Στους 154 ο αριθμός των νεκρών από την έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού
Λίβανος: Στους 154 ανήλθε ο αριθμός των νεκρών από την έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού

Ο αριθμός των νεκρών από την έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού ανήλθε σε 154, μετέδωσε σήμερα Παρασκευή το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων NNA, επικαλούμενο τον υπουργό Υγείας του Λιβάνου.

Ο υπουργός Χαμάντ Χάσαν είπε πως ένας στους πέντε από τους περίπου 5.000 ανθρώπους που τραυματίστηκαν στην έκρηξη που σημειώθηκε την περασμένη Τρίτη, χρειάστηκε νοσηλεία και πως 120 βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, σύμφωνα με το NNA.

ΑΠΕ ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KATALIPSI
Εκπαιδευτικοί: Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας για τις διώξεις
«Αντί να σταματήσουν να συγχωνεύουν τμήματα και να μετακινούν στη μέση της χρονιάς εκπαιδευτικούς από σχολείο σε σχολείο και από γειτονιά σε γειτονιά...
Εκπαιδευτικοί: Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΔΙΠΕ Β΄ Αθήνας για τις διώξεις
πανεπιστημιο ιωαννινων
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες και τα Ελληνικά Γράμματα
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μουσικό πρόγραμμα από τη 40μελή Χορωδία του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων τίμησε τους Τρεις Ιεράρχες και τα Ελληνικά Γράμματα
146653-oiele.jpg
ΟΙΕΛΕ για Ωνάσεια Σχολεία: «Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ή κίνδυνος ενίσχυσης των ανισοτήτων;»
«Θα επαναλάβουμε: είναι αναγκαιότητα ο ανοιχτός, νηφάλιος, δημοκρατικός διάλογος για την Παιδεία, ιδίως σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών»
ΟΙΕΛΕ για Ωνάσεια Σχολεία: «Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης ή κίνδυνος ενίσχυσης των ανισοτήτων;»