Οι περιορισμένες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που έγιναν στις 23/9 για τα δημοτικά σχολεία και τα νηπιαγωγεία της Αχαΐας, δε λύνουν το πρόβλημα των ελλείψεων που παρουσιάζονται ακόμη σε αυτά. Την τρίτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων εξακολουθούν να απαιτούνται περίπου 150 εκπαιδευτικοί για τις ανάγκες των σχολείων της γενικής αγωγής, της ειδικής αγωγής, καθώς και των παράλληλων στηρίξεων για τους μαθητές με ιδιαίτερες ανάγκες.
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών, καθώς και ο νέος τρόπος λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου, που στηρίζεται πλέον στις ενδεχόμενες πλεονάζουσες ώρες των εκπαιδευτικών από τον πρωινό κορμό μαθημάτων, έχουν δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα στη λειτουργία πολλών σχολικών μονάδων.
Κάθε ημέρα που περνάει γίνεται όλο και πιο φανερό πως το σχολείο φέτος είναι ακόμη πιο υποβαθμισμένο και πορεύεται χωρίς προσανατολισμό. Οι Διευθυντές και οι Σύλλογοι Διδασκόντων δίνουν καθημερινό τιτάνιο αγώνα για να συντάξουν ωρολόγιο πρόγραμμα και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των μαθητών και των γονέων. Ο δάσκαλος ως «πολυμηχάνημα» πλέον καλείται να δίνει λύσεις παντού.
Η πολιτεία από την άλλη πλευρά υπερηφανεύεται ότι τα κατάφερε. Ο πρωθυπουργός έβαλε μάλιστα «’Άριστα» στον Υπουργό Παιδείας. Πραγματικά, κατάφερε να οδηγήσει την παιδεία εκεί που ήταν δεκαετίες πριν και το δημόσιο σχολείο στον κατήφορο.
Τάσος Σταυρογιαννόπουλος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ