Πώς η κυβέρνηση εκφυλίζει τον χαρακτήρα της δωρεάν παιδείας
«Οι απόφοιτοι ή αλλιώς «αποτυχόντες»,οπως τους ορίζουν οι πανελληνιες και εμμεσως το ίδιο το κρατος, θα διαγωνιστούν στα ίδια μαθήματα, παραβλέποντας ότι κάτι τέτοιο είναι αναξιοκρατικό, εφόσον δεν διδάχτηκαν το συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο και το οποίο προϋποθέτει συστηματικό διάβασμα το οποίο χρειάζεται να ξεκινήσει ήδη από την δεύτερη τάξη του λυκείου»

Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει άποψη φοιτήτριας, αναφορικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις, την ανισότητα μεταξύ μαθητών και την αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά.

Ως πρωτοετής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ως άτομο που συμμερίζεται την αγωνία της μαθητικής κοινότητας ,έχοντας βιώσει το εν γένει ανταγωνιστικό και - πολλές φορές – άδικο θεσμό των πανελλαδικών εξετάσεων, αισθάνομαι την ανάγκη να θίξω ένα ζήτημα που δεν πρέπει να μείνει ασυζήτητο.

Αυτό δεν είναι άλλο από τις διατάξεις της υπουργικής απόφασης που αφορούν τόσο την αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά όσο και την κατάργηση του παλαιού συστήματος εξέτασης.

Ως απότοκο της παραπάνω διαπίστωσης, οι απόφοιτοι ή αλλιώς «αποτυχόντες» όπως τους ορίζουν οι πανελλήνιες και εμμέσως το ίδιο το κρατος, θέτοντας τροχοπέδη στους στόχους τους, εξάγεται ότι όλοι θα διαγωνιστούν στα ίδια μαθήματα, παραβλέποντας ότι κάτι τέτοιο είναι αναξιοκρατικό, εφόσον δεν διδάχτηκαν το συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο και το οποίο προϋποθέτει συστηματικό διάβασμα το οποίο χρειάζεται να ξεκινήσει ήδη από την δεύτερη τάξη του λυκείου. 

Μία τέτοια απόφαση όχι μόνο αποκόπτει το νήμα της γνώσης και «θέτει εκποδών» την ανέλιξη, προσωπική και κοινωνική, αλλά και εκφυλίζει του χαρακτήρα της δωρεάν παιδείας. 

Επομένως, οι απόφοιτοι με εύπορους ή έστω με ικανοποιητικό οικονομικό υπόβαθρο, γονείς που δύνανται να αντέξουν περισσότερα έξοδα, θα απευθυνθούν κατά κόρον σε φροντιστήρια και σε ιδιαίτερα μαθήματα. 

Όσο για κάποιον που δεν …«πληροί τις προϋποθέσεις» θα θυσιαστεί στο βωμό της κοινωνικής αδικίας αναζητώντας μάταια το κοστοβόρο «κλειδί» της επιτυχίας. 

Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τα επικείμενα και ,προφανώς, επικίνδυνα σχέδια που πλήττουν την ίδια την παιδεία ή αν θα παραμείνουμε θιασώτες μιας εξόφθαλμης αδικίας.

    

Ειδήσεις, θέματα και λύσεις για Πανελλήνιες 2024 - Βάσεις εισαγωγής

Μηχανογραφικό 2024: Αφιέρωμα στα τμήματα Πληροφορικής των δημόσιων ΑΕΙ

Σχολές έως 15.000 μόρια με επαγγελματικές ευκαιρίες

Μηχανογραφικό: Διαφοροποιήσεις στις επιλογές των υποψηφίων και επιλογές που εκπλήσσουν

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

leipsoi
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
«Oι Λειψοί προσφέρονται για όσους προτιμούν μέρη χωρίς κοσμοσυρροή και με εύρος επιλογών για χαλάρωση, τοπική κουζίνα και εκδρομές»
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
xalkiiki pisina
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
Δεν μπορεί να πιστέψει ανθρώπου νους τα όσα συνέβησαν στην μοιραία κατασκήνωση της Χαλκιδικής, όπου η 8χρονη Αγγελική πνίγηκε στην πισίνα της.
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
υπ_παιδειας
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί
Μια συνολική εικόνα για τους διορισμούς και τις προσλήψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών 
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί