Η εταιρεία προσπαθεί να κάνει τους χρήστες να ελέγχουν περισσότερο τα posts τους, με σκοπό να κάνουν όλο και περισσότερα share
Σήμερα το Facebook ανακοινώνει μια σειρά από βελτιώσεις κυρίως στις ρυθμίσεις απορρήτου και με αυτές η ο μεγάλος κολοσσός ευελπιστεί να κάνει τους χρήστες περισσότερο ασφαλείς όταν κάνουν post
Οι αλλαγές θα φέρουν περισσότερα ρυθμίσεις ασφάλειας για το περιεχόμενο που χειρίζονται οι χρήστες. Στο παρελθόν , οι χρήστες είχαν να ακολουθούν έναν συγκεκριμένο βηματισμό ασφαλείας ώστε να ελέγχουν τον λογαριασμό τους. Τώρα, σχεδόν σε κάθε σελίδα, το FACEBOOK θα παρέχει συγκεκριμένο dropdown box όπου οι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται τις επιλογές που έχουν. Επιπροσθέτως, οι χρήστες θα βλέπουν μηνύματα τα οποία θα τους βοηθούν να καταλάβουν καλύτερα που εμφανίζονται τα post τους (News Feed, Timeline) και ποιος βλέπει αυτά. Μια εξορθολογισμένη δράση σχεδιασμένη να φέρει το περιεχόμενο που αφορά στον καθένα χρήστη σε όποιο μέρος βρίσκεται για να μπορεί να το διαχειρίζεται. Όπως θα δείξουμε παρακάτω, ένα νέο σύστημα για το untagging και την αίτηση για την μετακίνηση προσβλητικών ή άλλων «κακόβουλων» φωτογραφιών θα θεσπιστεί! Όλες οι αναβαθμίσεις θα αναπτυχθούν στους χρήστες μέχρι το τέλος του χρόνου
Καμιά από αυτές τις αλλαγές δεν επηρεάζει το τι στοιχεία που κοινοποιείς με το FACEBOOK, και πώς αυτό θα χρησιμοποιεί αυτά τα στοιχεία για τις δικές του στοχοποιημένες διαφημίστηκες καμπάνιες. Αν πατήσεις “like” σε μια σελίδα που έχει σχέση με την Toyota – ακόμα και αν γίνει αυτό το like κατ’ιδίαν - το Facebook θα μπορεί ακόμα να χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να σου στέλνει διαφημίσεις που σχετίζονται με αμάξια, αν και η εταιρεία αναφέρει ότι ποτέ δεν θα κοινοποιεί το όνομά σου σε άλλες εταιρείες
Τίποτα από αυτό το νέο σχεδιασμό δεν θα αλλάξει θεμελιωδώς πως το FACEBOOK κοινοποιεί δουλειές ακόμα και αν αλλάξει τις ρυθμίσεις που είναι ήδη θεσπισμένες. Μάλλον κάποιες αλλαγές είναι διακοσμητικές. Αυτές που σχετίζονται με την ασφάλεια και το απόρρητο, είναι αρκετά συγκεκριμένες. Το Facebook ποντάρει πως το να κάνει πιο εύκολη την πρόσβαση στα ζητήματα απορρήτου αλλά και στα ζητήματα διαχείρισης των πληροφοριών, οι χρήστες θα νιώθουν καλύτερα για το service που τους προσφέρεται από την εταιρεία και θα μειώσουν τις αναστολές που έχουν σε σχέση με τα «ποσταρίσματά» τους. Ο τελικός σκοπός για το Facebook όπως πάντα είναι να διευρυνθεί η συχνότητα κοινοποίησης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη