Thumbnail
Γιάννης Ράλλης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Βορείου Αιγαίου

Στο alfavita.gr στις 15/11 αναρτήθηκε ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων με θέμα "ΕΛΜΕ Ικαρίας -Φούρνων: Κάλυψη κενού ΠΕ03 στο ΓΕΛ Αγ. Κηρύκου" στην οποία αναφερόταν και ο Σχολικός Σύμβουλος Γιάννης Ράλλης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Βορείου Αιγαίου. 

Δημοσιεύουμε παρακάτω απάντηση του Γιάννη Ράλλη στην ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ικαρίας - Φούρνων: 

Κύριοι της ΕΛΜΕ Ικαρίας και Φούρνων,

Μένω κυριολεκτικά έκπληκτος για τις ιδιότητες και τις ενέργειες που μου αποδίδονται στο με αρ. πρ. 06 – Φ17 έγγραφό σας. Συγκεκριμένα :

(1).       Αναφέρετε στο έγγραφό σας ότι «Το εντυπωσιακό στην όλη υπόθεση είναι πως την απόφαση γι αυτό το γαϊτανάκι την υπογράφει το ΠΥΣΔΕ, καθώς και ο παιδαγωγικός υπεύθυνος του σχολείου και σύμβουλος ΠΕ03 κος Ράλλης Ιωάννης».

            Καταρχήν δεν διευκρινίζετε σε ποιο σχολείο είμαι Παιδαγωγικά υπεύθυνος. Το αναφέρω αυτό διότι στο έγγραφό σας εμπλέκονται τέσσερα Σχολεία : Το ΕΠΑΛ Ικαρίας, το Γυμνάσιου Αγ. Κηρύκου, το ΓΕΛ Αγ. Κηρύκου και το ΓΕΛ Ευδήλου. Σας γνωρίζω λοιπόν ότι σε κανένα από τα παραπάνω αναφερόμενα Σχολεία δεν είμαι Παιδαγωγικά υπεύθυνος.

(1Ι).     Αναφέρετε ακόμα ότι «την απόφαση … την υπογράφει το ΠΥΣΔΕ και ο παιδαγωγικός υπεύθυνος του σχολείου και σύμβουλος ΠΕ03 κος Ράλλης Ιωάννης».

Με δεδομένο ότι ούτε στο ΠΥΣΔΕ ΣΑΜΟΥ ανήκω και ούτε Παιδαγωγικά υπεύθυνος κανενός Σχολείου της Ικαρίας είμαι, είναι προφανές ότι δεν έχω υπογράψει καμιά απολύτως απόφαση. Σας ερωτώ λοιπόν : «Πού  ανακαλύψατε εσείς υπογραφή δική μου ;».

Όσον αφορά την εμπλοκή μου στην όλη υπόθεση, αυτή συνοψίζεται στις παρακάτω (Α) και (Β) παραγράφους.

(Α).      Αναφέρετε στο κείμενό σας ότι : «Κάθε λύση που προτάθηκε έως τώρα από τη ΔΔΕ Σάμου και τον σύμβουλο ΠΕ03 είτε προφορικά και ανεπίσημα (περικοπή των προβλεπομένων από το ωρολόγιο πρόγραμμα ωρών ώστε να γίνονται όλα τα μαθήματα από λίγο, …), … δεν λύνει το πρόβλημα».

Πράγματι· στην αρχή της Σχολικής χρονιάς είχα κάνει σε όλα τα Σχολεία των νομών Λέσβου, Σάμου και Χίου την εξής πρόταση :

            «Αν υπάρχει έλλειψη Εκπαιδευτικών, τότε δεν θα αφήσουμε κανένα τμήμα χωρίς ώρες, αλλά θα γίνει αναλογική κάλυψη των ωρών. Αν για παράδειγμα σε μια τάξη Γυμνασίου με 3 τμήματα μπορούν να διατεθούν μόνο 8 ώρες για τα Μαθηματικά, τότε η κατανομή (μέχρι να καλυφθούν όλες οι ώρες) θα είναι  προσωρινά η εξής

Τμήμα Α : 3 ώρες

Τμήμα Β : 3 ώρες

Τμήμα Γ : 2 ώρες

Είναι προφανές ότι άμεση και πλήρη κάλυψη θα έχουν (στη Γ Λυκείου) τα μαθήματα που εξετάζονται Πανελλαδικά, στα οποία μάλιστα καλό είναι να διδάσκουν οι πλέον έμπειροι».

Η παραπάνω παρέμβασή μου, που ήταν η πλέον ενδεδειγμένη Παιδαγωγικά προκειμένου να μην μείνει κανένας μαθητής χωρίς μάθημα, θεωρείται από το Σωματείο σας «περικοπή προβλεπομένων από το ωρολόγιο πρόγραμμα ωρών». Επιτρέψτε μου να σας υποβάλω την εξής αφελή, κατά την άποψή μου, ερώτηση : «Έχετε να αντιπροτείνετε κάποια καλύτερη πρόταση ;»

(Β).      Κλήθηκα από το ΠΥΣΔΕ να απαντήσω στο αν συμφωνώ με την άποψή τους, όπως αυτή εκφράζεται με τα παρακάτω έγγραφά τους : Α.Π.: Φ. ΠΥΣΔΕ/6907, 09 Νοεμβρίου 2016 και Α.Π.: Φ. ΠΥΣΔΕ/6909, 09 Νοεμβρίου 2016.

            Η απάντηση που έδωσα στο ΠΥΣΔΕ με το υπ’ αρ. πρωτ. 39, 09 / 11 / 2016 έγγραφό μου ήταν η εξής : «Οι ρυθμίσεις που προτείνει το ΠΥΣΔΕ είναι, υπό κανονικές συνθήκες, αντιπαιδαγωγικές. Όμως, κάτω από τις ειδικές συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ικαρία και ειδικότερα στον Άγιο Κήρυκο, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο». Υπό την προϋπόθεση, βέβαια, ότι πρόκειται για προσωρινές λύσεις, μέχρι να δώσει οριστική λύση.

Η εμπλοκή μου στο παραπάνω θέμα είναι απολύτως σύμφωνη με το άρθρο 13στ, ΦΕΚ 1340/2002 – Φ.353.1/324/105657/Δ1 που αφορά τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των Σχολικών Συμβούλων και αναφέρει ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι «παρακολουθούν την εξέλιξη του προγράμματος της διδακτέας ύλης και συντονίζουν την πορεία της».

Και έρχομαι τώρα στη λύση που προτείνει το σωματείο σας : «Η μόνη λογική, αποδεκτή και λειτουργική λύση είναι η προφανής : να προσληφθεί αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου ΠΕ03 για να καλύψει ένα κενό 6 ωρών στην ειδικότητα του. Θα εργαστούμε από κοινού με τους μαθητές μας και τους γονείς τους σε αυτή την κατεύθυνση προκειμένου να υπάρξει η πολιτική βούληση και απόφαση της διοικητικής ιεραρχίας σε αυτή την κατεύθυνση»

Σας ερωτώ λοιπόν : Εάν τελικά, για διάφορους λόγους, δεν προσληφθεί αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου, για το οποίο θεσμικά δεν εμπλέκομαι, τα παιδιά δεν θα διδάσκονται Μαθηματικά αυτές τις 6 ώρες ;

Τελειώνοντας,  θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι όλες οι ενέργειές μου σε θέματα που απορρέουν από το θεσμικό μου ρόλο έχουν πρωταρχικό στόχο τη μόρφωση και την πρόοδο των μαθητών μας. Σε αυτό μου το στόχο δεν πρόκειται να σταθεί κανείς εμπόδιο.

Γιάννης Ράλλης

Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Βορείου Αιγαίου

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες