Thumbnail
Το εν λόγω σχέδιο απόφασης προωθήθηκε για υπογραφές στην Ιεραρχία 

Η Γενική  Διεύθυνση Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Διεύθυνση, κατόπιν επικοινωνίας με το  υπουργείο Παιδείας για τον προσδιορισμό του αριθμού των αδιόριστων εκπαιδευτικών, προέβη στην κατάρτιση σχεδίου απόφασης κατανομής 440 Εκπαιδευτικών του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008 για την Α/θμια και Β/θμια.

Το εν λόγω σχέδιο απόφασης προωθήθηκε για υπογραφές στην Ιεραρχία αλλά δεν ολοκληρώθηκε η υπογραφή του.

Αυτά δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Χριστόφορος Βερναρδάκης, απαντώντας σε ερώτηση του Βουλευτή Ν. Νικολόπουλου, σχετικά με το αίτημα του  Συλλόγου Αδιόριστων εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ έτους 2008 σχετικά με την εφαρμογή της απόφασης 1175/2014 του ΣτΕ .

Δείτε όλη την απάντηση του υπουργού: 

Το έτος 2014 (9-5-2014) περιήλθε στο Τμήμα Προγραμματισμού Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Εσωτερικών  και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, υπόμνημα του συλλόγου αδιόριστων εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ έτους 2008 σχετικά με την εφαρμογή της απόφασης 1175/2014 του ΣτΕ για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Η ως άνω Διεύθυνση, κατόπιν επικοινωνίας με το αρμόδιο Υπουργείο για τον προσδιορισμό του αριθμού των αδιόριστων εκπαιδευτικών, προέβη στην κατάρτιση σχεδίου απόφασης κατανομής 440 Εκπαιδευτικών του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008 για την Α/θμια και Β/θμια.

Το εν λόγω σχέδιο απόφασης προωθήθηκε για υπογραφές στην Ιεραρχία αλλά δεν ολοκληρώθηκε η υπογραφή του.

Στο πλαίσιο προγραμματισμού προσλήψεων για το έτος 2015, κατόπιν της υπα’ αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.42 Α/295/οικ.7058/11-3-2015 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, οι υπηρεσίες και φορείς του Δημοσίου απέστειλαν τα αιτήματά τους για την κάλυψη των άμεσων λειτουργικών τους αναγκών σε προσωπικό, καθώς και ποιες από τις ανάγκες αυτές καλύπτονται από εκκρεμότητες διορισμών/προσλήψεων τακτικού προσωπικού (μόνιμου και αορίστου χρόνου) που αφορούν σε οριστικά αποτελέσματα διαδικασιών που έχουν διενεργηθεί από το ΑΣΕΠ ή τους φορείς.

Η εν λόγω εκκρεμότητα συμπεριλαμβάνεται στο υποβαλλόμενο, σύμφωνα με τα ανωτέρω, αίτημα του Υπουργείου Παιδείας και θα συνεκτιμηθεί μαζί με τα αιτήματα για νέες προσλήψεις όλων των υπηρεσιών και φορέων, στο πλαίσιο πάντα και των διαμορφούμενων δημοσιονομικών συνθηκών της χώρας ώστε στη συνέχεια το Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης να προβεί στις περαιτέρω ενέργειες.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά