Thumbnail
Αρκετές... ώρες πάνω από τους Ευρωπαίους!

Τις περισσότερες ώρες από κάθε άλλο Ευρωπαίο περνούν στο δρόμο οι Έλληνες! Με "επίδοση" 13 ώρες και δυο λεπτά, οι Έλληνες είναι οι Ευρωπαίοι που χάνουν τον περισσότερο χρόνο στον δρόμο για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσον όρο 9 ώρες και 35 λεπτά στις μετακινήσεις κάθε εβδομάδα, με το αυτοκίνητο να είναι το προτιμώμενο μέσο μεταφοράς, ακόμη κι αν οι χρήστες δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο τα μέσα μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποιήθηκε από την εταιρία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Boston Consulting Group (BCG) και το ινστιτούτο δημοσκοπήσεων Ipsos.

Εκτός Σαββατοκύριακου, οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 58 λεπτά σε μηχανοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα και δίτροχα). Περνούν 3 ώρες και 42 λεπτά στο αυτοκίνητο (ως οδηγοί, συνοδηγοί ή επιβάτες), ένα αδιαφιλονίκητο μέσο μεταφοράς για τις καθημερινές διαδρομές.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Ευρωπαίοι μετακινούνται κατά κύριο λόγο για να πάνε στη δουλειά ή για να πάνε τα παιδιά τους στις καθημερινές δραστηριότητες, ενώ σημαντικές είναι και οι διαδρομές για αγορά τροφίμων ή ακόμη για διοικητικά διαβήματα.

«Το αυτοκίνητο είναι ακόμη πιο αδιαφιλονίκητο για τους ανθρώπους που κατοικούν στην ύπαιθρο ή στις περιφέρειες των πόλεων», αναφέρεται ακόμη στην έρευνα, καθώς το 70% των Ευρωπαίων το χρησιμοποιούν στην ύπαιθρο και το 67% στην περιφέρεια κάποιας πόλης, έναντι 54% μέσα στην πόλη.

Οι λεγόμενες ήπιες μορφές μετακίνησης δεν υπολείπονται: έτσι οι Ευρωπαίοι περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες και 57 λεπτά για να μετακινηθούν με τα πόδια ή με ποδήλατο, ενώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι τα λιγότερο δημοφιλή (1 ώρα και 40 λεπτά).

Όσον αφορά την εθνικότητα, οι Έλληνες, με 13 ώρες και 2 λεπτά εβδομαδιαίως, είναι οι Ευρωπαίοι που περνούν τον περισσότερο χρόνο στον δρόμο για τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ οι Γάλλοι κλείνουν την κατάταξη με 7 ώρες και 12 λεπτά.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένα μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων θα ήταν έτοιμοι να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους αν πραγματοποιούνταν οι απαραίτητες επενδύσεις στις μεταφορές.

Έτσι, το 72% δηλώνει ότι θα χρησιμοποιούσε πιο συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το 66% θα χρησιμοποιούσε λιγότερο συχνά το αυτοκίνητό του και το 44% θα επέλεγε συχνότερα να μετακινηθεί ως συνοδηγός ή να μοιραστεί το αυτοκίνητο με άλλους επιβάτες.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 28 Μαρτίου σε δείγμα 10.018 ανθρώπων ηλικίας τουλάχιστον 15 ετών σε δέκα χώρες της Ευρώπης (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία Ελλάδα, Ισπανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία).

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πάσχα
«Kαλάθι του Πάσχα»: Πρεμιέρα στις 9 Απριλίου - Τι ισχύει για το «καλάθι των Νονών»
Θα περιλαμβάνει αρνί,  κατσίκι,  τσουρέκι, πασχαλινά σοκολατένια αυγά και σοκολατοειδή προϊόντα
«Kαλάθι του Πάσχα»: Πρεμιέρα στις 9 Απριλίου - Τι ισχύει για το «καλάθι των Νονών»
Ευρώπη
Προσλήψεις στην Ευρωπαική Ένωση: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για 200 θέσεις με μισθό πάνω από 7.200 ευρώ
Οι υποψήφιες και οι υποψήφιοι πρέπει να κάνουν αίτηση ηλεκτρονικά και να υποβάλουν τις αιτήσεις τους έως τις 10 Απριλίου 2025 στις 12:00 το μεσημέρι,...
Προσλήψεις στην Ευρωπαική Ένωση: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για 200 θέσεις με μισθό πάνω από 7.200 ευρώ