Thumbnail
Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                          Ελευσίνα  31/1/2013

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                              Αρ.Πρ. : 248

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΔΡΑ: 11ο Δημ.Σχολείο Ελευσίνας                   

Εθν.Αντιστάσεως & Φρ.Φουτρή                         ΠΡΟΣ:

19200 Ελευσίνα                                                            ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Πληρ. :Ιακώβου Νένα                                        ΔΣ ΔΟΕ

Τηλ: 6948-566258

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com             

Mail: [email protected]                       

Θέμα : Ύποπτη στήλη στο survey: Πόσους μαθητές χωράει κάθε τάξη;

 Στα μέσα της σχολικής χρονιάς το Υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολείων να συμπληρώσουν κατ’ εκτίμησή τους στο survey πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα. Ακόμα πιο ανησυχητικό είναι ότι η συμπλήρωση αυτής της στήλης είναι υποχρεωτική για να αποδεχτεί το survey την ανανέωση των στοιχείων.

   Αν δε βιώναμε τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, αν δε βιώναμε την  ανεργία και τη φτώχεια των τελευταίων χρόνων, η εντολή του Υπουργείου ίσως να μη φάνταζε τόσο ύποπτη. Όμως όσοι δεν εθελοτυφλούν αντιλαμβάνονται πως τα αριθμητικά δεδομένα που θα αποσταλούν θα χρησιμοποιηθούν για τη νομιμοποίηση και δρομολόγηση των 1500 συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολικών μονάδων που έχουν εξαγγελθεί από το μνημόνιο 3, τις συμπτύξεις τμημάτων που είναι ήδη σε εξέλιξη και τη δραστική μείωση- απόλυση των εκπαιδευτικών.

Για άλλη μια φορά οι εγκέφαλοι που σχεδιάζουν την εκπαίδευση και το μέλλον μας αποδεικνύονται άσχετοι κι επικίνδυνοι. Είναι φανερό ότι πρόκειται για προκλητική μεθόδευση του Υπ. Παιδείας που θέλει να παραβιάσει τα νομικά δεδομένα για τον αριθμό των μαθητών στην τάξη και θέλει να δημιουργήσει νέα δεδομένα με βάση την εκτίμηση των διευθυντών. Αλήθεια πως νομιμοποιούνται οι διευθυντές να «εκτιμήσουν» ;

Μάλιστα για να «βοηθήσει» την εκτίμησή τους σε συγκεκριμένη κατεύθυνση επικαλείται  προδιαγραφές του ΟΣΚ για 1,5 τ.μ. ανά μαθητή (δηλαδή μια αίθουσα 48 τ.μ. χωράει 32 μαθητές!!!):

1. Είναι ίδιες οι «προδιαγραφές» τους για όλες τις ηλικίες μαθητών (από νηπιαγωγείο ως το Λύκειο) ;

Είναι ίδιες οι προδιαγραφές για τις αίθουσες με χώρο ξεκούρασης που προέβλεπαν τα πιλοτικά ολοήμερα σχολεία;

Είναι ίδιες για τα ΕΑΕΠ που πρέπει να προβλέπουν χώρους για όλα τα μαθήματα ειδικοτήτων και τις ιδιαιτερότητές τους ;

Ποιος καθορίζει τις προδιαγραφές για τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός διαφορετικές διδακτικές μεθόδους και διαφορετική διάρθρωση των θέσεων των μαθητών στην τάξη;

2. Γιατί αποκρύπτεται ότι οι προδιαγραφές για την πυρασφάλεια [όπως αναφέρονται στην Υ.Α. 58185/2474/1991 (ΦΕΚ 360 τ. Α’)]   είναι 2τ.μ. ανά μαθητή και ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος αν αυτές έχουν παραβιαστεί; Το Υπ. Παιδείας που υποδεικνύει έμμεσα και όχι φανερά, κάτι τέτοιο, ή ο «πρόθυμος» διευθυντής που «κατ’ εκτίμηση» θα δηλώσει «μεγαλύτερη» χωρητικότητα για την αίθουσα βάζοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών;

3. Η έδρα και ο δάσκαλος δεν θα υπάρχουν  σ΄ αυτήν την αίθουσα διδασκαλίας ή μήπως τα 4τ.μ. είναι πολυτέλεια στις μέρες μας;

 

Αυτά τα τραγελαφικά είναι ενδεικτικά της εικόνας του αυριανού σχολείου που ετοιμάζουν στα πλαίσια της πολιτικής διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης με  συγχωνεύσεις τμημάτων, καταργήσεις σχολείων, απόλυτη υποχρηματοδότηση, αύξηση ωραρίου, αναγκαστικές μετακινήσεις σε όλη την επικράτεια, ενοικίαση σχολικών βιβλίων, αξιολόγηση δούρειος ίππος για τις απολύσεις, μισθολογική καθήλωση, νέες μειώσεις σε μισθούς και φυσικά αύξηση μαθητών ανά τμήμα. Πόσους; Μα όσους χωράει η τάξη! Άλλωστε πρώτα ο μαθητής!

Δε γνωρίζουν άραγε ότι πάρα πολλά σχολειά στεγάζονται σε λυόμενες αίθουσες, μετατρέπουν τις αποθήκες σε αίθουσες διδασκαλίας, μοιράζουν στα δυο τις αίθουσες εκδηλώσεων για να κάνουν μάθημα;  

 

Τα χειρότερα για την εκπαίδευση είναι πια εδώ!

 

-          Απαιτούμε να αποσυρθεί η συγκεκριμένη στήλη, η οποία στην ουσία ζητάει το άλλοθι για τις επικείμενες συγχωνεύσεις, συμπτύξεις τμημάτων.

-           Δεν πρέπει να υπάρχει καμία δήλωση για χωρητικότητα μεγαλύτερη από 25 που κατ΄ ανώτατο προβλέπει ο νόμος. Ακόμα και στις περιπτώσεις που λειτουργούν υπεράριθμα τμήματα πρέπει να δηλωθεί το 25 ως χωρητικότητα (άλλωστε επιτρέπει το σύστημα να δηλωθεί μικρότερη χωρητικότητα από τον αριθμό που ήδη φοιτούν) ώστε να αποτυπώσουμε την πραγματικότητα της υπερφόρτωσης των τμημάτων.

-          Πρέπει να δηλωθεί η μικρότερη, ακόμα και μηδενική, χωρητικότητα όπου δεν υπάρχουν αίθουσες αλλά αυτοσχέδιοι χώροι διδασκαλίας σε αποθήκες και χώρους πολλαπλών χρήσεων.

-          Καλούμε τη ΔΟΕ να αναδείξει το ζήτημα που αποτελεί προπομπό κακών εξελίξεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pirosvestiki
Tραγωδία στη Λήμνο: Δυο νεκροί από φωτιά σε διαμέρισμα στη Μύρινα
Οι πυροσβέστες ενημερώθηκαν από τους γείτονες ότι μέσα στο διαμέρισμα διέμενε το ζευγάρι και έδωσαν προτεραιότητα στον εντοπισμό τους
Tραγωδία στη Λήμνο: Δυο νεκροί από φωτιά σε διαμέρισμα στη Μύρινα
adonis-georgiadis
Άδωνις: «Εγώ εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα από τα 12, δεν είμαι κανένας άνεργος, ούτε δημόσιος υπάλληλος της ΑΔΕΔΥ. Δεν είμαι μόνιμος, είμαι κανονικός εργαζόμενος...»
Αυτό απάντησε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην Λήμνο, στους φορείς και τους κατοίκους που διαμαρτύρονται για την διάλυση του νοσοκομείου τους
Άδωνις: «Εγώ εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα από τα 12, δεν είμαι κανένας άνεργος, ούτε δημόσιος υπάλληλος της ΑΔΕΔΥ. Δεν είμαι μόνιμος, είμαι κανονικός εργαζόμενος...»