ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΓΙΩΡΓΟΣ

Η αναλογία διδασκόντων-διδασκομένων 1:25-30: Aυθαίρετη και «τυφλή»
Η αναλογία διδασκόντων-διδασκομένων 1:25-30: Aυθαίρετη και «τυφλή»
Όσο πιο πολύ εντατικοποιείται η εργασία των εκπαιδευτικών (με τις αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές αλλαγές, αιφνιδιασμός αλλαγών, από-ειδίκευση,...
Η αναλογία διδασκόντων-διδασκομένων 1:25-30: Aυθαίρετη και «τυφλή»
Εκεί στο ΥΠΑΙΘ, οι  «ειδικοί» μπορούν να αντιγράφουν;
Εκεί στο ΥΠΑΙΘ, οι  «ειδικοί» μπορούν να αντιγράφουν;
Εάν και όταν οι «ειδικοί» του ΥΠΑΙΘ αντιγράφουν, είναι ακατάλληλοι ώστε να ασκούν το συμβουλευτικό και υποστηρικτικό έργο στην υπόθεση της προώθησης...
Εκεί στο ΥΠΑΙΘ, οι  «ειδικοί» μπορούν να αντιγράφουν;
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών / πολιτική χρήση και μεθοδολογικές αλχημείες
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών / πολιτική χρήση και μεθοδολογικές αλχημείες
Ας σημειωθεί πως ουσιαστικά δεν πρόκειται για παρακολούθηση «διδασκαλιών» αλλά για παρακολούθηση εκπαιδευτικών και μαθητών σε διαδικασία παιδαγωγικής...
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών / πολιτική χρήση και μεθοδολογικές αλχημείες
ΒΙΒΛΙΟ.jpg
Ένα σχολικό βιβλίο και να «καίει»!
Ο Γιώργος Μαυρογιώργος, ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για το «πολλαπλό βιβλίο», την αποστήθιση και τη λύση του Μπρέχτ
Ένα σχολικό βιβλίο και να «καίει»!
ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ.png
Τα μυστήρια του «πολλαπλού βιβλίου»: «ένα δείγμα αγοραίας πολλαπλότητας»;
Όταν επανέρχεσαι, μετά από 30 χρόνια, σε ένα θέμα που έχει «παιχθεί», δε μπορούμε να μιλάμε για «καινοτομία», γιατί έχει αλλάξει δραματικά το τοπίο...
Τα μυστήρια του «πολλαπλού βιβλίου»: «ένα δείγμα αγοραίας πολλαπλότητας»;
gmaurogiorgos.jpg
Η εκπαίδευση σε καραντίνα διαρκείας: «Πρωτόκολλα» διδασκαλίας, αξιολόγησης, διαγωγής και συνδικαλιστικής δράσης
...η βίαιη επιβολή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έγινε  για να μείνει, καθώς η τεχνολογία της και η ταχύτητα παλαίωσής της ανοίγουν ένα   πεδίο...
Η εκπαίδευση σε καραντίνα διαρκείας: «Πρωτόκολλα» διδασκαλίας, αξιολόγησης, διαγωγής και συνδικαλιστικής δράσης
57694926_2155530604531049_9175427471548350464_o.jpg
Πρώτο τηλεοπτικό μάθημα "Η αθάνατη Γραμματική": Θέμα, κατάληξη, χαρακτήρας: “το μέρος της λέξεις (sic) που...ονομάζεται…”! Είναι τραγικό
Του Γιώργου Μαυρογιώργου*
Πρώτο τηλεοπτικό μάθημα "Η αθάνατη Γραμματική": Θέμα, κατάληξη, χαρακτήρας: “το μέρος της λέξεις (sic) που...ονομάζεται…”! Είναι τραγικό