"Είμαστε ρομπότ για εσάς; " Επιστολή μαθήτριας
Δεύτερη επιστολή προς την υπουργό Παιδείας

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

 

 Σήμερα τα ξημερώματα σας απέστειλα μία επιστολή, όντας αρκετά φορτισμένη (ψυχικά και πνευματικά). Αυτή λοιπόν, η δεύτερη επιστολή, την οποία ελπίζω να διαβάσετε, πρόκειται να λειτουργήσει συμπληρωματικά, ως προς την πρώτη. 

  Αρχικά, θα ήθελε να τονίσω ότι καταλαβαίνω τη θέση στην οποία βρίσκεστε, όμως πρέπει να καταλάβετε κι εσείς τη δική μας. Γιατί είστε τόσο αρνητική στην ιδέα της ακύρωσης των Πανελλαδικών; Ίσως η σύγκριση (που έκανα κι εγώ) μεταξύ Ελλάδας και άλλων χωρών, όπως π.χ. της Γαλλίας, να είναι κάπως ατυχής, όπως εξάλλου είπατε κι εσείς σε συνέντευξή σας στο σταθμό ΣΚΑΪ 100,3, διότι αν κοιτάξουμε τους αριθμούς και τα ποσοστά, δεν υπάρχουν πολλά κοινά. Ωστόσο, η υγεία είτε αυτή είναι σωματική, είτε ψυχική προέχει για το σύνολο των πολιτών. Ακόμη, και ο ίδιος ο Πλάτωνας που είχε αριστοκρατικές αντιλήψεις, θεωρούσε ως ύψιστο σκοπό μιας πόλης τη συνολική ευδαιμονία. Πιστεύετε πραγματικά, πως αυτές τις μέρες που είμαστε κλεισμένοι στο πολύ μικρό (για την πλειοψηφία, γιατί με συγχωρείτε αλλά δεν έχουμε όλοι παλάτια) σπίτι μας, όλοι μαζί μαζεμένοι (η οικογένειά μου είναι πενταμελής, αλλά υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερες), ακούγοντας καθημερινώς ειδήσεις και βλέποντας την κατάσταση να επιδεινώνεται, εμείς οι μαθητές της Γ' Λυκείου διαβάζουμε απρόσκοπτα, εστιάζοντας στο στόχο μας; Δεν είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ εμείς, με αίσθημα αλληλεγγύης, ενσυναίσθηση και αξίες;

  Από τα λεγόμενα και τις πράξεις σας κατανοούμε όλοι, πως για εσάς είμαστε ρομπότ. Ρομπότ που καταλήγουν να ρωτούν συνεχώς για την ημερομηνία των εξετάσεων, γιατί αυτό είναι το μόνο ουσιαστικό τους ενδιαφέρον. Ρομπότ που καταλήγουν να κλείνουν τα μάτια τους μπροστά στην εξαθλίωση και την καταστροφή και να κοιτάζουν κατάματα τις επιδιώξεις τους, δηλαδή ένα βαθμό που θα επισφραγίσει τη σημαντικότητα τους σε αυτόν τον κόσμο. Με την πολιτική σας μας μετατρέπετε σε άτομα και ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που όταν θα τους δοθεί η ευκαιρία θα πατήσουν επί πτωμάτων για να ικανοποιήσουν τη ματαιοδοξία τους.

 

Μετά τιμής, 

 

Μαρίνα, μαθήτρια θεωρητικής κατεύθυνσης σε Λύκειο του Δήμου Αιγάλεω

Δείτε την πρώτη επιστολή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα