Thumbnail
«Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας οι άνθρωποι δεν έχουν πολύ χρόνο και πολλοί κάνουν ψώνια μετά από μια γεμάτη μέρα στη δουλειά»

Αν διαπιστώνετε ότι πάτε στο σούπερ μάρκετ και βγαίνετε με ό,τι υπάρχει στα ράφια, τότε οι ωτοασπίδες θα μπορούσαν να είναι η λύση για να σταματήσετε τους πειρασμούς για τις αγορές σας.

Ερευνητές αποκάλυψαν το «ύπουλο» κόλπο που χρησιμοποιούν τα καταστήματα για να σας πείσουν να ξοδέψετε περισσότερα.

Οι καταναλωτές αγοράζουν έως και 10% περισσότερο όταν ακούγεται μουσική στο κατάστημα, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης εργασιακά εβδομάδας.

Σύμφωνα με τους ερευνητές από τη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Μπαθ, οι καταναλωτές τείνουν να είναι ψυχικά και σωματικά εξαντλημένοι όταν ψωνίζουν μεταξύ Δευτέρας και Πέμπτης, αγοράζοντας 10% περισσότερο όταν παίζει μουσική, καθώς περιφέρονται τους διαδρόμους.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο PhysOrg, αιτιολογεί ότι η ευχάριστη μουσική που παίζει στο κατάστημα ανεβάζει τη διάθεση, κάνοντας τη λήψη αποφάσεων για τα είδη που ψωνίζουν πιο διαισθητική και όχι βασισμένη στις ανάγκες.

Μέχρι τις Παρασκευές, ωστόσο, η δύναμη της μουσικής έχει χάσει την αγοραστική της πειθώ. Στο τέλος της εβδομάδας, οι άνθρωποι είναι γενικά πιο ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί. «Ο τρόπος με τον οποίο επεξεργάζονται τις πληροφορίες και παίρνουν αποφάσεις για αγορές αλλάζει, και η μουσική δεν επηρεάζει πλέον την αγοραστική δαπάνη», σημειώνεται στη μελέτη.

«Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας οι άνθρωποι δεν έχουν πολύ χρόνο και πολλοί κάνουν τα ψώνια τους μετά από μια γεμάτη μέρα στη δουλειά», δήλωσε ο Carl-Philip Ahlbom, από τη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Μπαθ, σύμφωνα με τη New York Post.

«Η ευχάριστη μουσική φαίνεται να έχει μια διανοητικά καταπραϋντική επίδραση, η οποία επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν», συνέχισε. «Το Σαββατοκύριακο οι άνθρωποι είναι ουσιαστικά πιο ευτυχισμένοι και έτσι η θετική δύναμη της μουσικής είναι λιγότερο αισθητή».

Ο Ahlbom σημείωσε ότι η αναπαραγωγή μουσικής όταν οι άνθρωποι ψωνίζουν το Σαββατοκύριακο μπορεί ακόμη και να σημαίνει ότι οι άνθρωποι αγοράζουν λιγότερο, ενδεχομένως, επειδή προσθέτει περισσότερο άγχος σε ένα ήδη πολυάσχολο περιβάλλον.

Τα ψώνια δεν είναι το μόνο πράγμα που επηρεάζει η μουσική. Έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2022 έδειξε ότι οι φοιτητές που άκουγαν μια μελωδία ενώ διαβάζουν, είχαν υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας, ενώ μια άλλη περσινή μελέτη διαπίστωσε ότι οι AC/DC βοήθησαν τους γιατρούς στο χειρουργείο – κάνοντάς τους πιο γρήγορους και ακριβείς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Απαράδεκτη η απόφαση να μας πληρώσουν παραμονή Χριστουγέννων

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

υπουργείο παιδείας 2021
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Απαιτούμενες ενέργειες στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool
Με την επιλογή αυτή παρέχεται από το Πληροφοριακό Σύστημα myschool η πληροφορία της βαθμολογίας του μαθητικού δυναμικού της σχολικής μονάδας
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Απαιτούμενες ενέργειες στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool
metatheseis-ekpaideytikon-leitoyrgon-sholeion-mesis-tehnikis-ekpaideysis.jpg
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα γενικά προσόντα διορισμού και ποια τα κωλύματα
Οι διορισμοί εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το έτος 2025 θα εξεταστούν την άνοιξη 2025 σε συνάρτηση...
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Ποια είναι τα γενικά προσόντα διορισμού και ποια τα κωλύματα