Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, ενημέρωσε τη Βουλή ότι στην γραμμή 4 του Μετρό Αθήνας κατασκευάστηκε μία επιπλέον σήραγγα μήκους 160 μέτρων, η οποία δεν περιλαμβανόταν στην αρχική μελέτη του έργου.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υφυπουργός εξήγησε ότι, μετά την ανακάλυψη του λάθους, δόθηκε εντολή στην κοινοπραξία που εκτελεί το έργο αποκατάστασης να επιστρέψει στις προδιαγραφές της αρχικής μελέτης.
«Πράγματι, διανοίχθηκε μία ημικυκλική σήραγγα μήκους 160 μέτρων», ανέφερε ο Νίκος Ταχιάος και πρόσθεσε ότι η διευθύνουσα υπηρεσία, μόλις εντόπισε το λάθος, ζήτησε την επιστροφή στην αρχική σχεδίαση. Εξήγησε ότι το ζήτημα δεν αφορά άμεσα την ασφάλεια των εργαζομένων, σημειώνοντας ότι δεν πρέπει να υπερβάλουμε σε αυτό το θέμα, αλλά κυρίως τις ενδεχόμενες καθιζήσεις στο οδόστρωμα της οδού Κατεχάκη, κάτω από την οποία βρίσκεται η σήραγγα. Για τον λόγο αυτό, δόθηκε εντολή να τροποποιηθεί ο τρόπος εκτέλεσης της σύμβασης, προκειμένου να διασφαλιστεί η κανονικότητα του έργου.
«Ήδη η κοινοπραξία έχει ξαναξεκινήσει εργασίες, με τον δέοντα τρόπο, έχει υποβάλει και τη μελέτη η οποία δείχνει πώς θα αποκαταστήσει αυτές στο μήκος των 160 μέτρων. Η υπηρεσία προφανώς δεν κάνει αποδεκτές τις όποιες δικαιολογίες της κοινοπραξίας. Θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια είχε υποβάλει», συμπλήρωσε ο κ. Ταχιάος.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση