megalos peripatos
Σύμφωνα με έρευνα του ΑΠΘ και του Παντείου Πανεπιστημίου, περισσότερο από το 85% κατοίκων και εργαζομένων στην περιοχή δεν είναι ικανοποιημένο με την ποιότητα των παρεμβάσεων

Αρνητική είναι η εντύπωση που έχει η πλειονότητα των κατοίκων του κέντρου και όσων εργάζονται εκεί για τις παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου. Σε έρευνα κοινού που πραγματοποίησε το ΑΠΘ, το 87% των ερωτηθέντων δηλώνει λίγο ή καθόλου ικανοποιημένο από την ποιότητα της παρέμβασης, ενώ το 89% βαθμολόγησε χαμηλά τη σχεδιαστική επάρκεια των παρεμβάσεων

Σύμφωνα με την Καθημερινή, η έρευνα κοινού για την αξιολόγηση του Μεγάλου Περιπάτου πραγματοποιήθηκε από την ερευνητική μονάδα χωρικού σχεδιασμού και βιώσιμης ανάπτυξης του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης του ΑΠΘ, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Διονύση Λατινόπουλο, και το Ινστιτούτο Αστικού Περιβάλλοντος και Ανθρώπινου Δυναμικού του Παντείου Πανεπιστημίου, με επικεφαλής τον καθηγητή Κώστα Μπίθα. Στην έρευνα συμμετείχαν 1.108 άτομα, μόνο κάτοικοι και «χρήστες» (λ.χ. εργαζόμενοι) της περιοχής.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:

Η μέση βαθμολογία που έδωσαν οι πολίτες στην ποιότητα της παρέμβασης ήταν 2,72/10, με το 87,8% της βαθμολογίας να κυμαίνεται από 1 έως 5, δηλαδή από καθόλου έως λίγο ικανοποιημένος/η. 

Η σχεδιαστική επάρκεια αξιολογήθηκε με μέση βαθμολογία 2,4/10, με το 89,4% των απαντήσεων να κυμαίνεται από 1 έως 5.

Η ενημέρωση των πολιτών και η ενσωμάτωση των αναγκών τους στον σχεδιασμό αξιολογήθηκε με μέση βαθμολογία ίση με 2,5/10, με το 89,3% των απαντήσεων να κυμαίνεται από 1 έως 5

Ένας στους τρεις πολίτες θεωρεί ότι ο Μεγάλος Περίπατος ούτε δημιούργησε προβλήματα ούτε όμως συνέβαλε θετικά. Μάλιστα το 55% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι παρεμβάσεις δεν μείωσαν τη διέλευση των Ι.Χ. από το κέντρο, έναντι 18% που υποστήριξαν το αντίθετο. 

Το μεγαλύτερο ποσοστό θετικών απαντήσεων (25,4%) παρατηρείται στη συμβολή του Μεγάλου Περίπατου στην αύξηση του δημόσιου χώρου. 

«Ενόψει των μελλοντικών επεμβάσεων στο ιστορικό κέντρο και της υλοποίησης του Μεγάλου Περιπάτου, ζητήθηκε η γνώμη των πολιτών ως προς τους στόχους που θα πρέπει να εξυπηρετηθούν. Οι δύο βασικές προτεραιότητες των κατοίκων είναι η αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών και η βελτίωση της προσβασιμότητας», εξηγεί ο κ. Διονύσης Λατινόπουλος. «Ιδιαίτερα σημαντική φαίνεται να είναι και η αύξηση των ελεύθερων χώρων, με νέες πεζοδρομήσεις ή/και με διαπλάτυνση των πεζοδρομίων».

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, παρότι αρχικά είχε δηλωθεί ότι θα υπάρξει αποτίμηση και εκτεταμένη διαβούλευση για τον Μεγάλο Περίπατο, αυτό δεν συνέβη. «Σε αυτές τις περιπτώσεις, κάποια μέτρα πετυχαίνουν και κάποια όχι. Αυτό δεν πρέπει να φοβίζει τον δήμο να συζητήσει με τους πολίτες, γιατί από αυτή τη διαδικασία θα κερδίσουν όλοι», καταλήγει ο κ. Λατινόπουλος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο