Thumbnail

 

Η θέση μας

για τις απεργιακές κινητοποιήσεις

 

Προσθέτουμε τις μισθολογικές περικοπές, το καθεστώς ομηρίας του νέου πειθαρχικού δικαίου και τις διάτρητες διαδικασίες της αξιολόγησης-καρμανιόλας με την πρόσφατη αύξηση του διδακτικού ωραρίου, την απόλυση χιλιάδων αναπληρωτών, τις αναγκαστικές μεταθέσεις του πλεονάζοντος διδακτικού προσωπικού, τις επικείμενες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και την αύξηση του μαθητικού δυναμικού ανά τάξη.

Ό,τι έχουμε μπροστά μας είναι η εικόνα ενός απαξιωμένου και διαλυμένου δημόσιου σχολείου, που πίσω από τους ηχηρούς ευφημισμούς για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του,  εγκαθιδρύει μεσαιωνικές συνθήκες εργασίας για τους εκπαιδευτικούς, μεγαλώνει την ψαλίδα των μορφωτικών ανισοτήτων, αυξάνει τα ποσοστά της σχολικής διαρροής και υποβαθμίζει ραγδαία την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας.

Τώρα που ο κεντρικός σχεδιασμός είναι πλέον φανερός, ακόμη και για όσες συνδικαλιστικές παρατάξεις επέμεναν να διασκεδάζουν τις εντυπώσεις και να ωραιοποιούν τις  δυσάρεστες πλευρές του, θεωρούμε ότι η απάντηση του κλάδου πρέπει να είναι συνολική, μεθοδευμένη και δυναμική. Ό,τι διακυβεύεται είναι πολύ παραπάνω από τις δύο πρόσθετες ώρες διδασκαλίας ή τις αναγκαστικές μετακινήσεις και αφορά τον εκπαιδευτικό κόσμο όχι μόνο της δευτεροβάθμιας αλλά και της πρωτοβάθμιας και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τους μαθητές, τους φοιτητές, τους γονείς, όλη την ελληνική κοινωνία και ως τέτοιο δεν πρέπει να έχει μόνο κλαδικό αλλά κυρίως πολιτικό χαρακτήρα.

Στην κατεύθυνση αυτή και με δεδομένη την έλλειψη προετοιμασίας και τα μέχρι τώρα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στις απεργιακές κινητοποιήσεις, η συζήτηση για απεργία διαρκείας μέσα στις πανελλαδικές εξετάσεις μόνο κακές υπηρεσίες μπορεί να μας προσφέρει. Στον αντίποδα, πιστεύουμε ότι χρειάζεται να καλλιεργηθεί κλίμα αγωνιστικής ετοιμότητας με τη διεξαγωγή γενικών συνελεύσεων, να προκηρυχθεί προειδοποιητική απεργία στη διάρκεια των ενδοσχολικών εξετάσεων, να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες κοινωνικές συμμαχίες και να προετοιμαστεί ο κλάδος για μια πιο συνολική και μετωπική αντιπαράθεση από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, οπότε οι συνθήκες θα είναι από άποψη κοινωνικών συμμαχιών και απεργιακής κινητικότητας πιο ευνοϊκές απ' ό,τι τώρα.

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Β' ΕΛΜΕ ΠΕΛΛΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieuthintes.jpg
Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ: Πραγματοποιήθηκε η πρώτη γενική συνέλευση
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη γενική συνέλευση της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών ΠΕ και ΔΕ: Πραγματοποιήθηκε η πρώτη γενική συνέλευση
doe
ΔΟΕ: Εκδήλωση για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου - 7η κεντρική δράση για το 2025.
Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση
ΔΟΕ: Εκδήλωση για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου - 7η κεντρική δράση για το 2025.
κερκυρα
4ο Πειραματικό Κέρκυρας: Δημόσια Ηλεκτρονική Κλήρωση στις 2 Μαΐου - 16 Θέσεις για 36 Υποψήφιους
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί κεντρικά από το Υπουργείο Παιδείας, εξασφαλίζοντας το αδιάβλητο και τη διαφάνεια της διαδικασίας
4ο Πειραματικό Κέρκυρας: Δημόσια Ηλεκτρονική Κλήρωση στις 2 Μαΐου - 16 Θέσεις για 36 Υποψήφιους
ασπαιτε
ΑΣΠΑΙΤΕ 2025-2026: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για φοίτηση στα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ (Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης) και ΠΕΣΥΠ...
ΑΣΠΑΙΤΕ 2025-2026: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τα προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ