουμε τον αγώνα για την μη εφαρμογή μιας ακόμη συμφοράς για τη νέα γενιά. Οι φοιτητές και οι πανεπιστημιακοί δάσκαλοι μαζί με τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και τους μαθητές θα αποτρέψουν την ιδιωτικοποίηση της  τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. 
  • Αντί να ενισχύσει τα ΑΕΙ με προσωπικό και πόρους, νομοθέτησε την ίδρυση ειδικού αστυνομικού σώματος για τη «φύλαξη» των Ιδρυμάτων, παρά τη μαζική αντίδραση των Πανεπιστημιακών δασκάλων και, ασφαλώς, των ίδιων των φοιτητών. Οι μεγάλες κινητοποιήσεις απέτρεψαν την εφαρμογή του και πρέπει να συνεχιστούν μέχρι την επαναφορά  του Πανεπιστημιακού Ασύλου, που ιστορικά αναδείχθηκε σε βήμα φωνής και διαμαρτυρίας για όλο το λαό. Ακαδημαϊκές ελευθερίες υπάρχουν για τους δασκάλους και τους ερευνητές, όχι για τις εταιρείες που έχουν μοναδικό στόχο το κέρδος. Χρησιμοποιώντας επίσης τον προσβλητικό χαρακτηρισμό «αιώνιοι φοιτητές», επιδιώκει να κάνει ακόμη πιο δύσκολο το δρόμο για το πτυχίο σε όσους φοιτητές είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται για να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, χωρίς να υπάρχει καμιά μελέτη κόστους για το δημόσιο από την παράταση του χρόνου φοίτησης που να δικαιολογεί ένα τέτοιο μέτρο. Μάλιστα απειλεί από Σεπτέμβρη να σταματήσει τις σπουδές 30.000 φοιτητών. Εξισώνει τα πτυχία ιδιωτικών σχολών μη ελεγχόμενης ποιότητας με τα πτυχία των Πανεπιστημίων. Καταγγείλουμε αυτή την απόφαση που αποτελεί προσβολή των ελληνικών ΑΕΙ πολλά από τα οποία έχουν πετύχει μεγάλες διεθνείς διακρίσεις.
  • Επανέφερε βαθμολογικά όρια για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. που παίζουν το ρόλο του «κόφτη» (Ε.Β.Ε.) για να συμπληρώσει το δώρο στους ιδιοκτήτες των «κολλεγίων» και προς άγραν πελατών των ιδιωτών-ξένων Πανεπιστημίων. Η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων για τις γραπτές εξετάσεις, πέρα από τον ταξικό της χαρακτήρα, διαστρεβλώνει περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία, μέρος της οποίας οφείλει να είναι η αξιολόγηση των μαθητών. Ενισχύεται η παπαγαλία σε βάρος της κριτικής ικανότητας και η βαθμοθηρία σε βάρος της ανάπτυξης της αγάπης για τα Μαθηματικά και των άλλων γνωστικών αντικειμένων. Προτείνουμε τη δημιουργία Τράπεζας Δραστηριοτήτων ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν υποστήριξη στη διδασκαλία τους, χωρίς καμία σύνδεση με εξετάσεις ή γραπτές δοκιμασίες.
  • Αντιτιθέμεθα στις απανωτές ρυθμίσεις και νόμους που στοχεύουν στην αλλαγή του DNA της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην απογείωση των ταξικών φραγμών και τις πολλές ταχύτητες στην γνώση, αλλά και στην δια της διολίσθησης ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του Δημόσιου σχολείου. Εκτός από την διάνοιξη δρόμου για τους ιδιώτες μέσω της ανάληψης προγραμμάτων επιμορφώσεων, για το bulling και για τον επαγγελματικό προσανατολισμού σε όλα τα σχολεία, την δημιουργία campus και επαγγελματικών ακαδημιών στην τεχνολογική εκπαίδευση που μέσω εταιρειών θα καθορίζουν τους τομείς και τα μαθήματα, άμεσα προχωράνε στην καθιέρωση διευθυντών-μάνατζερ με υπερεξουσίες, εισαγωγή του Διεθνούς Απολυτηρίου (I.B.) σε 5 αρχικά Πρότυπα, με ιδιώτες να ελέγχουν το αναλυτικό πρόγραμμα, την ύλη, τις εξετάσεις. Ανακοινώθηκε η δημιουργία «Ωνάσειων Σχολείων ». 22 δημόσια σχολεία παραδίδονται απευθείας στα χέρια των ιδιωτικών συμφερόντων, εγκαινιάζοντας τη σύμπραξη- εκχώρηση δομών και κτιρίων σε ιδιωτικό φορέα, με την εισαγωγή των μαθητών να γίνεται με εξετάσεις, όπως στα πρότυπα και την επιλογή των εκπαιδευτικών τους επίσης όπως στα πρότυπα, χάνοντας τις οργανικές τους, με σαφή στόχο την παράκαμψη των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στα δημόσια ΑΕΙ, μέσω αντιστοίχων ιδιωτικών.
  • Στηρίζουμε τους αγώνες με κυρίαρχα αιτήματα την ουσιαστική αύξηση των μισθών και επιστροφή των δώρων, τις κινητοποιήσεις κόντρα στον αυταρχισμό, τις απαγορεύσεις και τις πειθαρχικές διώξεις εκπαιδευτικών που αυξάνονται, τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση-κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, τις κινητοποιήσεις για την ακώλυτη μονιμοποίηση των νέων συναδέλφων χωρίς αξιολόγηση, τις μάχες για την άρση των συγχωνεύσεων και των περικοπών τμημάτων, αλλά και για την κάλυψη των κενών με προσλήψεις και όχι με υποχρεωτικές υπερωρίες, τις κινητοποιήσεις στήριξης του Παλαιστινιακού λαού που βομβαρδίζεται αδιάκοπα μετρώντας δεκάδες χιλιάδες νεκρούς.
  • Ιδιαίτερα προωθούμε την παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία σε όλη την Παιδεία και αιτούμαστε να σταματήσει κάθε πειθαρχική και συνδικαλιστική δίωξη εκπαιδευτικού ενάντια στο κυβερνητικό κρεσέντο αυταρχισμού και καταστολής. Οι συνάδελφοι/ες που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή των συνδικάτων τους ενάντια στην αξιολόγηση ασκούν το νόμιμο και κατοχυρωμένο από το Σύνταγμα δικαίωμά τους της απεργίας. Επίσης την ώρα που κυβερνητικά σχέδια προωθούν την αναβάθμιση του αυταρχισμού της διοίκησης με τη σύσταση πειθαρχικών συμβουλίων μόνο με νομικούς συμβούλους του κράτους, πρέπει να στηριχθεί ο ελεύθερος συνδικαλισμός και η ακηδεμόνευτη από τους φορείς της εξουσίας συνδικαλιστική δράση, να μην εφαρμοστεί και να καταργηθεί ο απεργοκτόνος αντισυνδικαλιστικός νόμος Χατζηδάκη του ηλεκτρονικού φακελώματος και των ηλεκτρονικών εκλογών.

 

Συνάδελφε/ισσα, υπάρχει ανάγκη να ακουστεί η φωνή σου. Στόχος μας είναι να την βοηθήσουμε να ακουστεί είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε. Δεν θέλουμε να επιβάλουμε τις θέσεις μας. Θέλουμε να ακουστούν, να συγκρουστούν με επιστημονικά όπλα, να προκύψουν πιθανώς συνθέσεις. Σε καλούμε να μας στηρίξεις στις εκλογές της ΕΜΕ, μα περισσότερο σε καλούμε να συμμετάσχεις ενεργά στην προσπάθειά μας για τη βελτίωση της Μαθηματικής εκπαίδευσης και για την αναβάθμιση του ρόλου των μαθηματικών. Να διατρανώσουμε ένα δυνατό ΟΧΙ στα σχολεία και τις σχολές της υποβάθμισης και της χρόνιας υποχρηματοδότησης και ένα αισιόδοξο ΝΑΙ στην Δημόσια και δωρεάν Παιδεία των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, στα Μαθηματικά για όλους και όλες!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαθητές ΓΕΛ για Τέμπη
Η συγκλονιστική μαντινάδα μαθητών για τα Τέμπη: Εξύπνησα από τ’ όνειρο με δάκρυα και πόνο και σ’ άκουγα που φώναζες «δεν έχω οξυγόνο»
«Η απώλεια της ζωής των ανθρώπων, μας προκαλεί αφενός θλίψη και αγανάκτηση, αφετέρου μας υποχρεώνει να παλεύουμε και να διεκδικούμε έναν κόσμο όπου η...
Η συγκλονιστική μαντινάδα μαθητών για τα Τέμπη: Εξύπνησα από τ’ όνειρο με δάκρυα και πόνο και σ’ άκουγα που φώναζες «δεν έχω οξυγόνο»
Σχολείο - Τάξη
Σχολεία Νέας Ιωνίας: «Οροφές που στάζουν νερό, τοίχοι με ρωγμές και σκουριασμένες πόρτες»
«Προαύλεια με καθιζήσεις, λακούβες, επικίνδυνα για ατύχημα, αλλά και ξύλινα, παλαιά και επικίνδυνα παράθυρα που μπάζουν νερά στις βροχές» στα σχολεία...
Σχολεία Νέας Ιωνίας: «Οροφές που στάζουν νερό, τοίχοι με ρωγμές και σκουριασμένες πόρτες»
Μαρία Καρυστιανού
Μαρία Καρυστιανού: «Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρώμικη υπόθεση, κινδυνεύει η ζωή μας»
Συγκλονίζει η Μαρία Καρυστιανού: «Η Δημοκρατία με την τωρινή κυβέρνηση αυτή ψυχορραγεί, είναι στα τελευταία της»
Μαρία Καρυστιανού: «Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρώμικη υπόθεση, κινδυνεύει η ζωή μας»