Έχοντας υπόψη την επικείμενη λήξη της κατά παρ. 12 του άρθρου 20 του ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102/Α/12-6- 2018) μεταβατικής λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) που μετατράπηκαν σε Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ), με την παρ. 1 του άρθρου 12 του ιδίου νόμου, ο σχεδιασμός και η οργάνωση (α) των εκπαιδευτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων σε ΚΠΕ και (β) των επιμορφωτικών δράσεων των ΚΠΕ για εκπαιδευτικούς, καθώς και η ένταξη των σχολικών μονάδων σε θεματικά δίκτυα (τοπικά, περιφερειακά, εθνικά και διεθνή) προβλέπονται με την παρούσα ως ακολούθως:
Πλαίσιο σχεδιασμού και οργάνωσης
Οι σχολικές μονάδες που υλοποιούν εγκεκριμένα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων, στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την Αειφορία, βάσει της με αρ. πρωτ. 212004/Δ7/07-12-2018 εγκυκλίου του ΥΠΠΕΘ, δύνανται: α) να αιτηθούν εκπαιδευτικής επίσκεψης των μαθητών/τριών και των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών τους σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (νυν ΚΕΑ), προκειμένου να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα που οργανώνονται και υλοποιούνται από αυτά,
β) να υποβάλουν αίτηση για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών τους,
γ) να αιτηθούν τη συμμετοχή τους σε θεματικά δίκτυα (τοπικά, περιφερειακά, εθνικά και διεθνή).
1. Εκπαιδευτικές Επισκέψεις σε ΚΠΕ (νυν ΚΕΑ)
Τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (νυν ΚΕΑ), ως αποκεντρωμένες υποστηρικτικές δομές του ΥΠΠΕΘ, παρέχουν μονοήμερα ή/και πολυήμερα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους μαθητές των σχολικών μονάδων της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης που υλοποιούν προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων τα οποία σχετίζονται με το περιβάλλον, την υγεία και τον πολιτισμό. Η παιδαγωγική ομάδα κάθε ΚΠΕ, οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και οι μαθητές που συμμετέχουν συνεργάζονται πριν την εκπαιδευτική επίσκεψη, κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ, έτσι ώστε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΠΕ να ανταποκρίνεται και να καλύπτει τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τους στόχους των προγραμμάτων του συγκεκριμένου σχολείου. Τα προγράμματα των ΚΠΕ θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από την αναγκαία ευελιξία και προσαρμοστικότητα στους επιμέρους εκπαιδευτικούς στόχους που θέτει κάθε σχολείο που συμμετέχει σε αυτά.
Δείτε το έγγραφο αναλυτικά ΕΔΩ
4 μόρια στους διορισμούς με ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση