Thumbnail
Μεγάλο ιδιωτικό σχολείο στη Δυτική Αττική

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ

ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ! – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!

Η ασύδοτη και ανεξέλεγκτη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων-φροντιστηρίων δεν βλάπτει μόνο το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης και δεν εξαπατά απλώς τους γονείς προσθέτοντας κι άλλα ποσά στα ήδη παχυλά δίδακτρα, καθώς τα σχολεία αυτά ρίχνουν την ποιότητά τους για να αποκτούν απογευματινή πελατεία, αλλά επιπλέον προκαλεί προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες.

Μεγάλο ιδιωτικό σχολείο στη Δυτική Αττική, η Πολύτροπη Αρμονία που εδρεύει στο Χαϊδάρι, λειτουργεί πέραν των ημερών και των ωρών που προβλέπονται ακόμη και από το διευρυμένο πρόγραμμα λειτουργίας. Σύμφωνα με καταγγελία περιοίκων που έφθασαν σε γνώση της Ομοσπονδίας μας, το σχολείο παραμένει ανοιχτό Σαββατοκύριακα, αργίες, και κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα, των Χριστουγέννων και του καλοκαιριού. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, σε τακτές ημερομηνίες το σχολείο «λειτουργεί» μεταμεσονύκτια με πολύ δυνατή μουσική. Εδώ και χρόνια η οικεία Διεύθυνση αγνοεί καταγγελίες ιδιωτικών εκπαιδευτικών για σοβαρές παραβιάσεις της εκπαιδευτικής νομοθεσίας στο εν λόγω σχολείο.

Παρά το γεγονός ότι η καταγγελία αυτή έχει φθάσει στον αρμόδιο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας κ. Ζαφειρακίδη, ο εν λόγω δεν έχει πράξει απολύτως τίποτε. Τούτο όμως δεν προκαλεί εντύπωση. Ο κ. Ζαφειρακίδης σε πολύ σοβαρές περιπτώσεις παραβιάσεων της νομιμότητας από ιδιωτικά σχολεία κλείνει τα μάτια. Από το Φεβρουάριο γνωρίζει από έγγραφο θεσμικής αρχής ότι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου εργάζεται παρανόμως ως εκπαιδευτικός σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της περιοχής της εποπτείας του, γεγονός ιδιαίτερα σοβαρό. Όπως όμως και στην περίπτωση που προαναφέρθηκε, ο Διευθυντής ΔΕ Γ’ Αθήνας νίπτει τας χείρας του.

Οι περιπτώσεις που αναφέρθηκαν αποτελούν απλώς την κορυφή του παγόβουνου. Μεγάλος αριθμός ιδιωτικών σχολείων σε όλη την Ελλάδα έχουν σταδιακά μετατραπεί σε φροντιστήρια, είτε δια της ένταξης στην απογευματινή τους λειτουργία φροντιστηριακών οργανισμών, είτε δια της παραχάραξης των ωρολόγιων προγραμμάτων τους κάτι που, ιδίως στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σημαίνει ότι οι μαθητές δεν διδάσκονται σχεδόν καθόλου μαθήματα Γενικής Παιδείας, αλλά έχουν μετατραπεί σε κέντρο προετοιμασίας για εξετάσεις. Ο ευτελισμός της λειτουργίας τους οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στη  απροθυμία των εποπτικών αρχών του Υπουργείου Παιδείας τα προηγούμενα χρόνια να τα ελέγξουν. Δυστυχώς, όμως, ακόμη και σήμερα που διαπιστωμένα έχουν ενταθεί οι έλεγχοι στα ιδιωτικά σχολεία, κάποιοι νοσταλγοί της παλιάς κατάστασης που υπηρετούν σε καίριες θέσεις εποπτικών θεσμών, επιμένουν να μην ελέγχουν τους παραβάτες ιδιοκτήτες.

Είναι ώρα το Υπουργείο Παιδείας και οι εποπτικοί θεσμοί να αναλάβουν την αποκατάσταση της νομιμότητας και την προστασία του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης που κινδυνεύει άμεσα από τη μαζική φροντιστηριοποίηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής