Thumbnail

Ο κ.Τσακαλώτος αρέσκεται στους αριθμούς. Κατά την ομιλία του, μάλιστα, στη Βουλή για τον προϋπολογισμό, είχε και την φαεινή ιδέα να αναφερθεί σε κάποιους από αυτούς τους αριθμούς εν είδει «τζόκερ».

Κατ’ αυτόν τρόπο επιχείρησε να θεμελιώσει την υπεροχή της παρούσας κυβέρνησης έναντι των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.  

Έχει, ωστόσο, παρέλθει η εποχή – και μάλιστα πολύ σύντομα – που η «πρώτη φορά τάχα μου αριστερή» κυβέρνηση του κ.Τσίπρα μπορεί να αντιπαρέρχεται τα ανομήματά της μέσω του συμψηφισμού τους με τα ανομήματα των προηγουμένων.

Όχι μόνο τα ανομήματα τα δικά της δεν ακυρώνονται, δεν αφαιρούνται και δεν διαγράφονται συγκρινόμενα με εκείνα των προηγουμένων, αλλά αντίθετα προστίθενται στα προηγούμενα καθώς, πολύ απλά, αποτελούν την συνέχειά τους.

Αν, όμως, οι κυβερνώντες επιμένουν να μιλήσουμε με αριθμούς, τόσο συμβολικούς όσο και ουσιαστικούς, καμία αντίρρηση. Έχουμε και λέμε:

Ο αριθμός «63» – Πρόκειται για εκείνο το 63% του δημοψηφίσματος. Που το ξεπούλησαν.
Ο αριθμός «11» – Πρόκειται για τους 11 μήνες που βρίσκονται στην κυβέρνηση περνώντας από το εμπόριο ελπίδας στον απροσχημάτιστο κυνισμό της μετάλλαξης, συνεχίζοντας τις αθλιότητες των προηγουμένων και προσθέτοντας και εκείνες τις αθλιότητες που δεν πρόλαβαν ή δεν θα μπορούσαν να διαπράξουν οι άλλοι.
Ο αριθμός «3» – Πρόκειται για την τρίτη ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ίδια και χειρότερη με τις προηγούμενες, συντελεσθείσα κατά το γνωστό μοντέλο: «Στις τράπεζες λεφτά, στο λαό τα χρέη».
Ο αριθμός «500.000» – Μεγάλος αριθμός. Όπως και οι 500.000 οικογένειες που βρίσκονται πλέον αντιμέτωπες με το φάσμα των πλειστηριασμών.
Ο αριθμός «23» – Πρόκειται για εκείνο το 23% του ΦΠΑ σε είδη βασικής διατροφής, το επιβληθέν από μια κυβέρνηση που οι υπουργοί της δεν αντιλαμβάνονται γιατί ο λαός τρώει μακαρόνια… 
Ο αριθμός «17» – Ναι. Είναι οι 17 ώρες της «διαπραγμάτευσης» του Τσίπρα που οι ασφαλισμένοι θα τις πληρώσουν μέχρι και με… 17 χρόνια παραπάνω δουλειά για να πάρουν (αν ποτέ πάρουν) κάποια  σύνταξη – ψίχουλο.
Ο αριθμός «14» – Πρόκειται για τα 14 αεροδρόμια. Που δεν θα τα πουλούσαν ποτέ. Και που, τελικά, τα ξεπούλησαν. Όλα. 
Ο αριθμός «5,7» – Πρόκειται για τα νέα βάρη ύψους 5,7 δισ. ευρώ που φέρνει, τόσο σε επίπεδο περικοπής δαπανών όσο και σε επίπεδο επιβολής φόρων ο νέος προϋπολογισμός. Ο… «αριστερός» προϋπολογισμός. 
Αν θέλουν αριθμούς λοιπόν, ο κ.Τσακαλώτος και ο κ.Τσίπρας, ας πάρουν τους δικούς τους. Κι ας παίξουν με αυτούς τα «τυχερά» τους παιχνίδια. Αν δυσκολευτούν να επιλέξουν κάποιον αριθμό για «τζόκερ» έχουμε και εδώ μια πρόταση:

Είναι ο αριθμός «4336». Σωστά καταλάβατε. Ο 4336 είναι ο νόμος της 14ης Αυγούστου του 2015. Το Μνημόνιο του Τσίπρα, δηλαδή…  

Πηγή: enikos.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»