Thumbnail
Η Microsoft εφάρμοσε πειραματικά  για ένα μήνα την τετραήμερη εργασία σε επιχειρήσεις στην Ιαπωνία

Σύμφωνα με ανακοίνωση του τεχνολογικού κολοσσού, η Microsoft για ένα μήνα διατήρησε το τετραήμερο εργασίας στην Ιαπωνία, με το μέτρο να αποδίδει αύξηση 40% στην παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Η δοκιμαστική περίοδος εφαρμόστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος "Work-Life Choice Challenge", ένα project της εταιρίας που δοκιμάστηκε το καλοκαίρι που μας πέρασε και επιχείρησε να εντοπίσει τρόπους να αυξήσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των εργαζόμενων, εφαρμόζοντας ελαστικά ωράρια εργασίας.

Τα γραφεία της Microsoft κατά τη διάρκεια του Αυγούστου του 2019 έκλειναν από την Παρασκευή και, σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2018, παρουσίασε αύξηση της παραγωγικότητας κατά 30,9%.

Επίσης η εταιρία εφάρμοσε ανώτατο όριο 30 λεπτών στις συνεδρίες, ενώ ενθάρρυνε την εξ αποστάσεως επικοινωνία των στελεχών.

Πηγή πληροφοριών: Business Insider

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές