Thumbnail
Τις σχετικές διατάξεις κατέθεσε πριν από λίγο στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας

Η «Αντισταθμιστική Εκπαίδευση» ξαναγίνεται προτεραιότητα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθώς αναγνωρίζεται η ανάγκη των μαθητών-τριών για κάλυψη γνωστικών κενών και εμβάθυνση στη διδασκόμενη ύλη, ώστε να ολοκληρώσουν απρόσκοπτα την υποχρεωτική εκπαίδευση, να υπάρξει μείωση της μαθητικής διαρροής και να βοηθηθούν στον αγώνα τους για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τις σχετικές διατάξεις κατέθεσε πριν από λίγο στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης.

Η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη στα Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ θα προσφερθεί στους μαθητές-μαθήτριες και πάλι, μετά την περσινή διακοπή της.

Παιδιά που προέρχονται από οικογένειες με πολύ χαμηλά εισοδήματα, παιδιά μεταναστών, παιδιά που λόγω της οικονομικής κρίσης δεν έχουν την δυνατότητα να καταφύγουν σε εξωσχολική βοήθεια, μπορούν τώρα να βοηθηθούν με κριτήριο την ανάγκη τους για βελτίωση στα μαθήματα.

Έτσι θα είναι πλήρως ενταγμένα στην διαδικασία μάθησης χωρίς τον φόβο της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και με δυνατότητες ενίσχυσης της προετοιμασίας τους για εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί σε αυτή τη συγκυρία να αρθούν οι φραγμοί στην εκπαίδευση και σε αυτήν την πορεία θα κάνει και άλλα βήματα.

Η «Αντισταθμιστική Εκπαίδευση» θα λειτουργήσει και στο πλαίσιο των εγκεκριμένων οργανισμών θεραπείας (π.χ. 18 ΑΝΩ), καθώς και σε ειδικά καταστήματα κράτησης νέων.

Οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν στην «Αντισταθμιστική Εκπαίδευση» θα είναι από το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό ή αναπληρωτές πλήρους ωραρίου που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, αλλά και προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που θα προληφθούν με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Οι δαπάνες που θα προκύψουν, θα καλυφθούν μέσω ΕΣΠΑ.

Με άλλες διατάξεις ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης τροποποιεί την υπάρχουσα νομοθεσία για την επιλογή και τοποθέτηση των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η θητεία των οποίων είχε λήξει από το 2010 και είχε παραταθεί μέχρι το Δεκέμβριο του 2015. Οι σχετικές διατάξεις που έχουν αποσταλεί στις διοικήσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ για να εκφέρουν τη γνώμη τους προβλέπουν σύνολο κριτηρίων για την επιλογή των υποψηφίων (τυπικά προσόντα, ψηφοφορία, συνέντευξη).

Επισυνάπτονται οι σχετικές διατάξεις εδώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά