Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ «Ο Σωκράτης»

Σε παράσταση διαμαρτυρίας σήμερα Τετάρτη 4 Μάρτη, στις 14.00, καλεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών «Ο Σωκράτης», καθώς παραμένουν τα τεράστια κενά εκπαιδευτικών σε σχολεία της Ανατολικής Αττικής.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, το φιλότιμο των εκπαιδευτικών να καλύψουν τα κενά δεν είναι αρκετό, ενώ καλεί το λαό να μη δεχτεί αυτήν την αντιεκπαιδευτική πολιτική, η οποία είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Πριν από ένα μήνα περίπου, στείλαμε στα σχολεία ανακοίνωση - καταγγελία για τα κενά στην Περιφέρειά μας και για το πώς αρκετά σχολεία καλούνται, ως "αυτόνομες, αυτοδιαχειριζόμενες μονάδες", να βρουν λύσεις για να καλύψουν τα κενά σε εκπαιδευτικούς.

Με βάση επικαιροποιημένα στοιχεία, τα κενά υπάρχουν ως εξής:

Δάσκαλοι: από ένα κενό δασκάλου στα σχολεία: 4ο, 10ο, 18ο ΔΣ Αχαρνών, ΔΣ Πολυδενδρίου, 1ο ΔΣ Κρυονερίου και δύο κενά δασκάλων στο 23ο ΔΣ Αχαρνών.

Τμήματα Ενταξης: από ένα κενό στα σχολεία: 18ο ΔΣ Αχαρνών, ΔΣ Χαλκουτσίου, ΔΣ Καπανδριτίου

Παράλληλη Στήριξη: ένα κενό στο ΔΣ Ωρωπού, δύο κενά στο ΔΣ Καπανδριτίου

Νηπιαγωγοί: από ένα κενό στα Νηπ. Συκάμινου, Νηπ. Ωρωπού, 2ο Νηπ. Καπανδριτίου, 1ο Νηπ. Ν. Παλατίων (για τμήμα ένταξης)

Ειδικά Δημ. Σχολείο Αχαρνών, Ωρωπού και Νηπ. Αχαρνών: Λείπει το 80% του επιστημονικού βοηθητικού προσωπικού.

Γυμναστές: ένας γυμναστής στα: 18ο ΔΣ Αχαρνών, 2ο ΔΣ Διονύσου, 3ο ΔΣ Διονύσου, ΔΣ Δροσιάς, ΔΣ Μαλακάσας

Αγγλικά: ένα κενό στο ΔΣ Μαρκόπουλου - Ωρωπού

Στα παραπάνω κενά έρχονται να προστεθούν οι δεκάδες ώρες που λείπουν σε κάθε σχολείο, αναφορικά με ώρες ολοήμερου και ειδικοτήτων όπως τα Γαλλικά, Γερμανικά, η Μουσική, τα Εικαστικά και η Θεατρική Αγωγή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Νηπιαγωγεία Συκαμίνου και Ωρωπού λειτουργούν έχοντας προχωρήσει σε συγχωνεύσεις, για να καλυφθούν τα κενά. Επίσης το ΔΣ του Συλλόγου ΠΕ Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης» καταγγέλει το γεγονός ότι η Διεύθυνση ΠΕ Αν. Αττικής δεν εμφανίζει τα κενά στο 4ο και 23ο ΔΣ Αχαρνών. Στο 4ο ΔΣ Αχαρνών, το κενό του δασκάλου καλύφθηκε με την τακτική της συγχώνευσης, που οδήγησε στη δημιουργία τμημάτων με 27 και 28 μαθητές! Οσον αφορά στο 23ο ΔΣ Αχαρνών, ο Σύλλογός μας, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, κατήγγειλε την απαράδεκτη και ρατσιστική στάση της Διεύθυνσης να μη δημοσιοποιεί τα κενά στο συγκεκριμένο σχολείο, όπου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών είναι Ρομά.

Στις περιπτώσεις που τα κενά αφορούν σε άδειες εκπαιδευτικών για κάποιες εβδομάδες, είναι πλέον πάγια τακτική να αποδιοργανώνεται το πρόγραμμα όλων των τάξεων του σχολείου για να καλυφθεί το κενό, με το γνωστό επιχείρημα ότι για το "καλό" των μαθητών, έστω προσωρινά, είναι η καλύτερη λύση για να μη "σπάει" το τμήμα, αλλά οι μαθητές να προχωρούν στην ύλη. "Τίποτα μονιμότερο του προσωρινού" και του παράνομου!

Είναι "κοινός τόπος" ότι πολλές σχολικές μονάδες λειτουργούν χάρη στο φιλότιμο του δασκάλου... Αυτό το φιλότιμο εκμεταλλεύεται η Διοίκηση, σε αυτό το φιλότιμο απευθύνονται οι διευθυντές όταν ζητούν απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου για την κάλυψη κενού που προκύπτει για κάποιες εβδομάδες. Ας αναλογιστούμε όμως οι εκπαιδευτικοί, πού οδηγεί η συνεχής καταχρηστική εκμετάλλευση του φιλότιμου, αν πράγματι, επί της ουσίας, καλύπτεται το κενό ή χρησιμοποιείται το φιλότιμό μας για το "φαίνεσθαι", για να μην υπάρχουν αντιδράσεις και η Διοίκηση να μην αναστατώνεται. Τέτοιες μακροχρόνιες απουσίες εκπαιδευτικών μπορεί να προκύψουν και δύο και τρεις φορές μέσα στην ίδια σχολική χρονιά. Ως παιδαγωγοί γνωρίζουμε πολύ καλά τι συνεπάγεται η παραπάνω πάγια πια τακτική για τη λειτουργία των τμημάτων και το παρεχόμενο παιδαγωγικό έργο. Στην ίδια λογική, στα χρόνια που έρχονται, είναι σα να δεχόμαστε το γεγονός ότι τα σχολεία μπορούν να λειτουργήσουν με ακόμα λιγότερους εκπαιδευτικούς.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να απορρίψουν την παραπάνω λογική κάλυψης των κενών, να μη "βάζουν πλάτη" στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, η οποία απόλυτα εναρμονισμένη με τις κατευθυντήριες της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, θέλει τα σχολεία να λειτουργούν με το ελάχιστο οικονομικό κόστος, τους χορηγούς να μπαινοβγαίνουν και να καθορίζουν το περιεχόμενο σπουδών, τους εκπαιδευτικούς σε εργασιακή ομηρία (ελαστικοποιημένη σχέση εργασίας, κινητικότητα κλπ).

Για να εμποδίσουμε τη συνεχή απαξίωση και την "κατρακύλα" της παρεχόμενης εκπαίδευσης, είναι μονόδρομος η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών σε συνεργασία με τους γονείς και τους μαζικούς φορείς της περιοχής μας, ώστε να απαιτήσουμε εδώ και τώρα την κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς, σε όλα τα σχολεία της περιοχής μας.

ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ».

 

902.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο