Thumbnail

 

 

Παλλήνη : 20 -9- 2012

         Αριθμ.Πρωτ. : 104

 

 

Ο τρόπος λειτουργίας των σχολικών συμβούλων στα σχολεία ευθύνης του Συλλόγου γεννά πολλά ερωτήματα σε σχέση και με την αξιολόγηση.

(ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ)

 

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου , έγκαιρα , με τις  αποφάσεις του (κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους) :

 

  1. ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ -ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ (Παλλήνη 8-2-2012 Αριθμό. Πρωτ: 70 )
  2. ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ 3ΗΣ & 4ΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (Παλλήνη : 23-2- 2012 Αριθμ. Πρωτ.:75)
  3. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ( Παλλήνη : 13 -3 - 2012 Αριθμ. Πρωτ. : 79)

 

διατύπωσε τις θέσεις για την αξιολόγηση και για τη στάση που πρέπει να κρατήσουν οι συνάδελφοί μας για οποιαδήποτε διαδικασία ή προσπάθεια, με οποιαδήποτε μορφή ,για την αξιολόγησή τους.

            Τη στιγμή που η  κυβέρνηση προετοιμάζει το νέο χτύπημα στο χώρο της εκπαίδευσης με στόχο την πλήρη ισοπέδωσή της. Απολύσεις, αξιολόγηση, συγχωνεύσεις, κλεισίματα και οικονομική ασφυξία των σχολείων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών οπουδήποτε στη χώρα, νέες μειώσεις μισθών - συντάξεων και κατάργηση εφάπαξ, ανατροπή του εργασιακού και διδακτικού ωραρίου, απόλυτη αδιοριστία, οι σχολικοί σύμβουλοι προβληματίζουν με τον τρόπο λειτουργίας τους στα σχολεία.

            Δρομολογώντας την αξιολόγηση που θα είναι όχημα για απολύσεις, μισθολογική καθήλωση και τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών επιχειρούν να ανοίξουν μια κερκόπορτα με τον περίφημο προγραμματισμό ύλης. Συγκεκριμένα, κάποιοι σύμβουλοι πανελλαδικά, αλλά και στο σύλλογό μας, ζητούν από τους εκπαιδευτικούς να καταγράψουν λεπτομερώς το προγραμματισμό διδασκαλίας όλων των μαθημάτων για  όλη τη σχολική χρονιά καθώς και να διατηρούν φάκελο των εργασιών που δίνουν στους μαθητές για κάθε έλεγχο. Τυχόν υλοποίηση της οδηγίας των συμβούλων από τους εκπαιδευτικούς θα σήμαινε αποδοχή των διαδικασιών αξιολόγησης και ελέγχου. Μια τέτοια εξέλιξη θα ήταν μια σοβαρή υποχώρηση και ήττα του κλάδου.

Επιπλέον στον τρόπο λειτουργίας των σχολικών συμβούλων της περιοχής μας παρατηρούνται :

  • Φαινόμενα  υπέρβασης  των αρμοδιοτήτων τους ( π.χ. την ωμή παρέμβαση-πρόταση των  σχολικών συμβούλων στον τρόπο τοποθέτησης των εκπαιδευτικών από το ΠΥΣΠΕ η οποία καταπατούσε κάθε νόμιμη διαδικασία, η παρέμβαση  σχολικού συμβούλου σε συνάδελφο για να τον αποτρέψει από την διδασκαλία συγκεκριμένου μόνο μαθήματος κτλ)
  • Καταιγισμός "παιδαγωγικών συναντήσεων",  τη στιγμή που τα κενά στα σχολεία ακόμη είναι μεγάλα. Οι παιδαγωγικές αυτές συναντήσεις δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των σχολείων,  αφού στα ήδη υπάρχοντα κενά των σχολείων προστίθενται και  τα κενά των εκπαιδευτικών που οδηγούνται υποχρεωτικά στα σεμινάρια. Οι σχολικοί σύμβουλοι σε αυτό το σημείο λειτουργούν σαν να μην έχουν καμιά επαφή με τη σχολική πραγματικότητα.
  • Οι αντικρουόμενες  οδηγίες από κάθε σύμβουλο προς τις σχολικές μονάδες ευθύνης του με αποτέλεσμα να δημιουργούν τεράστια σύγχυση στους συναδέλφους ακόμη και διπλανών σχολικών μονάδων.

            Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς η στάση των σχολικών συμβούλων προβληματίζει και δημιουργεί ανησυχία στο σύνολο των συναδέλφων.

  • Μέσα στα πλαίσια αυτά το ΔΣ  καλεί τους συναδέλφους και τους Συλλόγους Διδασκόντων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να απέχουν από διαδικασίες που σχετίζονται, με οποιαδήποτε μορφή, με  την αξιολόγηση.
  • Επειδή ο στόχος είμαστε ΟΛΟΙ γι’ αυτό και η απάντηση πρέπει να είναι κοινή. Κανείς εκπαιδευτικός δεν πρέπει να κάνει προγραμματισμό ύλης,  κανείς δεν επιτρέπει την παρουσία αξιολογητών στην τάξη. Αντιμετωπίζουμε τις όποιες πιέσεις με συλλογικότητα και συναδελφικότητα έχοντας την πλήρη πολιτική και συνδικαλιστική κάλυψη του συλλόγου μας.
  • Στις πιέσεις της διοίκησης αντιτάσσουμε την ενότητα και συναδελφικότητά μας. Σε όποια σχολεία υπάρχουν κρούσματα πιέσεων και αυθαιρεσιών πρέπει να ενημερώνεται το ΔΣ του συλλόγου. Πιέσεις, επιπλήξεις ή διώξεις προς κάθε συνάδελφο πρέπει να γνωστοποιούνται και να γίνονται υπόθεση όλων. Ακόμα και η μία απόλυση πρέπει να αντιμετωπιστεί από τον κλάδο σαν απόλυση όλων.
  • Καλούμε τους σχολικούς συμβούλους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στα έγγραφα που προωθούν στα σχολεία ευθύνης τους και στις προφορικές οδηγίες που δίνουν, λαμβάνοντας υπόψη τις θέσεις του κλάδου μας, τη δύσκολη κοινωνικοοικονομική συγκυρία και τη σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη ή ακόμα και την απόλυση των εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου τις επόμενες μέρες θα ζητήσει συνάντηση με τους σχολικούς συμβούλους για να συζητηθούν και να διευκρινιστούν όλα τα θέματα αρμοδιότητάς τους.

 

Συνάδελφοι δεν είναι δυνατόν με τη συμμετοχή μας να νομιμοποιούμε διαδικασίες που μας οδηγούν στην απαξίωση και στην απόλυση.

Να μην περάσει η αξιολόγηση- χειραγώγηση

Καμιά κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων.

Δημόσια μόνο, υψηλού επιπέδου, δωρεάν παιδεία με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών

Κατάργηση του νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση και του αντιεκπαιδευτικού νόμου 3848/2010.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 7/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα