Υποψήφια 3ου επιστημονικού πεδίου (παλαιό σύστημα): «Κυρία υπουργέ, σας γράφω για τις θέσεις που μας αναλογούν και εσείς μας κλέψατε»
Ακόμα μια επιστολή υποψήφιας του 3ου επιστημονικού πεδίου με την οποία διαμαρτύρεται για την κατανομή των θέσεων

Αξιότιμη κα Υπουργέ,

Είμαι υποψήφια του 3ου πεδίου παλαιού συστήματος και αποφάσισα να σας γράψω για τις θέσεις που, ενώ μας αναλογούν, ουσιαστικά  μας τις έχετε ‘’κλέψει’’. Μετά λύπης μου παρακολουθώ ότι το υπουργείο εμμένει σε μία απόφαση ΑΔΙΚΗ. Μία απόφαση που κατακερματίζει τις ελπίδες και τα όνειρά μας. Όνειρα για το μέλλον μας. Όνειρα για την ζωή μας. Όνειρα για την επαγγελματική μας πορεία.

Δεν θα αναφερθώ σε μαθηματικούς τύπους για το εσφαλμένο ποσοστό που δόθηκε στους μαθητές του 3ου  πεδίου δίνοντας με το παλαιό σύστημα. Είναι πλέον γνωστό σε όλους.

Θα αναφερθώ όμως στην αδικία που υπήρξε απέναντί μας. Αρχικά, τα θέματα ήταν, σύμφωνα πάντα με τις απόψεις των καθηγητών, δυσκολότερα από του νέου συστήματος. Θα πείτε ότι είχαμε μία ακόμα χρονιά για να κάνουμε επαναλήψεις. Αυτό όμως δεν συνέβαινε και τις προηγούμενες χρονιές που οι απόφοιτοι εξετάζονταν στα ίδια θέματα με τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου;  Άρα τα όποια «πλεονεκτήματα» που πιθανώς θα είχαμε, τα χάσαμε.

Επίσης διέκρινα έναν εμπαιγμό και μία σαρκαστική διάθεση στα λόγια του Υπουργείου ότι μπορούσαμε να επιλέξουμε με ποιο σύστημα θα εξεταστούμε. Να επιλέξω δηλαδή να εξεταστώ σε κάτι που δεν μου έχει διδαχθεί στο σχολείο; Με την ίδια λογική γιατί αφαιρέσατε τόσο μεγάλο μέρος της ύλης από τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου με αιτιολογία ότι δεν είχε διδαχθεί στο σχολείο; Όταν μάλιστα (είναι κοινό μυστικό) η ύλη τελειώνει στα φροντιστήρια τον Μάρτιο.

Για ποια δικαιοσύνη λοιπόν μιλάμε; Παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα εκτιμήσεις για τις πτώσεις των βάσεων στις Ιατρικές σχολές. Τρελαίνομαι, κλαίω, θυμώνω…                    Πόσο δίκαιο είναι να περάσουν μαθητές με χαμηλότερους βαθμούς και λιγότερα μόρια και να μείνουν εκτός παιδιά με πολύ περισσότερα μόρια;

 «Η ζωή είναι άδικη» μου λένε. Δυστυχώς τα βιώνω σε μικρή ηλικία.

Δώστε πίσω τα όνειρά μας! Υπάρχει χρόνος! Μη μείνετε στην ιστορία ως η κυβέρνηση με τα μεγαλύτερα λάθη απέναντι στους νέους.

Με εκτίμηση

Σ.Κ.

 

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό 2024: Αφιέρωμα στα τμήματα Πληροφορικής των δημόσιων ΑΕΙ

Σχολές έως 15.000 μόρια με επαγγελματικές ευκαιρίες

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taxi
Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που παίρνουν απαλλαγή από τα Θρησκευτικά - Το νέο μάθημα "Ηθική"
Θα διδάσκεται από τη Γ΄ Δημοτικού έως τη Γ΄ Λυκείου, αλλά για να συγκροτηθεί ένα τμήμα θα πρέπει να έχουν πάρει απαλλαγή από τα Θρησκευτικά...
Τι θα ισχύσει για τους μαθητές που παίρνουν απαλλαγή από τα Θρησκευτικά - Το νέο μάθημα "Ηθική"
pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Εξετάζουμε τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Πιερρακάκης: Η ώρα να επιλύσουμε όλες τις εκκρεμότητες είναι τώρα, ακριβώς επειδή η Παιδεία είναι εξ ορισμού ένας χώρος όπου οι μεταρρυθμίσεις...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Εξετάζουμε τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Υπουργείο Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας: Το ΦΕΚ της κατανομής 1.555 οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πρόκειται για τις 1.555 νέες οργανικές Θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές...
Υπουργείο Παιδείας: Το ΦΕΚ της κατανομής 1.555 οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης