Thumbnail
Παρά την επιμονή της ΠΟΕΔΗΝ

Αρνητικά είναι τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου των Κεντρικών Εργαστηρίων Δημόσιας Υγείας για το στέλεχος εντεροπαθογόνου δονακίου (όπως το δονάκιο της χολέρας) που φερόταν ότι βρέθηκε σε λιμνάζοντα ύδατα στο Γ.Ν. Έλενα - Βενιζέλου, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση που εξέδωσε πριν από λίγο το ΚΕΕΛΠΝΟ.

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση αναφέρεται πως «τα αποτελέσματα αυτά δεν είναι συμβατά με πρόσφατη κοπρανώδη επιμόλυνση του νερού (λύματα). Για την απόλυτη διασφάλιση της δημόσιας υγείας διενεργείται και επιπρόσθετος μοριακός έλεγχος, ο οποίος αναμένεται να ολοκληρωθεί την επόμενη Τρίτη».

Το ΚΕΕΛΠΝΟ καταλήγει τονίζοντας πως η έως τώρα αρνητική τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων αποτελεί ηχηρή επισήμανση προς όλους τους αρμόδιους φορείς για υπεύθυνη συμπεριφορά σε θέματα δημόσιας υγείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidikos
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε εθνικό επίπεδο
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;