ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ιεπ

filagnosia
ΙΕΠ για Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου: Γιορτή για τη φιλαναγνωσία και την αξία των βιβλίων
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, γιορτάζεται η μοναδική αξία του παιδικού βιβλίου στην ανάπτυξη των παιδιών και στην ενίσχυση της...
ΙΕΠ για Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου: Γιορτή για τη φιλαναγνωσία και την αξία των βιβλίων
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Εξ αποστάσεως συνάντηση και εργαστήριο για συμβούλους εκπαίδευσης: Αξιοποίηση του Λογοτεχνικού Βιβλίου
Σκοπός της δράσης είναι η συζήτηση για τις δυνατότητες αξιοποίησης του λογοτεχνικού βιβλίου στο μάθημα της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας
ΙΕΠ: Εξ αποστάσεως συνάντηση και εργαστήριο για συμβούλους εκπαίδευσης: Αξιοποίηση του Λογοτεχνικού Βιβλίου
iep
ΙΕΠ: Αναλαμβάνει τον συντονισμό και την υλοποίηση του νέου ευρωπαϊκού έργου «BRIDGES»
Στο έργο συμμετέχουν συνολικά έντεκα (11) εταίροι, Υπουργεία, κορυφαία πανεπιστήμια και οργανισμοί από την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Γερμανία, την...
ΙΕΠ: Αναλαμβάνει τον συντονισμό και την υλοποίηση του νέου ευρωπαϊκού έργου «BRIDGES»
ιεπ
ΙΕΠ: «Ανάπτυξη ικανοτήτων εκπαιδευτικών ηγετών για την ενσωμάτωση και αξιολόγηση πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση»
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής αποκλειστικά μέσω του συνδέσμου από 26-03-2025 και ώρα: 14:00 έως 30-03-2025 και ώρα...
ΙΕΠ: «Ανάπτυξη ικανοτήτων εκπαιδευτικών ηγετών για την ενσωμάτωση και αξιολόγηση πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Ποιοι αναλαμβάνουν την υλοποίηση του Διεθνούς Απολυτηρίου σε δημόσια Λύκεια - Ονόματα
Για την κάλυψη δαπανών που αφορούν σε προπαρασκευαστικές ενέργειες για την προετοιμασία, ένταξη και πιστοποίηση των σχολικών μονάδων στις οποίες θα...
ΙΕΠ: Ποιοι αναλαμβάνουν την υλοποίηση του Διεθνούς Απολυτηρίου σε δημόσια Λύκεια - Ονόματα
iep_30.jpg
ΙΕΠ: Έργο μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ψηφιακά περιβάλλοντα
Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη 15.000 ανοικτών μαθησιακών αντικειμένων, 4.000 εκπαιδευτικών σεναρίων, 4.000 ψηφιακών μαθημάτων και 3.200...
ΙΕΠ: Έργο μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ψηφιακά περιβάλλοντα