Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

«Ενέργειες Προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2015-2016»

ΥΠΟΠΑΙΘ (Δευτεροβάθμια): Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2015-16

Η Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Α/θμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. προκειμένου οι σχολικές μονάδες της Α/θμιας Εκπαίδευσης όλης της Χώρας, να προγραμματίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο και τις δράσεις για το σχολικό έτος 2015-2016, με την παρούσα εγκύκλιο θέτει υπόψη των Στελεχών της Εκπαίδευσης και των Συλλόγων Διδασκόντων, θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία.

Θέματα εγκυκλίου

  • Διδακτικά Βιβλία
  • Φοίτηση σε Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Νηπιαγωγεία
  • Δημοτικά Σχολεία
  • Ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εγγραφές – σχολική φοίτηση μαθητών Ρομά
  • Ωρολόγια προγράμματα
  • Ολοήμερο Σχολείο (ΕΑΕΠ, κλασικό πρόγραμμα, ολοήμερο νηπιαγωγείο)
  • Κατανομή τμημάτων
  • Ωράριο εκπαιδευτικών
  • Διδασκαλία μαθημάτων
  • Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου κ.λπ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis_panelladikes
Πανελλήνιες 2025: 3 τμήματα με χαμηλές βάσεις και "κρυφή" απασχολησιμότητα
Υπάρχουν σχολές με χαμηλή βάση εισαγωγής που προσφέρουν υψηλή απασχολησιμότητα και αξιόλογες επαγγελματικές προοπτικές
Πανελλήνιες 2025: 3 τμήματα με χαμηλές βάσεις και "κρυφή" απασχολησιμότητα
teacher
Σχολεία χωρίς ανάσα! Φορτώνουν στους εκπαιδευτικούς όλες τις ευθύνες και τους οδηγούν στην εξουθένωση
Το απλοϊκό ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι: τους ενδιαφέρει η μάθηση, θέλουν εκπαιδευτικούς με ενισχυμένο διδακτικό ρόλο και εν τέλει θέλουν καλά...
Σχολεία χωρίς ανάσα! Φορτώνουν στους εκπαιδευτικούς όλες τις ευθύνες και τους οδηγούν στην εξουθένωση