Σύγκρουση τρένων
INTIME NEWS/ΚΥΔΩΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σύγκρουση των τρένων: Το έγγραφο με τις βάρδιες φαίνεται να έχει διορθωθεί με μπλάνκο

Δημοσιεύθηκε έγγραφο-ντοκουμέντο για τη μοιραία βραδιά που προκαλεί νέο γύρο ερωτημάτων. Το έγγραφο με τις βάρδιες φαίνεται να έχει διορθωθεί με μπλάνκο.

Δέκα μέρες έχουν περάσει από την τραγωδία στα Τέμπη και όλη η χώρα παραμένει «μουδιασμένη» μπροστά στα όσα αποκαλύπτονται γύρω από το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, όταν συγκρούστηκαν τα τρένα.

Η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» παρουσιάζει σήμερα την τελευταία σελίδα από το βιβλίο βαρδιών στο σταθμαρχείο της Λάρισας, πριν τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Πρόκειται για το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο, ώστε οι σταθμάρχες που αποχωρούν να γράφουν την ακριβή ώρα αποχώρησής τους και να αναφέρουν στο διάδοχο ή στους διαδόχους τους μπροστά στον πίνακα σιδηροδρομικής κυκλοφορίας τι ακριβώς παραλαμβάνουν.

Στη συγκεκριμένη σελίδα, σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. παραδίδουν το σταθμό στον άπειρο συνάδελφό τους Β.Σ. που έχει ήδη προφυλακιστεί με βαριές κατηγορίες.

Ως ώρα άφιξής τους στο σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30 και με μια προσεκτική ματιά φαίνεται ότι η ώρα αυτή έχει διορθωθεί, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.

Έγγραφο - τρένο - Τέμπη

«Διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα»

Τη διόρθωση της ώρας αποχώρησης με διορθωτικό είχε αναφέρει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης Β.Σ. κατά την πολύωρη απολογία του στην ανακρίτρια, επισημαίνοντας ότι θυμάται πως ο Κ.Π. έφυγε γύρω στις 10.20 και ο Π.Χ. γύρω στις 10.10, αλλά μετά το δυστύχημα είδε ότι η ώρα είχε διορθωθεί.

«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που υπέγραψα ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα», φέρεται να έχει πει ο Β.Σ. Μέχρι την ώρα που οι δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας αποχώρησαν από το σταθμό πάντως , όλα κυλούσαν ομαλά αφού γράφουν στην αναφορά τους: «Παράδοση υπηρεσίας από Π σε Σ. Υπόψη βιβλία κυκλοφορίας και τηλεγραφημάτων – εποπτικού πίνακα . Συμβάν Ουδέν».

Παράλληλα στο βιβλίο αναφέρονται λεπτομέρειες για τα δρομολόγια . «Εκατέρωθεν ΣΣ στο Παλαιοφάρσαλο με μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας-Παλαιοφαρσάλων (σ.σ. λόγω των καλωδίων που είχαν πέσει νωρίτερα). Εν ενεργεία ΣΣ Βόλου. Εν ενεργεία ΣΣ Νέων Πόρων Διπλή γραμμή Νέοι Πόροι -Λάρισα» . Επισημαίνεται δηλαδή ότι μεταξύ Νέων Πόρων και Λάρισας η γραμμή είναι διπλή, ενώ το έγγραφο συμπληρώνουν κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες.

«Μυστήριο» η ώρα αποχώρησης των δύο σταθμαρχών

Η ακριβής ώρα αποχώρησης των δύο σταθμαρχών παραμένει μυστήριο, αλλά το μόνο βέβαιο είναι ότι έφυγαν πριν τις 22.35 που έφτασε το προηγούμενο τρένο, ο προαστιακός από τη Θεσσαλονίκη που είχε επίσης κατευθυνθεί σε λάθος γραμμή, αλλά το αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός και δεν υπήρχαν συνέπειες.

Σημειώνεται ότι ο επιθεωρητής Λάρισας στην κατάθεσή του φέρεται, σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», να είπε ότι σύμφωνα με τα λεγόμενα του πρώτου κατηγορούμενου οι άλλοι δύο είχαν φύγει πριν τις 10. «Στις 23.44 στις 28-02-2023 πληροφορήθηκα από τον ρυθμιστή κυκλοφορίας για το ατύχημα. Πήρα τηλέφωνο τον Σ., που ήξερα ότι είχε βάρδια μόνος του εκείνη την ώρα και στη συνέχεια μίλησα με τον Π. που ήξερα ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23.00. Ο Π μου απάντησε ότι παρέδωσε κανονικά. Να σημειώσω ότι με βάση το πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημέρας ο Π. είχε πρωινή βάρδια αλλά άλλαξε τη βάρδιά του και έπρεπε να εργαστεί από τις 14.00-23.00. Οταν στις 01.15 συνάντησα τον Σ. τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του ενώ υπήρχε σταθμάρχης, μου απάντησε ότι ο Π. παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21.45-21.50».

Η ώρα αποχώρησης των προηγούμενων σταθμαρχών και κυρίως του αρχαιότερου ΚΠ -καθώς ο ΠΧ ήταν ενισχυτικός- ήταν κομβική, σύμφωνα με τον επιθεωρητή που είπε ότι αν είχε μείνει στη θέση του ίσως το δυστύχημα να είχε αποφευχθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

seismos
Ανησυχία για τον σεισμό στη λίμνη Τριχωνίδα - «Στην περιοχή υπάρχουν και άλλα ρήγματα, τα οποία είναι σημαντικά και δεν ξέρουμε αν θα ενεργοποιηθούν»
Η περιοχή είναι γνωστή για την σεισμικότητά της, αφού και τον Απρίλιο του 2007 είχαμε μία ακολουθία από σεισμούς, με το ίδιο περίπου μέγεθος με την...
Ανησυχία για τον σεισμό στη λίμνη Τριχωνίδα - «Στην περιοχή υπάρχουν και άλλα ρήγματα, τα οποία είναι σημαντικά και δεν ξέρουμε αν θα ενεργοποιηθούν»
κρεβάτι
Ποια σημάδια δείχνουν ότι το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο σίδηρο
Η έγκαιρη παρατήρηση έλλειψης είναι ζωτικής σημασίας για να αποφευχθούν πιο σοβαρές επιπλοκές, όπως καρδιακά προβλήματα, επιπλοκές στην εγκυμοσύνη...
Ποια σημάδια δείχνουν ότι το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο σίδηρο