Συνεχίζει να διχάζει η νέα καμπάνια της Nike με πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick και το moto «πίστευε σε κάτι, ακόμη και αυτό σημαίνει να θυσιάσεις τα πάντα».
Μετά τις αντιδράσεις υπερσυντηρητικών και ακροδεξιών στα social media ήρθε και η πρώτη θεσμική απάντηση, με τον δήμαρχο του Κένερ της Λουιζιάνα να απαγορεύει την διαφήμιση προϊόντων σε χώρους του δήμου (π.χ πάρκα, στάσεις λεωφορείων κ.α) ως αντίδραση στην «προκλητική» προβολή του Kaepernich.
Υπενθυμίζεται πως ο αθλητής αμερικανικού ποδοσφαίρου είναι «κόκκινο πανί» για την συντηρητική μερίδα της κοινής γνώμης, καθώς το 2016 κατά την έναρξη του πρωταθλήματος γονάτισε επιδεικτικά ενώ παιάνιζε ο εθνικός ύμνος, ως πράξη αντίδρασης για τις δολοφονίες και τις διακρίσεις κατά των έγχρωμων πολιτών.
Το ρήγμα στην αμερικανική κοινωνία είναι κάτι παραπάνω από εμφανές, με την φιλελεύθερη-δικαιωματική πτέρυγα να συγκρούεται σε κάθε πιθανό επίπεδο με την ανερχόμενη νεοσυντηριτική ελίτ· η εκλογική αναμέτρηση Τραμπ-Κλίντον, οι θεσμικές «τρικλοποδιές» στην κυβέρνηση Τραμπ, πρόσφατα και στον επιχειρηματικό κόσμο με το παράδειγμα της Nike αλλά και άλλων κολοσσών όπως τα Starbucks κ.α.
Η εταιρία, πάντως, φαίνεται πως έχει κάνει τους δικούς της υπολογισμούς και η επιλογή του Kaepernick κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν, καθώς σύμφωνα με το BBC οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 31% την προηγούμενη εβδομάδα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη