Thumbnail

 

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΣ/ΕΣΔΕΠ-ΑΠΘ

Συνεδρίαση 17-9-2012

  Υλοποιώντας τις αποφάσεις της ΓΣ του ΕΣΔΕΠ/ΑΠΘ (συνεδρίαση της 13ης/9/12), και σύμφωνα με το διεκδικητικό πλαίσιο που αποφασίστηκε, για ταυτόχρονη αντίθεση :

- στη μισθολογική εκμηδένιση των πανεπιστημιακών,

- στην οικονομική σύνθλιψη του δημόσιου Πανεπιστήμιου και εν τέλει

- στη θεσμική του εξουδετέρωση δια των ν.4009/11 και 4076/12.

Καλούμε τις/τους συναδέλφους:

•    σε 24ωρη απεργία την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

•    σε 48ωρη απεργία την Τετάρτη 26/9 και Πέμπτη 27/9/2012

•    συμμετοχή στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις ενάντια στα μέτρα δημοσιονομικής λιτότητας των 11,5 δισ. ευρώ που εξαθλιώνουν την ελληνική κοινωνία, ωθούν τους πανεπιστημιακούς δασκάλους σε αναξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης, οδηγούν τα πανεπιστήμια σε οικονομικό και λειτουργικό αδιέξοδο και καταλύουν το δημόσιο χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

•    σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου την Πέμπτη 27/9/12

Για το Δ.Σ. του ΕΣΔΕΠ

ο Πρόεδρος                                             ο Γραμματέας

Γιάννης Ν. Κρεστενίτης                            Νίκος Νικολάου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidikos
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε εθνικό επίπεδο
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;