Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου: Εκλογές και ψηφοδέλτιο

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ

ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 24/1 στο 3ο Λύκειο.

 

ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.

ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ  ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ (ΕΕ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ).

 

Συνάδελφοι, οι εκλογές στο σωματείο μας φέτος διεξάγονται, σε συνθήκες όξυνσης της αντιλαϊκής πολιτικής, που εφαρμόζουν τα κόμματα της πλουτοκρατίας, με συνοδοιπόρο την «υπεύθυνη αριστερά» και την απροκάλυπτη στήριξη των Ιμπεριαλιστών κηδεμόνων τους. Τα Μνημόνια της λαϊκής αφαίμαξης και Ιμπεριαλιστικής Υποδούλωσης και σωρεία αντιλαϊκών μέτρων σαρώνουν καθημερινά τις κατακτήσεις και τα δικαιώματά μας, στο βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Τα κόμματα της ολιγαρχίας κηρύσσουν «εχθρό» το λαό, έχοντας ως εφεδρεία τη φασιστική συμμορία της ναζιστικής «Χρυσής Αυγής», που είναι βγαλμένη από τα σπλάχνα της πολιτικής τους και υποκρίνονται ότι την καταγγέλλουν, ενώ ιδεολογικά και πολιτικά την έχουν εκθρέψει και την αξιοποιούν για την ποινικοποίηση και υπονόμευση των λαϊκών αγώνων και δικαιωμάτων. Με την ίδια υποκρισία, επιδίδονται στο κυνήγι «μαγισσών», «των επίορκων πολιτικών της περίφημης λίστας» κλπ, των οποίων η δράση απλώς επιβεβαιώνει τις ληστρικές αρχές της πολιτικής τους, όπως επιβεβαιώνει η δραματική πτώση του βιοτικού επιπέδου (-25% ΑΕΠ), οι γενικευμένες απολύσεις, «εφεδρείες, η μετακινήσεις» (150.000 ως το 2015), η φοροκαταιγίδα, η λαϊκή εξαθλίωση, φτώχεια και ανεργία.

Σε αυτές τις συνθήκες γίνεται ακόμα πιο ταξική η δομή του σχολείου, τμήματα και σχολεία συγχωνεύονται (2.000), οι διορισμοί των μονίμων σχεδόν καταργήθηκαν και των ελαστικοποιημένων μειώθηκαν δραματικά (12.000 φέτος και 2000 του χρόνου), ακόμη και πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα μένουν ακάλυπτα, τα χαμηλά στρώματα περιθωριοποιούνται. Επιβάλλονται ανταποδοτικά τέλη και εισάγονται ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια στην εκπαίδευση (ν. Καλλικράτης»), μειώνεται ευτελιστικά το κονδύλι του προϋπολογισμού (2,2%), ο διευθυντής μετατρέπεται σε manager, οι αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων καταργούνται, όπως και το δικαίωμα στην οργανική θέση και τη σταθερή εργασία, αλλά και στη μετάθεση (ευρύτερη ζώνη του νομού). Η νέα φοροληστεία και το αντιλαϊκό Μισθολόγιο εξανεμίζουν τις αποδοχές, ενώ η βαρβαρότητα της «Αξιολόγησης»-απόλυσης επιβάλλει το μεροκάματο του τρόμου (μόνο το 12% φτάνει στο Α’ βαθμό) και γενικεύει την ελαστικοποίηση.

Τα βάρβαρα μέτρα αποτυπώνουν «τον καπιταλιστικό παράδεισο» των κομμάτων της πλουτοκρατίας (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ-ΑΝ.Έλληνες), που πιστά υπηρετούν την πολιτική που εξαθλιώνει το λαό, χαλκεύει νέα δεσμά Ιμπεριαλιστικής Υποτέλειας, επιβάλλει όρους νέο-αποικιακού ελέγχου στη χώρα και ξεπουλά τη δημόσια περιουσία, με τη στήριξη της «υπεύθυνης αριστεράς» της ΔΗΜΑΡ, που στο όνομα της «φιλολαϊκής και φιλειρηνικής ΕΕ», συμμετέχει στο σφαγιασμό των λαϊκών δικαιωμάτων.

Στην ίδια βάση, η «υπεύθυνη αντιπολίτευση» του ΣΥΡΙΖΑ -που ως ενιαίο κόμμα ετοιμάζεται να ...διαδεχτεί την τρικομματική κυβέρνηση- αντανακλάται στη φιλοϊμπεριαλιστική του πολιτική, όπως την αποτυπώνει η... συνάντηση (!) του προέδρου του με το στυγνό εκπρόσωπο του Γερμανικού ιμπεριαλισμού (Σόϊμπλε) και η παλιότερη με τον ισραηλινό μακελάρη των παλαιστινίων (Πέρες). Οι σοσιαλδημοκρατικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη διαχείριση της καπιταλιστικής κρίσης, στα πρότυπα του Ομπάμα, όπως «επαναδιαπραγμάτευση», «διαγραφή μέρους του χρέους», «τόνωση της επιχειρηματικότητας και ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών» καλλιεργούν την πλάνη για δήθεν μετατροπή της Ιμπεριαλιστικής ΕΕ  σε «φιλολαϊκή», μετατρέπονται σε σωσίβιο για την ολιγαρχία, καλλιεργούν την ταξική συμφιλίωση και ακυρώνουν τους αγώνες, εγκλωβίζοντας το λαό στην... αναμονή του σωτήρα με τις εκλογές.

Αυτή τη γραμμή της «αριστερής» συναίνεσης ακολουθεί στο συνδικαλισμό και η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ. Αυτό επιβεβαιώνει εμφαντικά και η αντιδημοκρατική, αντισυλλογική και αντικαταστατική επιμονή της (σε δυο συνεχόμενες συνεδρίες του Δ.Σ.) για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Γ.Σ. και για ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ (!) μέσα σε ΔΥΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ (21 και 22 Δεκέμβρη), σε περίοδο αντιλαϊκής επίθεσης, στοχοποίησης και ποινικοποίησης των αγώνων και απαξίωσης του συνδικαλισμού. Βρήκε μάλιστα θερμούς συνοδοιπόρους τις εργοδοτικές παρατάξεις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, με τις οποίες «έστησε μέτωπο» απέναντί μας, επικαλούμενη την αντιδραστική θέση «ότι με την αργία των εκλογών χάνονται μαθήματα!!», θέση που ενοχοποιεί τους αγώνες και το συνδικαλισμό, συγκαλύπτει την πραγματική αιτία του προβλήματος δηλαδή την αδιοριστία και οδηγεί σε  έναν επικίνδυνο αντιδημοκρατικό κατήφορο. Όμως την αργία των εκλογών της διοίκησης (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ), που δε συνοδεύεται από Γ.Σ. ασμένως την αποδέχονται και οι τρεις. Αυτή τη συμπόρευση της με τις παρατάξεις της υποταγής -θεμελιωμένη στην ιδεολογικο-πολιτική τους σύμπλευση και αλληλο-υποστήριξή τους στην εκλογή του προεδρείου τόσα χρόνια- προσπάθησε, με τη γνωστή της «διγλωσσία», να συγκαλύψει η ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, κατά τη συγκρότηση του προεδρείου. Πρότεινε ένα γενικό «αντιμνημονιακό», φιλοευρωπαϊκό πλαίσιο συνεργασίας των αυτό-αποκαλούμενων δημοκρατικών δυνάμεων, συσκοτίζοντας τα ταξικά αίτια της επίθεσης Επιδιώκοντας να διασφαλίσει τα αξιώματα με «αριστερό» άλλοθι, ανάλωνε πολύτιμο χρόνο σε ατελέσφορες συνεδριάσεις του Δ.Σ., διαγκωνιζόμενη με την ΠΑΣΚ και αδιαφορώντας για την έλλειψη οργανωτικής συγκρότησης του σωματείου σε φάση όξυνσης της αντιλαϊκής πολιτικής. Δε στόχευσε στη συλλογική πάλη, αλλά, με την ανάληψη της προεδρίας, περιορίστηκε σε γραφειοκρατικές ανακοινώσεις, ενώ υποβάθμισε τις διαδικασίες μαζικής δράσης, όπως είναι οι ενημερώσεις στα σχολεία, οι Γ.Σ., οι επιτροπές αγώνα και οι απεργίες, οι συγκεντρώσεις, οι συναντήσεις των συλλογικών φορέων, οι εκδηλώσεις αλληλεγγύης κλπ. Δεν κινητοποίησε τα μέλη της ούτε στις παραστάσεις διαμαρτυρίας. Έδειξε χλιαρή «αντίσταση» στην «Αξιολόγηση»-Απόλυση, αλλά και σε όλο το νομοθετικό πλέγμα της επίθεσης (ταξική δομή του σχολείου-Μισθολόγιο), ενώ συγχρόνως «αξιολόγησε» (!) από τη θέση του ΠΥΣΔΕ τα στελέχη της εκπαίδευσης. Αντιμετωπίζει «κριτικά» τον αντιλαϊκό ν. «Καλλικράτης» και τη συνακόλουθη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, όπως και τον «εθελοντισμό» του κοινωνικού σχολείου, στηρίζοντας εντελώς τυπικά τα μαθήματα Ταξικής Αλληλεγγύης. Δεν ανέπτυξε δεσμούς με το μαθητικό, νεολαΐστικο και εργατικό κίνημα, ενώ απουσίασε από εκδηλώσεις αλληλεγγύης αγώνων (π.χ. χαλυβουργοί) που έγιναν σύμβολο αντίστασης. Περιορίστηκε στην έγκριση των ψηφισμάτων που καταθέταμε ενάντια στην καταστολή και υπέρ της στήριξης των αγώνων και των δικαιωμάτων των εργαζομένων και δεν ενεργοποιήθηκε ούτε στις παρεμβάσεις στις παρελάσεις (28ης Oκτώβρη - 25ης Μάρτη), αλλά ούτε και στις απεργιακές συγκεντρώσεις, τα συλλαλητήρια και διαμαρτυρίες. ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Παράλληλα, οι σταθερά εργοδοτικές παρατάξεις της ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ έδειξαν προκλητική περιφρόνηση σε κάθε μέσο συλλογικής πάλης. Η δράση τους καθρεπτίστηκε στην παρουσία τους στο Δ.Σ. και στην απουσία τους από τις μαζικές διαδικασίες και τις διεκδικήσεις, αλλά και στην προάσπιση κάθε είδους αναχώματος, που εμποδίζει την ανάπτυξη της διεκδικητικής δράσης, λειτουργώντας ως συνδικαλιστικοί φρουροί της αντιλαϊκής πολιτικής. Η ΠΑΣΚ έδειξε ζωηρό ενδιαφέρον μόνο για ΠΛΗΡΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, για ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ (ΜΥΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦOΡΙΑ) και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ενώ τα ζητήματα της συλλογικής πάλης απλώς τα παρακολούθησε ως δευτερεύοντα ή τα προσπέρασε …Αντιστοίχως η ΔΑΚΕ, στο ρόλο του κυβερνητικού συνδικαλισμού, απαξίωσε όλες τις συλλογικές μορφές διεκδίκησης, ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, στηρίζοντας τη δεξιά πολιτική και στοχεύοντας στην ΑΠΟΝΕΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ, δηλώνει ότι θα επαναφέρει στο Δ.Σ. τις ίδιες αντιδραστικές προτάσεις με την ΠΑΣΚ.

Στην αντίπερα όχθη, η ΕΣΑΚ-ΔΕΕ-ΠΑΜΕ, ενώ πολλαπλώς διακηρύσσει την... ταξικότητά της, επιμένει στη γραμμή των «χωριστών συγκεντρώσεων» στο μαζικό κίνημα, αρνούμενη τη συμπόρευση ακόμη και των συγκεντρωμένων στην ίδια πλατεία μπλοκ (π.χ. στην τελευταία απεργία της ΑΔΕΔΥ), την ίδια στιγμή ...που συγκατοικεί με τις δυνάμεις που καταγγέλλει (ΠΑΣΚ) στο προεδρείο του νομαρχιακού τμήματος της ΑΔΕΔΥ. Επιπλέον, το αίτημα για «Λαϊκή εξουσία και οικονομία» σε συνθήκες καπιταλισμού και η άρνηση της Ιμπεριαλιστικής Εξάρτησης της χώρας   δε δίδουν το σωστό προσανατολισμό στην ταξική πάλη και δε συντελούν στην ενωτική δράση του λαϊκού κινήματος.

Επιπλέον, η ...νεο-εμφανιζόμενη παράταξη (Αριστερή Παρέμβαση-Συσπείρωση) -που επιμένει να έχει στον τίτλο της τον όρο «Παρέμβαση» παρά τη δεοντολογική και δημοκρατική αντίθεσή μας σε ένα τέτοιο σφετερισμό ενός κατοχυρωμένου από εμάς με μακρόχρονους αγώνες τίτλου- προβάλλει τα αιτήματα για «μεταβατικά στάδια», «διαγραφή του χρέους», «εθνικοποίηση των τραπεζών, εργατικό έλεγχο κλπ». Οι θέσεις αυτές,  ουσιαστικά συνιστούν προτάσεις διαχείρισης της καπιταλιστικής κρίσης, εύκολα ενσωματώσιμες στην πολιτική των κομμάτων που προτείνουν «κυβερνήσεις της αριστεράς», όπως δείχνουν και διάφορες συνδικαλιστικές συνεργασίες της (π.χ. η κοινή εκλογική κάθοδος με τον ΣΥΡΙΖΑ στο τοπικό τμήμα της ΑΔΕΔΥ).

Συνάδελφοι, απέναντι στη βάρβαρη πολιτική των κομμάτων της πλουτοκρατίας και των κηδεμόνων τους ο μόνος δρόμος είναι η Ανάπτυξη ενός μαζικού, λαϊκού κινήματος που δε θα παγιδεύεται στις συμπληγάδες της διαχείρισης, ούτε στις αυταπάτες για τις κυβερνήσεις «των αριστερών σωτήρων.

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ως συνεπής αριστερή δύναμη προασπίστηκε τις ταξικές αρχές της Συλλογικής Πάλης με τη δράση της. Συγκεκριμένα: 1) Στη συγκρότηση του προεδρείου, ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, αναδεικνύοντας τα αίτια της επίθεσης, καλώντας σε συσπείρωση και ταξική διεκδίκηση, ασκώντας κριτική στις εντυπωσιοθηρικές προτάσεις δήθεν «αριστερής» ενότητας (ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ), εκφράζοντας την αντίθεσή μας με το λευκό στην εκλογή του προεδρείου 2) Εστιάσαμε στη διεκδικητική δράση με τη ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ, με πανώ, απεργιακές επιτροπές, ενημερώσεις 3) Αντισταθήκαμε στην προπαγάνδα της ήττας, αναδεικνύοντας τη δυναμική του λαϊκού κινήματος (μαζικοί χώροι, προκηρύξεις, συνεντεύξεις) , συμμετέχοντας μαζικά και δυναμικά στα απεργιακά συλλαλητήρια, αναδεικνύοντας τη δυναμική του κινήματος. 4) Καταγγείλαμε το πρόβλημα της ασιτίας των παιδιών, απορρίπτοντας την αφηρημένη «φιλανθρωπία» και διεκδικώντας κρατική κάλυψη των λαϊκών αναγκών. 5) Αντισταθήκαμε στον αποπροσανατολιστικό θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του «εθελοντισμού», που συγκαλύπτει την πολιτική της απομόρφωσης, επιβάλλει δεύτερη εργασιακή ζώνη στους μόνιμους και εκμεταλλεύεται διπλά τους αδιόριστους. 6) Καταθέσαμε πρόταση στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για «ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ» στις εργατικές συνοικίες (ΔΕΙΛΙΝΑ-ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ), στη βάση της ενίσχυσης των διεκδικήσεων και της καταγγελίας της απομόρφωσης, αναλαμβάνοντας -στα πλαίσια της απόφασης του Δ.Σ.- την ευθύνη της λειτουργίας των τμημάτων, μαζί με τους αδιόριστους και μόνιμους συναδέλφους, που με φιλοτιμία και συνέπεια στηρίζουν αυτήν την πρωτοβουλία. 7) Αντισταθήκαμε στη φοροληστεία με την ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΤΣΙΟΥ ΤΗΣ ΔΕΗ, καταθέτοντας πρόταση συγκρότησης επιτροπής, την οποία δραστήρια στηρίξαμε. 8) Ενάντια στη βαρβαρότητα της «Αξιολόγησης»-Χειραγώγησης-Απόλυσης, καταθέσαμε ψήφισμα στο Δ.Σ., που καταδικάζει το μηχανισμό και τονίζει τη θέση «κανείς αξιολογητής στην τάξη-κανείς μέλος του σωματείου». Μπροστά στη χλιαρή στάση του σωματείου, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και οι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ οργάνωσαν ΚΟΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ, εστιάζοντας στη μαζική δράση. 9) Απαντήσαμε στις φασιστικές απειλές της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, καταδικάζοντας (με προκήρυξη, συνέντευξη τύπου ενημερώσεις στα σχολεία) τις ναζιστικές μεθόδους και καλώντας σε συλλογική ενωτική πάλη. 10) Εν όψει της εθνικής γιορτής της 25ης του Μάρτη και της 28ης Οκτώβρη, καταθέσαμε προτάσεις στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για ιστορική σύνδεση του αντιφασιστικού-αντιϊμπεριαλιστικού αγώνα με το σημερινό και για παρεμβάσεις στις παρελάσεις, πρωτοστατώντας στην υλοποίηση τους, όπως ακριβώς και στην εκδήλωση τιμής της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. 11) Εστιάσαμε στη σύνδεση του εκπαιδευτικού-μαθητικού και γονεϊκού κινήματος, καταθέτοντας πρόταση για κοινή συγκέντρωση και συλλαλητήριο, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, συσπειρώνοντας μαθητές και από την επαρχία. 12) Καταγγείλαμε την ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ και τα ΚΕΝΑ στο ΜΟΥΣΙΚΟ-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ, αλλά και σε ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, με συλλαλητήρια, παραστάσεις διαμαρτυρίας, στάσεις εργασίας, προκηρύξεις. 13) Σταθήκαμε στο πλευρό των απεργών στην υπηρεσία της καθαριότητας στο δήμο, στα super market «Αριάδνη», αλλά και της «Χαλυβουργίας», καταθέτοντας προτάσεις για ψηφίσματα, οικονομική ενίσχυση και οργάνωση ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από το συντονιστικό αγώνα. 14) Καταγγείλαμε τις διώξεις των συναδέλφων σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο, καταθέτοντας ψηφίσματα στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και προτάσεις συνδικαλιστικής καταδίκης τω διευθυντών που απαξιώνουν τα συλλογικά μας δικαιώματα. 15) Καταθέσαμε ψηφίσματα καταδίκης της Ιμπεριαλιστικής επέμβασης στη Συρία και του σφαγιασμού των Παλαιστινίων από τους τρομοκράτες του Ισραήλ. 16) Για την προστασία του άστεγου μαθητή καταθέσαμε πρόταση παρέμβασης της ΕΛΜΕ και έμπρακτης υποστήριξής του. 17) Απέναντι στην αντιδραστική και αντικαταστατική ή απόφαση των τριών παρατάξεων (ΕΚΠΑΙΔ. ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ) ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΟ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Γ.Σ. - ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ και συνόψιση των διαδικασιών σε ...δύο απογεύματα, ΑΝΤΙΤΑΞΑΜΕ ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, με προκηρύξεις, ενημερώσεις στα σχολεία και τοποθετήσεις στο Δ.Σ. και τη Γ.Σ., αναδεικνύοντας τον αντικαταστατικό χαρακτήρα της απόφασης και αποτρέποντας την υπονόμευση των θεμελιακών αρχών του συνδικαλισμού, επιμένοντας για διενέργεια των εκλογών στις 19 Δεκέμβρη και στο αίτημα για ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Στόχος μας είναι η η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. Και για την υλοποίησή του θα καταθέσουμε τις δυνάμεις μας, δίνοντας την εκλογική μάχη με το ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ», στα πλαίσια της αναγκαιότητας της ανάπτυξης της ΚΟΙΝΗΣ ΔΡΑΣΗΣ για την απόκρουση των βάρβαρων μέτρων και την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της αντιλαϊκής πολιτικής της Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ.

Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗ ΝΙΚΗ!

ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗΝ «ΑΡΙΣΤΕΡΗ» ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ.

ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ-ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙO

Να φτιάξουμε τα σωματεία που χρειαζόμαστε: ζωντανά, αγωνιστικά και ταξικά! Ενάντια σε λογικές συνδιαχείρισης και συνδιοίκησης.

ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΜΕ -ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΛΗ- ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ-ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ.

ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ. Κανένας αξιολογητής στην τάξη. Κατοχύρωση της οργανικής θέσης, της μονιμότητας, της εργασιακής δημοκρατίας. Αντίσταση στην πολιτική των ταξικών φραγμών, της απομόρφωσης, φτώχειας, ανεργίας.

ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ. Να απαλλαγούν από κάθε κατηγορία οι διωκόμενοι συνάδελφοι.

ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

- ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ.

ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΙΑΣ-ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ.

-   ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΕ-ΔΝΤ-ΝΑΤΟ. ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ. ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ - ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

&

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ

ΚΙΝΗΣΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


1.     Αλεξάκη Βασιλική                    ΠΕ02       Καλλιτεχνικό

2.     Γαλάνης Νίκος                          ΠΕ04       2ο Γενικό  Λύκειο

3.     Καστρινάκης Μανόλης             ΠΕ11       13ο Γυμνάσιο

4.     Καταλαγαριανάκης Γιάννης  ΠΕ04        1ο Γυμνάσιο

5.     Κοκκινάκης Κώστας               ΠΕ19       8ο Γυμνάσιο

6.     Κοκολάκη Σοφία                      ΠΕ04       5ο Λύκειο

7.     Λαυρεντάκη Μαρία                   ΠΕ03       6ο ΕΠΑΛ

8.     Λυρατζάκης Γιώργος               ΠΕ11       6ο Γυμνάσιο

9.     Μαρίνος Νεκτάριος                  ΠΕ08       Καλλιτεχνικό Σχολείο

10.          Οδυσεάκη Μαρία                 ΠΕ09       ΕΠΑΛ  Αρκαλοχωρίου

11.          Παπαδάκη Ζαμπία               ΠΕ02       2ο Γενικό Λύκειο

12.          Παπαδάκης Γιώργος  ΠΕ04       4ο Γυμνάσιο

13.          Σκλάβου Λίζα                        ΠΕ02       Μουσικό Σχολείο

14.          Σπαχή Αρετή                         ΠΕ02       1ο  Γενικό Λύκειο

15.          Σπυριδάκης Μιχάλης          ΤΕ16       Μουσικό Σχολείο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά