Τα θέματα θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν εκ πρώτης όψεως γενικώς εύκολα, είχαν όμως και κάποιες δυσκολίες.
Στις δυσκολίες αυτές συνέβαλε εν μέρει και η περίπλοκη διατύπωση του δευτέρου σκέλους της παρατηρήσεως Γ4β΄, στην οποίαν το ζητούμενο, δηλ. η μετατροπή της σύνταξης από παθητική σε ενεργητική, δεν διατυπώνεται ευθέως, αλλά κατ’ ανάγκην περίπλοκα, λόγω προφανώς της διατυπώσεως τού πρώτου σκέλους.
Βεβαίως η επαρκής απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις προϋποθέτει σοβαρή και μεθοδική προετοιμασία των υποψηφίων.
ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Ε.Φ. (Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων )
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ