Thumbnail
Μια σημαντική ανακάλυψη που αφορά τον Κόκκινο Πλανήτη

Με ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter, η NASA έκανε γνωστό ότι σήμερα Δευτέρα θα γίνουν σημαντικές ανακοινώσεις για τον πλανήτη Άρη.

"Το μυστήριο λύθηκε" έγραφε το tweet και αμέσως μια σειρά από σενάρια και εικασίες έκαναν τον γύρο του κόσμου με τους περισσότερους χρήστες των social media να ρωτούν εάν θα ανακοινωθεί η ύπαρξη ζωής στον Άρη. Είναι άγνωστο αν αυτές οι υποθέσεις θα επαληθευτουν, ωστόσο η NASA έχει ανακοινώσει στο παρελθόν ότι στον Άρη υπάρχουν συνθήκες κατάλληλες για ζωή.

Ο πρώην αστροναύτης Μάικ Μασιμίνο μιλώντας στο ABC εξέφρασε την βεβαιότητα ότι το μυστήριο αυτό έχει να κάνει με την ύπαρξη κάποιας μορφής ζωής στον πλανήτη "γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην πιθανότητα να κατοικηθεί ο πλανήτης".

Στη συνέντευξη τύπου θα μιλήσουν οι Alfred McEwen από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα στο Tucson, ο οποίος τον Ιούλιο δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τη δραστηριότητα στον κρατήρα Gale του Άρη, και ο Lujendra Ojha, υποψήφιος διδάκτορας από το Georgia Institute of Technology στην Ατλάντα ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον McEwen και έχει επίσης μελετήσει την πιθανή ύπαρξη νερού στον Άρη.

Η ύπαρξη  νερού θα είναι σημαντική, καθώς αυτό θα σήμαινε ότι υπήρχε προοπτική ζωής στον Άρη.

Θα μιλήσουν επίσης ο σημαντικός διευθυντής της NASA, Jim Greene, o Michael Meyer, επικεφαλής επιστήμονας του προγράμματος Mars Exploration και η Mary Beth Wilhelm από το Ερευνητικό Κέντρο Ames της NASA.

Η οριστική απάντηση θα δοθεί το απόγευμα της Δευτέρας σε συνέντευξη Τύπου, όπου 5 επιστήμονες της NASA θα κάνουν τις επίσημες ανακοινώσεις.

Η συνέντευξη Τύπου θα μεταδοθεί ζωντανά σε όλο των πλανήτη μέσω διαδικτύου. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τη συνέντευξη Τύπου ζωντανά ΕΔΩ