Thumbnail
Σύλλογος Διδασκόντων

Νομοθετικό πλαίσιο με αναβαθμισμένο τον ρόλο των συλλόγων διδασκόντων Τι απάντησε γραπτώς ο Τάσος Κουράκης σε σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή Το ΥΠΟΠΑΙΘ στοχεύει στη θέσπιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και των διευθυντικών στελεχών με αναβαθμισμένο τον ρόλο των συλλόγων διδασκόντων. Το εν λόγω νομοθετικό πλαίσιο θα προκύψει μέσω ενός ευρύτατου και ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ του υπουργείου, καθώς και όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Τα παραπάνω δήλωσε γραπτώς στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης απαντώντας σε ερώτηση της κα Φωτεινής Αραμπατζή η οποία ζητούσε να μάθει αν το υπουργείο προτίθεται να προχωρήσει σε αλλαγή του υπάρχοντος νομικού πλαισίου για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αν ναι ποια θα είναι τα κριτήρια μέρα από τα οποία θα εξασφαλισθεί η όσο το δυνατόν πιο αξιοκρατική επιλογή των ικανοτέρων. Την ίδια απάντηση έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας και στην Βουλευτή Καραμανλή Άννα. Θυμίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει κάνει γνωστό ότι θα κατατεθεί τροπολογία για την επιλογή των στελεχών. Στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε από την πολιτική ηγεσία πριν λίγες μέρες αναφέρονταν τα ακόλουθα:

Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1. Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης). Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές  την τελευταία πενταετία.

Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1. Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης). Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Καλόγηρος Βασίλειος 

Γράψου στο Newsletter του Carrefour και κέρδισε 200€

Αναδημοσίευση από το news.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα