Η γαλλικός κολωσσός σούπερ μάρκετ Carrefour προειδοποιήσεις προς τους προμηθευτές Nestle, PepsiCo και Unilever για να μειώσουν τις τιμές τους.
Σύμφωνα με το Reuters η Carrefour τοποθετεί αυτοκόλλητα σε προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί σε μέγεθος αλλά κοστίζουν περισσότερο ακόμη και μετά την υποχώρηση των τιμών των πρώτων υλών, για να συγκεντρώσει την υποστήριξη των καταναλωτών.
Προφανώς, ο στόχος με τον στιγματισμό αυτών των προϊόντων είναι να μπορέσουμε να πούμε στους προμηθευτές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική", δήλωσε σε συνέντευξή του ο Stefen Bompais, διευθυντής πελατειακής επικοινωνίας της Carrefour.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Alexandre Bompard, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής της ομάδας λόμπι της βιομηχανίας λιανικού εμπορίου FDC, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι οι προμηθευτές δεν συνεργάζονται στις προσπάθειες να μειώσουν τις τιμές χιλιάδων βασικών ειδών διατροφής παρά την πτώση του κόστους των πρώτων υλών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ