ΦΥΣΙΚΗ

Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια, τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας, είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια, τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας, είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια, τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας, είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Πανελλήνιες 2025: Εμπλουτισμός της μορφής των Α' και Β' θεμάτων στην εξέταση της Φυσικής
Πανελλήνιες 2025: Εμπλουτισμός της μορφής των Α' και Β' θεμάτων στην εξέταση της Φυσικής
Παρόμοια είναι και η μορφή των εξεταστικών δοκιμίων Φυσικής στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, οπότε οι ακόλουθες προτάσεις έχουν ευρύτερη...
Πανελλήνιες 2025: Εμπλουτισμός της μορφής των Α' και Β' θεμάτων στην εξέταση της Φυσικής
dimokriteio panepistimio
ΔΠΘ: Διαλέξεις από τον καθηγητή Εμμανουήλ Τσεσμελή, Ανώτατο φυσικό στο Ερευνητικό κέντρο CERN
Διαλέξεις στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης από τον Καθηγητή Εμμανουήλ Τσεσμελή, Ανώτατο φυσικό στο Ερευνητικό κέντρο CERN
ΔΠΘ: Διαλέξεις από τον καθηγητή Εμμανουήλ Τσεσμελή, Ανώτατο φυσικό στο Ερευνητικό κέντρο CERN
astronomia_6.jpg
Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε το θερινό σχολείο αστρονομίας και αστροφυσικής - Το πρόγραμμα
Αναλυτικά το πρόγραμμα του διεθνούς θερινού σχολείου αστρονομίας και αστροφυσικής στη Θεσσαλονίκη
Θεσσαλονίκη: Ξεκίνησε το θερινό σχολείο αστρονομίας και αστροφυσικής - Το πρόγραμμα
diastima
Θερινό σχολείο Αστρονομίας στη Θεσσαλονίκη: «Ένα παιδί από τα Βαλκάνια μετράει τα άστρα»
Θερινό σχολείο Αστρονομίας και Αστροφυσικής στη Θεσσαλονίκη από 26 έως 30 Αυγούστου 2024
Θερινό σχολείο Αστρονομίας στη Θεσσαλονίκη: «Ένα παιδί από τα Βαλκάνια μετράει τα άστρα»
fysiki.jpg
Φυσικοί Κρήτης: «Το ΥΠΑΙΘΑ να δει τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν»
«Οι πραγματικές ανάγκες σε στελεχιακό δυναμικό εκπαιδευτικών διαμορφώνονται τόσο από τα αναλυτικά προγράμματα και το ωρολόγιο πρόγραμμα όσο και από...
Φυσικοί Κρήτης: «Το ΥΠΑΙΘΑ να δει τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν»
αλλαγες
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων
«Αναξιοποίητες πηγές ποιοτικών δεδομένων, ίσως γιατί θέλουμε να προχωρούμε σε εκπαιδευτικές αλλαγές χωρίς αξιολόγηση και σύμφωνα με τις ιδεοληψίες...
Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και οι πρωτογενείς πηγές δεδομένων
ΦΥΣΙΚΗ 1.jpg
Έτσι καταδικάζεται σε αποτυχία ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο
Η βαθμολογική εικόνα των υποψηφίων δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο και τις δυνατότητές τους. Αντίθετα απαξιώνει το έργο του δημοσίου σχολείου.
Έτσι καταδικάζεται σε αποτυχία ο δημόσιος εκπαιδευτικός, που ακολουθεί το σχολικό εγχειρίδιο