Thumbnail
Γεροπόταμος

 Με δάκρυα στα μάτια, αποχαιρετούν σήμερα φίλοι, συγγενείς και συγχωριανοί, τα τέσσερα μέλη της οικογένειας που βρήκαν τραγικό θάνατο στις όχθες του Γεροποτάμου, εγκλωβισμένοι μέσα στο αυτοκίνητο στο αυτοκίνητό τους.

   Το τελευταίο αντίο είπαν, στις 11 το πρωί, στην 57χρονη Μαρία Χατζηπάνου και την 20χρονη κόρη της Μαριλένα Τζαγκαράκη στον Ιερό Ναό της Παναγίας στις 'Ανω Αρχάνες, εκατοντάδες άνθρωποι που δεν μπορούσαν να πιστέψουν την τραγωδία που βρήκε αυτή την οικογένεια. Στις 4 το απόγευμα, θα ψαλεί στον Κρούστα Λασιθίου η νεκρώσιμη ακολουθία για τον 30χρονο Κώστα Γιαννακάκη και την 29χρονη σύζυγό του Ροδούλα Τζαγκαράκη, που αφήνουν πίσω τους το έξι μηνών κοριτσάκι τους.

    «Ζούμε ένα δράμα αυτές τις ημέρες, με τον χαμό αυτής της οικογένειας. Χάθηκε μάνα και δυο κορίτσια και το παλικάρι που ήταν σύζυγος της μίας από τις δύο. Έμεινε πίσω μόνο μια αδελφή, που είναι ράκος. Δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν τέτοια πράγματα, θα έπρεπε να επεμβαίνουν οι αρμόδιοι και να αποφεύγονται. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς αυτή η δίοδος δεν είχε φύλαξη, έστω μια κορδέλα. Σκεφτείτε τώρα αυτή την κοπέλα που αποχαιρέτισε τη μάνα της και τη μία αδελφή της και σε λίγο θα πάει να αποχαιρετήσει την άλλη της αδερφή και το γαμπρό της. Εύχομαι να μην ξανάρθουν τέτοιες μέρες» ανέφερε ο εφημέριος του ιερού ναού της Παναγίας, π.Γεώργιος Κασσαβετάκης. 

   Ο αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κρήτης Γιάννης Λεονταράκης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τόνισε ότι το τραγικό περιστατικό επιβάλλεται να φέρει στην επιφάνεια τα λάθη και τις παραλήψεις, για να μην υπάρξει ξανά τέτοια τραγωδία: «Είναι μια πραγματική τραγωδία που δεν την βάζει ανθρώπινος νους και όσοι έχουν ευθύνη πρέπει όχι απλά να την αναλάβουν, αλλά να μεριμνήσουν, ώστε κάτι τέτοιο να μην ξανασυμβεί. Το έχω πει πολλές φορές, ότι οι δήμοι θα έπρεπε να έχουν σημάνει τα "τρωτά" τους σημεία, τα επικίνδυνα. Θα έπρεπε είτε με πινακίδες, είτε με τεχνικά έργα, είτε με αστυνόμευση σε τέτοιες περιπτώσεις, να έχουν λάβει την απαραίτητη μέριμνα» είπε ο κ. Λεονταράκης, ο οποίος πάντως διευκρίνισε ότι αρμόδια Αρχή, για τέτοιους δρόμους είναι ξεκάθαρο πως είναι η δημοτική Αρχή.

   «Συμμεριζόμαστε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δήμοι και έχουμε άριστη συνεργασία. Όμως αυτοί οι δρόμοι που ανήκαν στην αρμοδιότητα των ΤΟΕΒ, πλέον είναι σαφές ότι αποτελούν ευθύνη των δήμων. Η Περιφέρεια είναι υπεύθυνη για τους οδικούς άξονες, τέτοια σημεία όμως αποτελούν μέριμνα της εκάστοτε δημοτικής Αρχής» πρόσθεσε ο κ. Λεονταράκης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

diokseis_ekpaideutikon
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Οι εκπαιδευτικοί της Κέρκυρας αντιδρούν στις πειθαρχικές κλήσεις λόγω συμμετοχής στην απεργία-αποχή
Εκπαιδευτικοί Κέρκυρας: Κινητοποιήσεις ενάντια στις πειθαρχικές διώξεις για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή
Monimoi dikastiria
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
Τα αποτελέσματα αφορούν τον γραπτό και προφορικό διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΕΣΔΙ για την εισαγωγή 350 δικαστικών υπάλληλων που θα λάβουν θέσεις...
ΕΣΔΙ: Διορίζονται 235 γραμματείς στα δικαστήρια (ονόματα)
ερασ
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»
Μέσω του προγράμματος, το σχολείο έχει την ευκαιρία να αναπτύξει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και να ενισχύσει την ευρωπαϊκή διάσταση στην...
4ου ΓΕΛ Παλαιού Φαλήρου: Erasmus + KA122 «Ενεργός πολίτης και δημοκρατία στο σχολείο»