Ο κ. Φορτσάκης -εκτός από βουλευτής της Ν.Δ.- είναι και πανεπιστημιακός και πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Θα περίμενε, λοιπόν, κάποιος να έχει μεγαλύτερη ευαισθησία για την εκπαίδευση, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και λιγότερο για τους δείκτες.
Θα έπρεπε να γνωρίζει επίσης ότι η Ελλάδα, σε αντίθεση με άλλες χώρες του ΟΟΣΑ, έχει ένα αυξημένο νησιωτικό σύμπλεγμα που -ακόμη και όταν υπάρχουν λίγοι μαθητές- θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν σχολεία και εκπαιδευτικοί, για να μαθαίνουν τα παιδιά γράμματα.
Με λίγα λόγια, η έκθεση δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη παράγοντες, όπως π.χ. το γεωγραφικό ανάγλυφο της χώρας (80% του εδάφους χαρακτηρίζεται ορεινό, ενώ παράλληλα υπάρχουν 165 κατοικούμενα νησιά) και η ύπαρξη ολιγοθέσιων σχολείων ανά την επικράτεια, που καλύπτουν τις μορφωτικές ανάγκες δυσπρόσιτων και παραμεθόριων περιοχών.
Ειδικά για την αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό με τη μέθοδο της άθροισης όλου του μαθητικού δυναμικού και της διαίρεσής του με το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, είναι λανθασμένη και ξένη προς τη στατιστική επιστήμη.
Διαβάστε αναλυτικά όλο το άρθρο ΕΔΩ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση