Εθνικό Θέατρο
Alexandros Michailidis / SOOC
Προσλήψεις στο Εθνικό Θέατρο για την υλοποίηση του έργου «Το θέατρο στο νέο σχολείο»

Το Εθνικό Θέατρο προκηρύσσει την πρόσληψη συνολικά έξι (6) ατόμων για την υλοποίηση του έργου «Το θέατρο στο νέο σχολείο», το σχολικό έτος 2021 – 2022. Να σημειωθεί πως οι συμβάσεις που θα υπογραφούν ενδέχεται να ανανεωθούν για ένα επιπλέον σχολικό έτος (2022 -2023).

Συγκεκριμένα, το Εθνικό Θέατρο έχει προκηρύξει την πλήρωση:

  • μίας (1) θέσης Υπεύθυνου για το σχεδιασμό, την παρακολούθηση και την τεκμηρίωση του προγράμματος εφηβικού θεάτρου
  • μίας (1) θέσης Επιμελητή Εφηβικής Σκηνής
  • μίας (1) θέσης Υπεύθυνου Σχεδιασμού Εκπαιδευτικών προγραμμάτων
  • τριών (3) θέσεων Θεατροπαιδαγωγών - Εμψυχωτών

Η υλοποίηση της Πράξης «Το θέατρο στο νέο σχολείο», έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής λήγει την Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2021 και ώρα 14:00.

Περιγραφή του προγράμματος

Η Πράξη υλοποιείται από το Εθνικό Θέατρο με προβλεπόμενη διάρκεια 4 σχολικών ετών ενώ αναπτύσσεται σε τρία μέρη:

Μέρος Α.

Το Μέρος Α του προγράμματος απευθύνεται σε περίπου 80 Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας. Ειδικότερα, το πρόγραμμα επιχειρεί να δημιουργήσει καλλιτεχνικές γέφυρες ανάμεσα στους έφηβους με στόχο την αισθητική παιδεία, την άσκηση της φαντασίας και της επινοητικότητας και την καλλιέργεια κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του προγράμματος στηρίζεται στην απευθείας επαφή και ενεργή συμμετοχή ειδικά εκπαιδευμένων στο εφηβικό θέατρο καλλιτεχνών-εμψυχωτών με ομάδες εφήβων, σε συνδυασμό με την ευαισθητοποίηση και επιμόρφωση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των σχολείων που συμμετέχουν.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το Εθνικό Θέατρο οργανώνει σεμινάρια για το εφηβικό θέατρο, τα οποία απευθύνονται στους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς κάθε συμμετέχοντος σχολείου, με στόχο την ενδυνάμωσή τους αλλά και τη δημιουργία ενός δικτύου υποστήριξης μεταξύ καλλιτεχνών και εκπαιδευτικών, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας και συνδιαλλαγής τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας του προγράμματος.

Παράλληλα, σχηματίζεται ομάδα υπευθύνων καλλιτεχνών-εμψυχωτών, οι οποίοι παρακολουθούν και στηρίζουν με κάθε τρόπο την εξέλιξη της διαδικασίας και πραγματοποιούν επισκέψεις στα σχολεία προκειμένου να έρχονται σε άμεση επαφή με τους συμμετέχοντες. Κατά το τελευταίο στάδιο, οι υπεύθυνοι καλλιτέχνες σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς καθοδηγούν την όλη διαδικασία προς ένα θεατρικό αποτέλεσμα και το τελικό δρώμενο-προϊόν της δημιουργικής διαδικασίας της χρονιάς παρουσιάζεται στην τοπική κοινότητα. Επιπρόσθετα, προβλέπεται η παραγωγή ντοκιμαντέρ με στόχο την αποτύπωση και προβολή των επιμέρους δράσεων.

Μέρος Β

Περιλαμβάνει, για τα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022, τις ακόλουθες δράσεις:

  • Δημιουργία καλοκαιρινής θεατρικής «κατασκήνωσης» για 20 περίπου εφήβους της Β΄ και Γ΄ Λυκείου από τις σχολικές ομάδες του προγράμματος με στόχο:
    α) να παρακολουθήσουν ένα εντατικό θεατρικό εργαστήριο στους χώρους του Εθνικού Θεάτρου,
    β) να έρθουν σε επαφή με τη διαδικασία προετοιμασίας της καλοκαιρινής παραγωγής του Εθνικού Θεάτρου στην Επίδαυρο και
    γ) να γνωρίσουν τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα και τους ανθρώπους που σχετίζονται με τη θεατρική παραγωγή.
  • Υλοποίηση προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με εστίαση στο θέατρο στην εκπαίδευση, το οποίο θα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς επιπλέον όσων συμμετέχουν στο υφιστάμενο πρόγραμμα.

Μέρος Γ

Περιλαμβάνει, για το σχολικό έτους 2021-2022, τις ακόλουθες δράσεις:

  • Παραγωγή παραστάσεων εστιασμένων στους νέους, στη σκηνή Κατίνα Παξινού, οι οποίες θα αφορούν την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα εστιάζουν/διερευνούν καίρια ζητήματα των καιρών μας και της συγκεκριμένης γενιάς, θα ασχολούνται με το πώς ζουν σήμερα τα παιδιά και πώς διαμορφώνονται οι συμπεριφορές και οι σχέσεις τους και θα προσφέρονται για αντίστοιχα εκπαιδευτικά προγράμματα που επεκτείνουν τη θεατρική εμπειρία στην τάξη και σχεδιάζονται σε απόλυτη συνάρτηση με αυτά.
  • Υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε αντιστοιχία με τις παραστάσεις.
  • Υλοποίηση κύκλων ανεξάρτητων εκπαιδευτικών εργαστηρίων/ σεμιναρίων εκπαιδευτικού δράματος
  • Στοχευμένη επιμόρφωση και συμβουλευτική εκπαιδευτικών. · Εκπαίδευση επαγγελματιών θεάτρου στις απαιτήσεις του εφηβικού θεάτρου, που περιλαμβάνει σεμινάριο για επαγγελματίες του θεάτρου, στούντιο συγγραφής θεατρικών έργων για νέους με τη συμμετοχή θεατρικών συγγραφέων και θεατρικά φυτώρια, στο πλαίσιο των οποίων νέοι καλλιτέχνες/ θεατρικές ομάδες θα διερευνήσουν την ανταπόκριση παιδιών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε μια δουλειά τους που βρίσκεται σε στάδια διαμόρφωσης ακόμα, προκειμένου να γίνει διάλογος και ανατροφοδότηση μεταξύ καλλιτεχνών και εφηβικού κοινού.

Αναλυτικά η προκήρυξη

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

VOUCHER στον Τουρισμό - 1250 ευρώ - Ξεκινήστε στην goLearn

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας ONLINE

Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις

ΝΕΟ! Εύκολη Πιστοποίηση Ιταλικών ή Ισπανικών με εξ αποστάσεως πρόγραμμα ΑΜΕΣΑ (μόρια 2ης ξένης γλώσσας)

Απαραίτητο Τυπικό Προσόν για προσλήψεις στο Δημόσιο: Είναι αυτή η Πιστοποίηση Η/Υ της goLearn - Πώς την παίρνεις σε 2 ημέρες πανεύκολα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΠΘ.jpg
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
Η επιλογή τους αποτελεί ένα ακόμη στοιχείο που αποδεικνύει ότι το ΔΠΘ αποτελείται από πυρήνες αριστείας που διακρίνονται με τη δουλειά τους
Δημοκρίτειο Θράκης: Δύο καθηγητές του ορίστηκαν ως μέλη του Συμβουλίου Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟ
πανεπιστημιούπολη ρεθύμνου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List “ 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
Stanford’s “World’s Top 2% Scientists List: 81 Μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης στη λίστα των κορυφαίων επιστημόνων του κόσμου
ασανσερ απθ
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
Οι φοιτητές πρέπει καθημερινά να ανεβοκατεβαίνουν με τα πόδια έως τον 6ο και στον 8ο όροφο των δυο κτιριακών όγκων
Φοιτητικές εστίες ΑΠΘ: Σχεδόν δύο μήνες μετά την πτώση του ασανσέρ, σήμερα δεν λειτουργεί κανένα
γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025