Η Konecta, μια κορυφαία πολυεθνική εταιρεία στο outsourcing υπηρεσιών και αναζητά ελληνόφωνο προσωπικό για τη στελέχωση θέσης σε ένα δυναμικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, για να εκτελεί λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών πολλαπλών καναλιών (τηλέφωνο, συνομιλία, email και WhatsApp).
Το νέο προσωπικό για μια σημαντική εταιρεία στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία, καθώς η εταιρεία θα σας εκπαιδεύσει από την αρχή.
Απαραίτητα προσόντα
Οι υποψήφιοι για την εν λόγω θέση θα πρέπει να διαθέτουν:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες: επιθυμία να βοηθήσουμε τους πελάτες και να λύσουμε τις αμφιβολίες τους.
- Προσανατολισμός στον πελάτη: ενσυναίσθηση και προορατικότητα για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.
- Ευελιξία με αυτοματισμούς γραφείου: δυνατότητα διαχείρισης πολλών προγραμμάτων ταυτόχρονα.
- Γνώση ελληνικών: σε προχωρημένο επίπεδο, δίγλωσση ή μητρική (θα γίνει εξέταση γλώσσας).
- Γνώση ισπανικών: τουλάχιστον ενδιάμεσο επίπεδο.
- Διαμονή στην Ισπανία (για εκπαίδευση και 100% τηλεργασία).
Παροχές εταιρείας
Η εταιρεία προσφέρει στους εργαζόμενους:
- Εκπαίδευση εντός του συμβολαίου
- Σταθερό συμβόλαιο: Αρχικά θα εργάζεστε για 39 ώρες την εβδομάδα
- Βασικός μισθός 1.338 ευρώ μικτό/μήνα για 39 ώρες/εβδομάδα + 123 ευρώ για επιπλέον γλώσσα + συν αργίες εργασίας (+1 επιπλέον ρεπό ανά αργία εργασίας).
- Επαγγελματική εξέλιξη
Δείτε εδώ πώς θα κάνετε αίτηση
Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα
ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας ONLINE
Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!