Thumbnail
Μετά από διαπληκτισμό με συγγενικά του πρόσωπα

Νεώτερη ενημέρωση: Δεν άντεξε και έφυγε από τη ζωή ο 24χρονος ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ήταν τρόφιμος της ψυχιατρικής κλινικής του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με το patratimes.gr, όλα συνέβησαν μετά από έντονο διαπληκτισμό που είχε με τους γονείς του που τον επισκέφθηκαν. Στο νοσοκομείο επικράτησε αλαλούμ.

Πρώτη ενημέρωση: Πανικός επικράτησε λίγο μετά τις 5.30 το απόγευμα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο, όταν ένας 24χρονος έκανε βουτιά  από τον 5ο όροφο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχει τραυματιστεί βαριά και μεταφέρθηκε στην αναζωογόνηση.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες τον είχαν επισκεφθεί στο Νοσοκομείο δύο συγγενικά του πρόσωπα και στην διάρκεια της επίσκεψης αυτός εξεμάνη έφυγε τρέχοντας, ανέβηκε στον πέμπτο όροφο και έπεσε στο κενό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidikos
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε εθνικό επίπεδο
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;