σεισμός στην Κρήτη
Αναθεωρήθηκε το μέγεθος του σεισμού από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών

Με νεώτερη ανακοίνωση, αναθεωρημένη, ο σεισμός που σημειώθηκε στις 9:23 ήταν μεγέθους 6,1 Ρίχτερ.

Κουνήθηκαν πολλές περιοχές της χώρας και στην Αθήνα έγινε ιδιαίτερα αισθητός.

Σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις του Εθνικού Σεισμολογικού Δικτύου, του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών οι σεισμογράφοι τους κατέγραψαν σφοδρή σεισμική δόνηση, μεγέθους 6,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που προέρχεται από απόσταση 258 χλμ. ν. της Αθήνας.

Το επίκεντρο της δόνησης εντοπίζεται στο θαλάσσιο χώρο 20 χλμ. ν. των Αντικυθήρων.

Τυχόν καταστροφές, μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί.


Σεισμός 5,8 Ρίχτερ στην Κρήτη - Αισθητός και στην Αθήνα.

Σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση του Ευρωμεσογειακού Ινστιτούτου, ο σεισμός είχε μέγεθος 6 Ρίχτερ, έγινε στην Κρήτη και είχε εστιακό βάθος 56 χιλιόμετρα.

Ο σεισμός έγινε 40 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Πλάτανου, 74 χιλιόμετρα δυτικά από τα Χανιά.

Ο σεισμός έγινε αισθητός σχεδόν σε όλη τη χώρα.

sesiso.png

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνοδος
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
Οι επικεφαλής των 24 δημόσιων ΑΕΙ θα συζητήσουν κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα ελληνικά πανεπιστήμια
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
ΠΑΣΟΚ
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία
Η Πολιτεία οφείλει να στηρίζει την κινητικότητα, την ισότιμη πρόσβαση και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στην εκπαίδευση, όχι να δημιουργεί νέους...
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία