Έχει πάτο το βαρέλι;
Τα ανθρωποκτόνα μέτρα τους δεν έχουν τέλος! Η άθλια συγκυβέρνηση ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, πιστός υπηρέτης των βιομηχάνων και τραπεζιτών, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων συγκυβερνήσεων δε θα αφήσει τίποτε όρθιο! Δικαιώματα και κατακτήσεις αιώνων κατεδαφίζονται με διαδικασίες εξπρές από το 3ο Μνημόνιο και τον προϋπολογισμό του 2013. Σαρώνουν μισθούς, συντάξεις και εργασιακά δικαιώματα, ξεπουλάνε τη δημόσια περιουσία, καταργούν κάθε κοινωνικό αγαθό, προωθούν τα εφιαλτικά σχέδια των απολύσεων των δημοσίων υπαλλήλων, καταστρατηγούν δημοκρατικές ελευθερίες, εντείνουν την καταστολή, μετατρέπουν τη χώρα σε νεοαποικία των δανειστών.
Ευρωπαϊκή Ένωση : το στρατηγείο της επίθεσης.
Η παράδοση της χώρας στα διευθυντήρια της ΕΕ επικυρώνεται και τυπικά από ευρωπαϊκές αποφάσεις με βάση τις οποίες τα ίδια αποκτούν επικυριαρχία σε δομές του κράτους (επίτροποι στα υπουργεία, εποπτεία με δεσμευμένο ειδικό λογαριασμό στα έσοδα της χώρας από ιδιωτικοποιήσεις και φορολογία, εποπτεία προϋπολογισμού και αναπροσαρμογή του ανά μήνα). Τέτοιο είναι το μέγεθος της βρώμικης δουλειάς της άθλιας συγκυβέρνησης ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ώστε να νομοθετούν σε συνθήκες περιορισμένης δημοσιότητας, στήνοντας βιομηχανία Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου. Η διακυβέρνηση της χώρας γίνεται πλέον με κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα.
Έρχονται απολύσεις μονίμων εκπαιδευτικών! Απολύονται όλοι οι αναπληρωτές !
Δεν είναι τυχαία η νέα επίκληση του υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης κ. Μανιτάκη για εφαρμογή των τεσσάρων λόγων απόλυσης δημοσίων υπαλλήλων που ισχύουν από το 1951 και των διατάξεων του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα (ποινή οριστικής παύσης, πνευματική ανικανότητα, κατάργηση θέσης, όριο 35ετίας, παραπομπή των μη προακτέων). Συνυπολογίστε την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, κατάργηση ή συγχώνευση σχολικών μονάδων, τις λίστες «προγραφών» εκπαιδευτικών, την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων των αναπληρωτών στις 2.000 αντί τις 15.000, την αξιολόγηση και την κατάργηση του αμετάθετου και ο κύκλος με τις απολύσεις μας περικλείει επικίνδυνα. Την ίδια στιγμή οι διοικήσεις της εκπαίδευσης αντί για να προσλάβουν αναπληρωτές για την κάλυψη των κενών, μεθοδεύουν υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών, με αλλαγές στα προγράμματα των σχολείων, συγχωνεύσεις τμημάτων, γενίκευση μαθημάτων σε ειδικότητες Β΄ ανάθεσης, υπερωρίες.
Η χρεοκοπία του εκπαιδευτικού και του σχολείου, συντελείται! Το σχολείο της αγοράς.. οικοδομείται !
-Δραματική συρρίκνωση των εκπαιδευτικών δομών και κατακόρυφη πτώση της χρηματοδότησης. Οι δαπάνες μειώνονται κατά 14% και κατρακυλούν στο 2,51 του ΑΕΠ (λιγότερο κατά τα 295 εκατ. ευρώ στη β/μια)
-- Τέλος στην παροχή δωρεάν βιβλίων. Νέο μαζικό κλείσιμο σχολείων. Ισοτιμία των κολεγίων με τα ΑΕΙ, -Δυνατότητα σε κάθε ιδιώτη να ιδρύει ιδιωτικό σχολείο, πλήρης απελευθέρωση της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Τα Λύκεια κι η Τεχνολογική Εκπαίδευση υπό νέο μπαράζ επίθεσης μέχρι το τέλος του 2012. Νέα εξεταστικά πλέγματα, παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων των καθηγητών (δραστική μείωση ειδικοτήτων, αυστηρές συγχωνεύσεις σχολείων), ειδικότητες με εντολή της αγοράς θα εντείνουν τις κοινωνικές ανισότητες και θα υποβαθμίσουν περαιτέρω τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Σ’ αυτό το πλαίσιο εγκατάλειψης προωθείται το «νέο» σχολείο της αγοράς: φθηνό, αυταρχικό, εξοντωτικό, ελιτίστικο, στενής κατάρτισης, ημιμάθειας, όπου θα βασιλεύει το πνεύμα του ανταγωνισμού, της ταξικής διαφοροποίησης και των δεξιοτήτων.
Ένα σχολείο της ημιμάθειας, της χειραγώγησης, της φτώχειας και της αναξιοπρέπειας δε θα μπορούσε παρά να πλαισιώνεται από την ανάλογη αυταρχική-ιεραρχική δομή.
Γι’ αυτό θέλουν τον εκπαιδευτικό – λάστιχο, χωρίς δικαιώματα, περιπλανώμενο από σχολειό σε σχολειό, φτωχό, σκυφτό, υποταγμένο, αμίλητο…
«Το βαρέλι δεν έχει πάτο»
Στόχος: η κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου και των αγορών, να βγουν κερδισμένοι μέσα από την κρίση. Αν τους αφήσουμε, η συνέχεια θα είναι εφιαλτική. Δεν θα υπάρχουν πια δικαιώματα, μόνο εμπορεύματα! Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία οι νέες γενιές θα ζήσουν χειρότερα!
Αυτά είναι τα ιδανικά του καπιταλισμού!
Ἠ τα τοκοχρεολύσια , τα κέρδη τους, το νόμισμά τους
Ή το Ψωμί, η Παιδεία και η Ελευθερία του λαού.
Η ελπίδα μας κι η διέξοδος για τους εργαζόμενους ο συντονισμένος κοινωνικός και πολιτικός αγώνας για την ανατροπή της πολιτικής και της ίδιας της αντιλαϊκής συγκυβέρνησης και των συμμάχων της.
Το χρέος δεν το αναγνωρίζουμε -δεν το πληρώνουμε. Ρήξη και ανατροπή με ΟΝΕ-Ευρώ-ΕΕ γιατί είναι μέρος του προβλήματος. Εθνικοποίηση των τραπεζών και των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο. Αναδιανομή του πλούτου! Να καταργηθεί το νέο μισθολόγιο- ποινολόγιο- φτωχολόγιο ,τα χαράτσια, οι φόροι στο λαό και να αντληθούν πόροι από τη φορολογία του μεγάλου κεφαλαίου, των εφοπλιστών, των off shore εταιρειών , της εκκλησιαστικής περιουσίας, την φοροδιαφυγή. Αυξήσεις σε μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές παροχές.
Άμεση πρωτοβουλία για το σχολείο που θέλουμε - για το ενιαίο 12χρονο δημόσιο σχολείο
- Ήρθε η ώρα για ένα πανεκπαιδευτικό μέτωπο, που δεν θα υπερασπιστεί μόνο το δημόσιο δωρεάν σχολείο, αλλά και θα αγωνιστεί για τις ριζικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν, διεκδικώντας το ενιαίο 12χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο με παιδαγωγική ελευθερία, με ανοιχτό παράθυρο στη γνώση και τη ζωή, που θα στηρίξει την προσπάθεια της κοινωνίας να βγει από τον κύκλο της χρεοκοπίας και των Μνημονίων. Διεκδικούμε ένα άλλο ενιαίο σχολείο, θεωρίας και πράξης, χωρίς αποκλεισμούς, ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν, με εκπαιδευτικούς μόνιμους, ουσιαστική επιμόρφωση, γερές υποδομές, πρωινή βάρδια παντού (Πολίχνη), αξιοπρεπείς αποδοχές και ασφάλιση, ελευθερία και δημοκρατία για όλους, μαθητές-γονείς- καθηγητές, χωρίς διοικητικές παρεμβάσεις. Αγωνιζόμαστε για αναβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση.
- Οικοδόμηση ενός άλλου συνδικαλιστικού παραδείγματος. Το σωματείο είναι όργανο πάλης και όχι κομματικής καταγραφής. Ανασύσταση του κύρους του συνδικάτου εκεί που χτυπά η καρδιά του κινήματός μας, στις ουσιαστικές συνελεύσεις, αλλά και εκεί που χτυπά η καρδιά του σχολείου, στους συλλόγους των καθηγητών με τη μετατροπή τους σε αγωνιστικά κύτταρα.
Μαζική επιστροφή στα πρωτοβάθμια σωματεία -κανείς μόνος του στην κρίση.
- Η ενίσχυση των Συνελεύσεων, των επιτροπών αγώνα και διαδικασιών βάσης είναι η απάντηση στην επέλαση των μέτρων. Να ανασυγκροτήσουμε την ΕΛΜΕ ως πραγματική συλλογικότητα. Να παρεμβαίνει με σχέδιο παντού και πάντα: για προβλήματα σχολείων και καθηγητών, ενάντια στις αυθαιρεσίες διοίκησης και Διευθυντών σχολείων, να οργανώνει μορφωτικές, πολιτιστικές δραστηριότητες, να προωθεί το αναγκαίο πανεκπαιδευτικό μέτωπο, να συμβάλλει στην ουσιαστική λειτουργία του συντονισμού των ΕΛΜΕ, να συμμετέχει μόνιμα στο Συντονισμό
πρωτοβάθμιων σωματείων που λειτουργεί στο νομό.
Για τη δράση του ΔΣ της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
και τη συμβολή μας.
Τη χρονιά που πέρασε η αλλαγή των συσχετισμών στο ΔΣ , με την πλειοψηφία στις δυνάμεις της εκπαιδευτικής αριστεράς και η ενισχυμένη παρουσία μας (με δύο έδρες στο Δ.Σ. και συμμετοχή στο προεδρείο του Δ.Σ.) βοήθησε στην αναβάθμιση της αγωνιστικής κατεύθυνσης της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ.
Συνέβαλε στην καλύτερη συμμετοχή φέτος των συναδέλφων στους απεργιακούς αγώνες και στις διαδηλώσεις. Επιδίωξε να έλθει σε επαφή με την κοινωνία, οργανώνοντας εκδηλώσεις-συζητήσεις με γονείς και συναδέλφους. Άνοιξε μέτωπο στις διοικητικές αυθαιρεσίες με συγκεκριμένες προτάσεις και καταγγελίες (οργανικές θέσεις για όλους, αποσπάσεις με κριτήρια και διαφάνεια, παράλληλη διδασκαλία στις ξένες γλώσσες, μετακινήσεις στην πρωτοβάθμια με αντικειμενικότητα, κ.α.) Προώθησε το συντονισμό των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης που αποτελεί συμβολή στη δημιουργία του αναγκαίου εκπαιδευτικού μετώπου (κοινές εκδηλώσεις για το ασφαλιστικό, την κρίση στην παιδεία, για υγεία, κοινές παρεμβάσεις στις διοικήσεις, κοινές ανακοινώσεις και αφίσες για απεργίες και κινητοποιήσεις, κ.α. Δρομολόγησε μαζί και με άλλες ΕΛΜΕ το συντονισμό με τους συλλόγους των δασκάλων. Ιδιαίτερα θέλουμε να τονίσουμε τη συμβολή της Γ΄ ΕΛΜΕ στο συντονισμό των πρωτοβάθμιων σωματείων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα .
Τη δράση της ΕΛΜΕ δεν υπηρέτησαν οι παρατάξεις των ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ. Η μεν ΠΑΣΚ έλαμψε δια της απουσίας της από όλες τις δραστηριότητες και κινητοποιήσεις του σωματείου, κανένας εκπρόσωπος της δεν εμφανίστηκε ποτέ στο Δ.Σ. και τις συνελεύσεις! Η ΔΑΚΕ, τώρα που το κόμμα τους είναι στη διακυβέρνηση, είχε μια τυπική συμμετοχή στο Δ.Σ και στις συνελεύσεις και ουσιαστικά υπονόμευσε τους αγώνες και τον προσανατολισμό τους προπαγανδίζοντας μια άλλη αξιολόγηση(!) ένα άλλο Π.Δ. με το οποίο θα περισώσουμε όσους μπορούμε από τις απολύσεις.
Στα κεντρικά θέματα το ΔΣ λειτούργησε παρακολουθητικά σχετικά με τις αποφάσεις των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ. Δεν προώθησε τη λογική των αποφασιστικών νικηφόρων συντονισμένων αγώνων. Τόσο το ΠΑΜΕ όσο και η Αγωνιστική Συνεργασία κινήθηκαν στη λογική των 24ωρων αγώνων διαμαρτυρίας στα πλαίσια των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ. Δεν κατέθεσαν ούτε μία πρόταση για την κλιμάκωση των αγώνων, ούτε τώρα που οι απολύσεις είναι εντός των πυλών.
Σοβαρό ζήτημα αποτελεί η μη συμμετοχή των συναδέλφων στις συνελεύσεις, γεγονός που έρχεται από παλιά, αλλά αρχίζει να παίρνει μόνιμα χαρακτηριστικά, τα οποία έχουν σχέση με την αναποτελεσματικότητα των αγώνων, την έλλειψη εμπιστοσύνης στις συνδικαλιστικές ηγεσίες, στη χρόνια διάβρωση των σωματείων από τους κυβερνητικούς και κρατικούς συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ, καθώς και μιας ιδιότυπης συμμετοχής των συναδέλφων στα κοινά που εκφράζεται δια της …ανάθεσης. Το επόμενο διάστημα θα πάρουμε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και θα αναζητήσουμε τρόπους μιας αντιστρέψιμης πορείας αυτής της κατάστασης.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΔΡΟΜΟ;
ΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Η συνδικαλιστική γραφειοκρατία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ αλλά και όλες οι συμβιβασμένες ηγεσίες στα συνδικάτα δεν θέλουν και δεν μπορούν να οργανώσουν έναν νικηφόρο αγώνα.
Η ΟΛΜΕ κρύφτηκε πίσω από τις απεργίες των ΑΔΕΔΥ - ΓΣΕΕ, χωρίς σχέδιο, κλιμάκωση με τη λογική των εξουσιοδοτήσεων κι όχι της συγκρότησης μιας άλλης κατάστασης με προοπτική νίκης.
Μόνο η κίνηση των αγωνιζόμενων εργαζομένων και όλου του λαού μπορεί να οδηγήσει σε ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης- ΕΕ ΔΝΤ.
Όπλο μας είναι τα πρωτοβάθμια σωματεία, οι ΕΛΜΕ. Να παλέψουμε για την ταξική ανασυγκρό-τησή τους. Nα ζωντανέψουμε τις ΕΛΜΕ, τις Γενικές συνελεύσεις να δώσουμε πρωτογενή συνδικαλιστικό λόγο στους συλλόγους κάθε σχολείου. Να αποφασίζουν και να διαχειρίζονται τον αγώνα τους οι ίδιοι οι εργαζόμενοι εκπαιδευ-τικοί, με επιτροπές αγώνα. Με το συντονισμό συλλόγων ΠΕ - ΕΛΜΕ και πρωτοβάθμιων σωματείων, με όλες τις συλλογικότητες αγώνα στις γειτονιές, για να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο αγωνιστικό ΜΕΤΩΠΟ σύγκρουσης και ανατροπής
Γιατί να ψηφίσω στις 13 Δεκεμβρίου;
- -Γιατί κανείς μόνος του δεν μπορεί να απαντήσει στη βάρβαρη πολιτική τους. Ούτε στις απολύσεις, ούτε στην αξιολόγηση, ούτε όμως και στον καθημερινό αυταρχισμό της διοίκησης. Η συμμετοχή σου-επικοινωνία με την ΕΛΜΕ είναι αυτή που θα σε προστατεύσει από την καταπάτηση των δικαιωμάτων σου!
- -Γιατί κανείς μόνος του δεν πρέπει να μείνει στην κρίση. Η συμμετοχή σου στην ΕΛΜΕ και στα κοινά δεν θα λύσει το πρόβλημα της χώρας. Είναι απλά ένα κομμάτι στο παζλ. Η απουσία σου όμως και η αποχή θα διογκώσει το πρόβλημα της χώρας!
Η ΕΛΜΕ δεν είναι «των συνδικαλιστών». Μπορεί να μην σου αρέσει ο τρόπος που δρα, και σε πολλά – όπως και εμείς – να κάνεις κριτική. Όμως το σωματείο σου, δεν είναι των παρατάξεων. Είναι το δικό σου εργαλείο και η δική σου ασπίδα.
Πάρε το σωματείο σου
στα χέρια σου!
Η Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία αποτελεί κομμάτι του Πανελλαδικού δικτύου των Παρεμβάσεων, Συσπειρώσεων, του ανυπότακτου ρεύματος της αριστεράς. Εκπροσωπείται στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και στις πρόσφατες εκλογές για αιρετούς ο κλάδος το αντάμειψε για την ανιδιοτελή συνεισφορά του στην αναζωογόνηση των σωματείων μας, την ανάπτυξη ουσιαστικών και αποτελεσματικών αγώνων, δίνοντας του πανελλαδικά το 13,8% και αύξηση κατά 2,5%. Τοπικά στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης το 20,28% και αύξηση κατά 8,65% και στο ΑΠΥΣΔΕ το 22,73% και αύξηση κατά 10,52%.
Η Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία δεν καθοδηγείται από κανένα πολιτικό φορέα, τα μέλη της και το δυναμικό που την στηρίζει ανήκουν σε όλο τα φάσμα της αριστεράς και ανένταχτους συνάδελφους. Αυτό αποτελεί πηγή δύναμης, γιατί λειτουργεί με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας, με τις οποίες καθορίζει τη δράση της, ταυτισμένη με τα συμφέροντα της παιδείας και των εκπαιδευτικών.
Πιστεύουμε ότι η κοινή δράση και η αγωνιστική συνεννόηση μέσα στο κίνημα κι όχι οι άγονες αντιπαραθέσεις, αλλά ούτε οι επίπλαστες ενότητες είναι που κάνουν τη διαφορά για να υπάρξουν αποτελέσματα. Με αυτό το κριτήριο ενεργήσαμε και στην ΕΛΜΕ συμβάλλοντας καθοριστικά στις αποφάσεις και στον αγωνιστικό προσανατολισμό της, σε όλες τις δράσεις της.
Συνεχίζουμε να αντλούμε αυτοπεποίθηση από τους μεγάλους αγώνες τους κλάδου. Με τους αγώνες αυτούς κατοχυρώσαμε το ’88 τα τρίμηνα, το ’97 το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης, το ’98 από κοινού με τους αναπληρωτές να μετράει η προϋπηρεσία για διορισμό, το 2006 από κοινού με τους δασκάλους το επίδομα διδακτικής προετοιμασίας, αλλά και με άλλους μικρότερες αγώνες του κλάδου κατοχυρώσαμε το ωράριο, την παιδαγωγική ελευθερία, την τριακονταετία στην ασφάλιση, τους διορισμούς κ.α.
Τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Τίποτα να μη χαρίσουμε.
Αποκαθηλώστε τους συνδικαλιστές του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ
Τη νίκη θα δώσουν οι αποφασιστικοί αγώνες
κι η αλλαγή των συσχετισμών
Στηρίξτε – ψηφίστε
Ενωτική Αγωνιστική Πρωτοβουλία
ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
(Αγωνιστικές Παρεμβάσεις)
Υποψήφιοι για Δ.Σ.
1.Βρόικος Δημήτρης του Παύλου, 12ο ΕΠΑΛ Θες\νίκης
2.Γαζάκης Αντώνης του Μιχαήλ, 2ο γυμνάσιο Κουφαλίων
3. Γιαννοπούλου Ιωάννα του Κωνσταντίνου, 2ο ΓΕΛ Κουφαλίων
4. Θεοδωρίδου Ευδοξία του Πασχάλη, 1ο γυμνάσιο Συκεών
5. Κοτζαερίδου Κική, διάθεση ΠΥΣΔΕ απόσπαση στην Α/θμια
6.Κουτεντάκη Ειρήνη του Σπυρίδωνα, 1ο Γ.Λ. Συκεών
7. Κουτρουμπάκης Κων\νος του Ιωάννη, 9ο ΕΠΑΛ Θες\νίκης
8. Λαθήρα Ιωάννα του Δημητρίου, 2ο γυμνάσιο Συκεών
9. Λαθήρας Ιωάννης του Κωνσταντίνου,1ο γυμνάσιο Συκεών
10. Μασούρας Χρήστος του Κων\νου, 3ο γυμνάσιο Πολίχνης
11. Μπέντση Ελευθερία του Ιωάννη, 1ο γυμνάσιο Συκεών
12. Παπαδημητρίου Ευθύμιος του Λαζάρου, 2ο Γ.Λ. Πολίχνης
13.Παπαθανασίου Ιωάννης του Ελευθερίου,3ο γυμνάσιο Θεσ\νίκης
14.Παρτόζης Ιωάννης του Νικολάου,ΕΠΑΣ Νεάπολης
15.Σαρταρίδης Άρης του Ιωάννη, 3ο γυμνάσιο Συκεών
16. Τσιομπανίδου Γιαννούλα,του Αθανασίου,2ο Γυμνάσιο Νεάπολης
17. Ψαροπούλου Βαρβάρα του Κων\νου, 2ο Γ.Λ. Συκεών
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη