panellinies roloi
INTIME/ ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Πανελλήνιες - Πανελλαδικές 2024: Τα Εξεταστικά Κέντρα για την εξέταση μαθητών με αναπηρία στα Ειδικά Μαθήματα

Οδηγίες για τα Εξεταστικά Κέντρα και την εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2024, εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Δείτε εδώ αναλυτικά την εγκύκλιο.

Για Αγγλικά, Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο

  • Στα μαθήματα ΑΓΓΛΙΚΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ και ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετικήΑίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας, Β΄ Αθήνας, Δυτικής Αττικής καθώς και των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, Βορείου Αιγαίου και Κρήτης εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο συγκρότημα του 59ου Γενικού Λυκείου Αθηνών και του 59ου Γυμνασίου Αθηνών (Σεκούνδου 10, ΤΚ 11143 Άνω Πατήσια, Αθήνα).
  • Στα μαθήματα ΑΓΓΛΙΚΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ και ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Δ.Δ.Ε. Γ΄ Αθήνας, Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Πειραιά καθώς και των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 50ο Γυμνάσιο Αθηνών και στο παρακείμενο 50ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Χατζηαποστόλου 74-76 και Δόρδου, ΤΚ 10443 Αθήνα).
  • Στα μαθήματα ΑΓΓΛΙΚΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ και ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς (Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, ΤΚ 55131, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης).

 Για Γερμανικά

  • Στο μάθημα των ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο συγκρότημα του 59ου Γενικού Λυκείου Αθηνών και του 59ου Γυμνασίου Αθηνών (Σεκούνδου 10, ΤΚ 11143 Άνω Πατήσια, Αθήνα).
  • Στο μάθημα των ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς (Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, ΤΚ 55131, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης).

Για Γαλλικά

  • Στο μάθημα των ΓΑΛΛΙΚΩΝ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 50ο Γυμνάσιο Αθηνών και στο παρακείμενο 50ο Γενικό Λύκειο Αθηνών (Χατζηαποστόλου 74-76 και Δόρδου, ΤΚ 10443 Αθήνα).
  • Στο μάθημα των ΓΑΛΛΙΚΩΝ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς (Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, ΤΚ 55131, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης).

 Για Ιταλικά

Στο μάθημα των ΙΤΑΛΙΚΩΝ οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, εξετάζονται από την Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εδρεύει στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς (Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, ΤΚ 55131). Οι υποψήφιοι που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των υπόλοιπων Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξετάζονται από την Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων, η οποία για την περίπτωση αυτή λειτουργεί και ως Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εδρεύει στην Αθήνα στο κτήριο της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι , ΤΚ 151 80, Ισόγειο, Πτέρυγα Δ).

Για Ισπανικά

Στο μάθημα των ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ, όλοι οι υποψήφιοι εξετάζονται από την Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων, η οποία για την περίπτωση αυτή λειτουργεί και ως Επιτροπή Εξέτασης ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εδρεύει στην Αθήνα στο κτήριο της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι , ΤΚ 151 80, Ισόγειο, Πτέρυγα Δ).

Για προφορικές εξετάσεις

Δεδομένου ότι οι Διευθυντές των σχολείων έχουν ήδη αποστείλει στις Διευθύνσεις ΔΕ τη σχετική αίτηση και τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά για προφορική εξέταση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εμπίπτουν στις διατάξεις των παραγράφων Α, Β και Γ ii) του άρθρου 1 της αριθ.Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 (ΦΕΚ 897 Β΄) ΥΑ, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι Διευθύνσεις ΔΕ οφείλουν να διαβιβάσουν αντίγραφα αυτών, καθώς και τις καταστάσεις με τα στοιχεία των υποψηφίων, στις αντίστοιχες Επιτροπές Εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της Αθήνας (συγκρότημα του 59ου Γενικού Λυκείου Αθηνών και του 59ου Γυμνασίου Αθηνών, Σεκούνδου 10, ΤΚ 11143 Άνω Πατήσια ή του 50ου Γυμνασίου Αθηνών και του παρακείμενου 50ου Γενικού Λυκείου Αθηνών, Χατζηαποστόλου 74-76 και Δόρδου, ΤΚ 10443 Αθήνα) ή της Θεσσαλονίκης (2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς, Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, ΤΚ 55131) για τα μαθήματα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελεύθερο Σχέδιο, Γραμμικό Σχέδιο (βλέπε παρακάτω ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ με αντίστοιχους πίνακες).

Για το μάθημα των Ιταλικών τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά των υποψηφίων που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης θα διαβιβαστούν στην Επιτροπή Εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Θεσσαλονίκης στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς (Θεμιστοκλή Σοφούλη 114, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, ΤΚ 55131), ενώ των υποψηφίων που υπέβαλαν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση σε Λύκεια των υπόλοιπων Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα διαβιβαστούν στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων, Τμήμα Α’ (γραφείο 0088).

Για το μάθημα των Ισπανικών τα δικαιολογητικά όλων των υποψηφίων θα διαβιβαστούν στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων, Τμήμα Α’ (γραφείο 0088).

Τι ισχύει για τους υποψήφιους με σοβαρά προβλήματα ακοής, λόγου, ομιλίας ή επιληψίας

Υπενθυμίζεται ότι, όσοι υποψήφιοι έχουν σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω, προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και διαταραχές ομιλίας – λόγου όπως αυτά περιγράφονται στην με αριθ.πρωτ.24479/Δ3/3-3-2023 εγκύκλιο της αρμόδιας Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘΑ ή προβλήματα επιληψίας, εξετάζονται και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Ειδικών Μαθημάτων γραπτά στα εξεταστικά κέντρα που εξετάζονται και οι υπόλοιποι μαθητές του Λυκείου τους, τα οποία έχουν ήδη ανακοινωθεί. Η εξέταση των υποψηφίων αυτών γίνεται σε ξεχωριστή αίθουσα και ο χρόνος εξέτασής τους μπορεί να παραταθεί με απόφαση του ΚΕΔΑΣΥ.

Ο χρόνος παράτασης της γραπτής εξέτασης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τριάντα λεπτά (30’). Με τον ίδιο τρόπο θα εξετασθούν και οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού για τους οποίους τα ΚΕΔΑΣΥ έχουν εισηγηθεί τον γραπτό τρόπο εξέτασης. Ο Διευθυντής κάθε Λυκείου αναλαμβάνει την υποχρέωση να αποστείλει τα σχετικά δικαιολογητικά, στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκειμένου να ενημερωθούν τα εξεταστικά κέντρα των εν λόγω υποψηφίων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες