Thumbnail
Στις 23/10 έγινε συνάντηση των Α’, Β’, Γ’, Ε’ ΕΛΜΕ με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 

 Ανακοίνωση των ΕΛΜΕ   Α΄, Β΄, Γ', Ε΄    ΑΘΗΝΑΣ                                                                               

Στις 23/10 έγινε συνάντηση των Α’, Β’, Γ’, Ε’ ΕΛΜΕ με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα βασικά θέματα της συνάντησης ήταν:

Α) οι επικείμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και

Β) η κάλυψη των κενών, τα οποία υπάρχουν στα σχολεία

Όσον αφορά στο πρώτο θέμα, επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μας ότι η διοίκηση έχει την πρόθεση να προχωρήσει στη συγχώνευση συγκεκριμένων σχολικών μονάδων.

Εκφράσαμε την κατηγορηματική αντίθεσή μας με το δεδομένο ότι και πάλι οι προτεινόμενες συγχωνεύσεις δεν υπαγορεύονται από κανένα παιδαγωγικό κριτήριο, αλλά από λογιστικά και μόνο κριτήρια, μέσα στα πλαίσια των περικοπών που οδηγούν τη δημόσια εκπαίδευση στην κατάρρευση. Επισημάναμε ακόμα ότι,  μέσω της διαδικασίας συγχωνεύσεων -  καταργήσεων ανοίγει ο δρόμος για να χαθούν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, και να τεθεί ζήτημα εφεδρείας, διαθεσιμότητας ή και απόλυσης. Ζητήσαμε να υπάρξει δέσμευση ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Ο Δ/ντής Εκπ/σης δεν μας έδωσε δεσμευτική απάντηση ούτε και μπορεί να μας εξασφαλίσει κάτι τέτοιο.

Όσον αφορά στο δεύτερο θέμα, επισημάναμε ότι βρισκόμαστε στο τέλος Οκτωβρίου και μέχρι και τώρα εξακολουθούν να υπάρχουν κενά σε βασικές ειδικότητες, ακόμη και σε τμήματα κατεύθυνσης. Πήραμε σχετικά αόριστες υποσχέσεις ότι τα κενά θα καλυφθούν. Την ίδια στιγμή δίνεται οδηγία να γίνουν περικοπές στο πρόγραμμα ώστε να καλύπτονται όλα τμήματα, πράγμα που έχει επιπτώσεις στη συνολική ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στο ίδιο πνεύμα των περικοπών και της ασφυκτικής πίεσης κινείται και η εντολή για έλεγχο των απουσιών των μαθητών στα ΕΠΑΛ ώστε να συγχωνευτούν τμήματα που έχουν δημιουργηθεί με βάση τις εγγραφές. Κάτι τέτοιο όμως δεν έχει καμιά νομική βάση και η οδηγία της διεύθυνσης είναι αυθαίρετη. Τα σχολεία πρέπει να οργανώσουν τα τμήματά τους με τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την σωστή και ποιοτική λειτουργία τους και αξιοποιώντας όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό, στηριγμένοι και στις προτάσεις που έχει διατυπώσει το εκπαιδευτικό κίνημα (αριθμός μαθητών ανά τμήμα, κατεύθυνση, ειδικότητα, εργαστήριο...).

Επειδή εκτιμάμε ότι και οι τελικές προτάσεις για τις συγχωνεύσεις θα είναι περισσότερες, αλλά και τα προβλήματα σε σχέση με τη λειτουργία των σχολείων θα ενταθούν, πιστεύουμε ότι οι σύλλογοι κάθε σχολείου σε συνεργασία με τις ΕΛΜΕ θα πρέπει να ενεργοποιηθούν, να συνεργαστούν και να κινητοποιήσουν τους συλλόγους γονέων, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ενιαίο μέτωπο για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

 

 

                                                                                                                           Αθήνα 24-10-2012

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων