Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ηρακλείου: Για το ωράριο και τις εργασιακές σχέσεις

 

 

AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
 
 ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ.
 ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΤΥΓΝΑ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΤΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ.
 
Η Τρικομματική κυβέρνηση της οικονομικής ολιγαρχίας -στην κατεύθυνση της υπηρέτησης της κερδοφορίας του κεφαλαίου και των επιταγών των Ιμπεριαλιστικών κέντρων (Ε.Ε-Δ.Ν.Τ-Ε.Κ.Τ)- εξαπολύει την πιο στυγνή επίθεση στις εργασιακές κατακτήσεις των εκπαιδευτικών, αυξάνοντας το διδακτικό ωράριο κατά δύο ώρες εβδομαδιαίως, με στόχο όλοι οι εκπαιδευτικοί -ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας τους- να εργάζονται από 20 έως και 25 ώρες (!) την εβδομάδα.
Πρόκειται για ένα ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ, που οδηγεί στο εκτελεστικό απόσπασμα όλες τις εργασιακές και μορφωτικές κατακτήσεις του λαϊκού κινήματος στην εκπαίδευση. Γιατί ΑΚΥΡΩΝΕΙ τις εργασιακές κατακτήσεις πενήντα χρόνων των εκπαιδευτικών, μετατρέποντας τη διδασκαλία σε μια εντατικοποιημένη διαδικασία απλής μεταφοράς κάποιων πληροφοριών στο «νέο» σχολείο της ελαστικής απασχόλησης και των ακόμη πιο έντονων ταξικών φραγμών. Η αύξηση του ωραρίου, στην ουσία, αποτελεί το πρώτο μέτρο μιας ολόκληρης αλυσίδας αντιλαϊκών μέτρων, που στο σύνολό τους συνθλίβουν όλα τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα. Γιατί η αύξηση του ωραρίου σημαίνει αυτόματα την ΑΠΟΛΥΣΗ 12.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΏΝ, που καταδικάζονται στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση. Γιατί τη δικό τους διδακτικό ωράριο φορτώνει η κυβέρνηση στους μόνιμους, οδηγώντας τους στην υπερεργασία και την εξάντληση... με αμοιβές μάλιστα πείνας, όπως τις επιτάσσει το νέο ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ της φτώχειας, που επίσης είναι συνδεμένο με την «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. Ο εκπαιδευτικός δηλ θα εργάζεται εξουθενωτικά στο νέο σχολείο της ασιτίας και των περικοπών και επιπλέον θα αμείβεται με ευτελιστικά χαμηλές αμοιβές (ν. 4024 και ν. 4093), μετά μάλιστα από «Αξιολόγηση» της προσαρμοστικότητάς του στο νέο αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο της αυταρχικής διοίκησης του σχολείου του αντιδραστικού προγράμματος σπουδών, όπως αποτυπώνεται στο νομοσχέδιο για το «νέο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο». Μέσω μάλιστα της «Αξιολόγησης» ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ η ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ και η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ, γιατί οι «αξιολογικές κρίσεις» διαβαθμίζουν τους εκπαιδευτικούς και τους κατηγοριοποιούν, επιβάλλοντας το καθεστώς της ελαστικής απασχόλησης (ωράρια ελαστικά στην ευρύτερη ζώνη του νομού ή της περιφέρειας) και των ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ. Οι απολύσεις, σε αυτές τις συνθήκες, θα πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας, αν συνυπολογιστεί και το αντιλαϊκό μέτρο των ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ και της κατάργησης πολλών ωρών στο «νέο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο», αλλά και αν συνδεθεί με το μέτρο της ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.
Πρόκειται επομένως για μια αντιλαϊκή λαίλαπα, που στόχο έχει να ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ εργασιακά, δημοκρατικά, κοινωνικά και μορφωτικά δικαιώματα και κατακτήσεις, να εδραιώσει την απασχολισιμότητα, να καθιερώσει συνθήκες εργασιακού τρόμου, ανασφάλειας, πειθάρχησης και απόλυσης στο νέο σχολείο της επίτασης των ταξικών φραγμών, της ασιτίας και της απομόρφωσης.
Για τους παραπάνω λόγους, η αύξηση του διδακτικού ωραρίου σηματοδοτεί μια συνολικότερη ΕΠΙΘΕΣΗ στα λαϊκά και μορφωτικά δικαιώματα, απέναντι στην οποία πρέπει να ΑΝΤΙΤΑΞΟΥΜΕ τη ΣΘΕΝΑΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ μας και τον ΜΑΖΙΚΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ.
 
 ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ!
 ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙ ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ.
 ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΟ ΞΕΘΕΜΕΛΙΩΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απογνωση
8-10.000 κενές θέσεις στα Δημόσια Πανεπιστήμια ελέω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
Πως φτάσαμε να καθορίζεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συγκεκριμένος «αριθμός εισακτέων» στα ΑΕΙ, αλλά να είναι «πουκάμισο αδειανό»;
8-10.000 κενές θέσεις στα Δημόσια Πανεπιστήμια ελέω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής
ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ ΜΑΚΡΗ
Εκπαιδευτικοί: Πάνω από 4.500 διορισμοί ανακοινώνονται μέσα στην εβδομάδα - Οι σχεδιασμοί του υπουργείου Παιδείας
Πως συνδέονται με το χρόνο διορισμών και προσλήψεων οι πίνακες αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Πάνω από 4.500 διορισμοί ανακοινώνονται μέσα στην εβδομάδα - Οι σχεδιασμοί του υπουργείου Παιδείας
ΑΣΕΠ
Πιστοποίηση Ιταλικών ΑΣΕΠ: Ειδική Έκπτωση σε εκπαιδευτικούς
Πιστοποίηση Ιταλικών για εκπαιδευτικούς και απόφοιτους παιδαγωγικών τμημάτων και καθηγητικών σχολών: Εύκολα και άμεσα με 50% έκπτωση ειδικά...
Πιστοποίηση Ιταλικών ΑΣΕΠ: Ειδική Έκπτωση σε εκπαιδευτικούς