Γερμανία
«Φρένο τιμής αερίου» αντί έκτακτης εισφοράς αποφάσισε η κυβέρνηση της Γερμανίας

Ο κυβερνητικός συνασπισμός της Γερμανίας συμφώνησε να μην επιβάλει τελικά την έκτακτη εισφορά φυσικού αερίου (2,4 λεπτά/kWh), αλλά να θέσει ανώτατη τιμή για τους καταναλωτές, δίνοντας έτσι τέλος στην ενδοκυβερνητική διαμάχη που είχε ξεσπάσει τις τελευταίες εβδομάδες.

Σύμφωνα με το περιοδικό Der Spiegel, το οποίο επικαλείται τη μελέτη του Ιδρύματος «Χανς Μπέκλερ» για λογαριασμό της κυβέρνησης, το «φρένο τιμής αερίου» θα κοστίσει μεταξύ 15,6 και 36,5 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, ενώ η Handelsblatt αναφέρει ότι θα διατεθούν συνολικά περίπου 150-200 δισεκατομμύρια. Τα κεφάλαια θα αποδεσμευθούν από το Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF), το οποίο δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού προκειμένου να στηρίξει επιχειρήσεις.

Ο υπουργός Οικονομίας, Ρόμπερτ Χάμπεκ, είχε ανακοινώσει στις αρχές Σεπτεμβρίου ότι από την 1η Οκτωβρίου επρόκειτο να εισαχθεί ειδική εισφορά, ύψους 2,419 λεπτά/kWh, προκειμένου να διασφαλιστεί η σταθερότητα της αγοράς ενέργειας. Με την εισφορά, οι πάροχοι ενέργειας, οι οποίοι αγοράζουν πλέον πολύ ακριβότερα, θα είχαν τη δυνατότητα να μετακυλίσουν έως και 90% του επιπλέον κόστους τους στους πελάτες.

Η ανακοίνωση του μέτρου προκάλεσε όμως έντονες αντιδράσεις από το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα (SPD) και τους Φιλελεύθερους (FDP), καθώς θα επωφελούνταν οριζόντια οι πάροχοι, ακόμη και αν ήταν κερδοφόροι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

konteiner
Εκπαίδευση: 18 χρόνια μάθημα σε κοντέινερ ενώ σύμφωνα με το νόμο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τάξη, μόνο για 6!
Χρήματα για τη δημιουργία νέων σχολικών κτηρίων δεν διατίθενται, ενώ οι υπάρχοντες πόροι κατευθύνονται σε «ανταποδοτικά» έργα, αφήνοντας τη δημόσια...
Εκπαίδευση: 18 χρόνια μάθημα σε κοντέινερ ενώ σύμφωνα με το νόμο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τάξη, μόνο για 6!