Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Τι προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας («Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΤΕΛΙΚΟ – έκδοση 7.2) για τον προγραμματισμό και την κριτική αποτίμηση της δράσης των σχολικών μονάδων

Στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας "Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα και άλλες διατάξεις" (νέα έκδοση 7.2) προβλέπονται στο άρθρο 45 τα παρακάτω:

Άρθρο 45
Προγραμματισμός και κριτική αποτίμηση της δράσης των σχολικών μονάδων
1.    Το άρθρο 32 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ Α΄ 71) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος Διδασκόντων, λαμβάνοντας υπόψη του τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου, σχεδιάζει τον προγραμματισμό του ετήσιουσχολικού έργου και τον υποβάλλει στους σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι υποχρεούνται να διατυπώσουν αιτιολογημένη γνώμη επ’ αυτού. Στη συνέχεια, ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεδριάζει και οριστικοποιεί τον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς.
2.    O Σύλλογος Διδασκόντων, σε τακτικές συνεδριάσεις στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, συζητά διεξοδικά επί της πορείας του αρχικού προγραμματισμού και προβαίνει στις απαιτούμενες διορθωτικές κινήσεις. Παράλληλα, όπου είναι εφικτό, δημιουργούνται ομάδες εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα, με στόχο τον από κοινού σχεδιασμό και την ανατροφοδότηση σε συνεργασία με τους αρμόδιους σχολικούς συμβούλους.
3.    Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς ο Σύλλογος Διδασκόντων, λαμβάνοντας υπόψη του τις απόψεις του Σχολικού Συμβουλίου, συντάσσει απολογιστική έκθεση, λαμβάνοντας υπόψη: α) την επίτευξη των στόχων που είχαν τεθεί στο πρόγραμμα δράσης και β) τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν κατά την υλοποίηση αυτών των εκπαιδευτικών στόχων. Στην ίδια έκθεση διατυπώνονται προτάσεις βελτίωσης για την επόμενη σχολική χρονιά.
4.    Οι σχολικοί σύμβουλοι εκφράζουν αιτιολογημένες απόψεις επί της απολογιστικής έκθεσης των Συλλόγων Διδασκόντων. Κατά τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις των σχολικών συμβούλων επί του απολογισμού της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.
5.    Κάθε σχολική μονάδα μπορεί να συμπράττει με άλλες σχολικές μονάδες σε προγράμματα και δραστηριότητες που ενδιαφέρουν τους διδάσκοντες εν συνόλω ή κατά ομάδες ενδιαφερόντων ή ειδικοτήτων, εντός της πε¬ριοχής αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσής τους. Αντίστοιχα, οι εκπαιδευτικοί μιας σχολικής μονάδας μπορούν να παρακολουθήσουν, να υποστηρίξουν ή να συμμετάσχουν σε προγράμματα άλλων σχολικών μονάδων, εντός της πε¬ριοχής αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσής τους, εφόσον τους ενδιαφέρει. Οι παραπάνω συνεργατικές και συμμετοχικές δραστηριότητες εντάσσονται στον προγραμματισμό του Συλλόγου Διδασκόντων, όπως περιγράφεται στις ανωτέρω παραγράφους. Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οφείλουν να ενημερώνουν τακτικά τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητας τους για  όλες τις αντίστοιχες δραστηριότητες, προγράμματα και δράσεις.
6.    Με υπουργική απόφαση θα ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες της εφαρμογής του παρόντος άρθρου. Κάθε προηγούμενη υπουργική απόφαση ή εγκύκλιος που αντίκειται στο παρόν άρθρο καταργείται από την έκδοση του παρόντος νόμου.
7.    Η εφαρμογή των διατάξεων των προηγούμενων παραγράφων γίνεται σταδιακά σε σχολικές μονάδες που ορίζονται με υπουργική απόφαση, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».
2.α) Το Προεδρικό Διάταγμα 152 (ΦΕΚ 240/5.11.2013) με τον τίτλο «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» καταργείται.
β) Η περίπτωση β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012 (Α΄ 86),  καταργείται.
γ) Η τελευταία περίοδος της παραγράφου 2 του άρθρου 22 του ν.3879/2010 (Α΄ 163) καταργείται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αντιηλιακό
Έρευνα: Επικίνδυνα αντηλιακά λόγω παντοτινών χημικών- «Είμαστε περικυκλωμένοι»
«Εάν βάλετε μερικά από αυτά τα προϊόντα απευθείας στο δέρμα σας και περιέχουν PFAS, υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να μεταφερθούν σε όλο το δέρμα»
Έρευνα: Επικίνδυνα αντηλιακά λόγω παντοτινών χημικών- «Είμαστε περικυκλωμένοι»
ypaith
Της ... υπερωρίας το ανάγνωσμα: Δεκάδες νέες αποφάσεις υπερωριών στο ΥΠΑΙΘΑ για «έκτακτες και επείγουσες» ανάγκες.
Μόνο τις τελευταίες ημέρες, έχουν εκδοθεί τουλάχιστον 15 αποφάσεις (!) συγκρότησης συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης από διάφορες υπηρεσίες του...
Της ... υπερωρίας το ανάγνωσμα: Δεκάδες νέες αποφάσεις υπερωριών στο ΥΠΑΙΘΑ για «έκτακτες και επείγουσες» ανάγκες.
ekpaideytikos
Ο απόλυτος παραλογισμός: Αναπληρωτές δε μπορούν να μονιμοποιηθούν εφέτος, επειδή το Υπουργείο καθυστέρησε πέρυσι 3 μέρες να τους προσλάβει!
Επειδή το ΥΠΑΙΘΑ καθυστέρησε πέρυσι κατά 3 ημέρες τις προσλήψεις αναπληρωτών τους στέρησε αυτές τις 3 κρίσιμες ημέρες προϋπηρεσίας, με αποτέλεσμα να...
Ο απόλυτος παραλογισμός: Αναπληρωτές δε μπορούν να μονιμοποιηθούν εφέτος, επειδή το Υπουργείο καθυστέρησε πέρυσι 3 μέρες να τους προσλάβει!
pierrakakis
Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή
Ερανιστικό νομοσχέδιο που διατρέχει και τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης
Εκπαίδευση: Τι περιλαμβάνει το νομοσχέδιο που φέρνει την άλλη εβομάδα ο Πιερρακάκης στη Βουλή