Thumbnail
της αιρετού Ελισάβετ Παπαδοπούλου

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 1.4.2016

«Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΠΕΘ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ.ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ».

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 1.4.2016

ΘΕΜΑ ΗΜ.ΔΙΑΤΑΞΗΣ:

Επιλογή Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Λακωνίας

Πλειοψηφικά  το υπηρεσιακό συμβούλιο με διευρυμένη σύνθεση επέλεξε τη μοναδική υποψήφια για τη θέση της Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Λακωνίας.

Εγώ μειοψήφησα και προέβη στην κάτωθι τοποθέτηση:

Ως αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών δηλώνω παρούσα στο μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης του Διευρυμένου ΠΥΣΠΕ Λακωνίας : «Επιλογή Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Λακωνίας» και ελέγχω τη διαδικασία μόνο ως προς τη νομιμότητα(κριτήρια-προϋποθέσεις επιλογής προϊσταμένης).Βάζω παύλα(-) στη μοναδική υποψήφια για τη θέση της προϊσταμένης εκπαιδευτικών θεμάτων.Η επιλογή της παύλας(-) δεν κινείται προσωπικά στην εκπαιδευτικό ,αλλά δηλώνει ότι απέχω να αναδείξω έναν συνεργάτη του διευθυντή ΠΕ Λακωνίας ,δηλαδή ενός στελέχους εκπαίδευσης,διότι δεν επιλέγεται για να εφαρμόσει φιλεκπαιδευτικές αλλά αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του Υπουργείου Παιδείας που βρίσκονται απέναντι από τα συμφέροντα του δημόσιου σχολείου,των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ  ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ 1.4.2016

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜ.ΔΙΑΤΑΞΗΣ:

                          

1.  Ορισμός Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου που δεν εμπίπτει στις διατάξεις του         Ν. 4327/2015.

2.  Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου.

3.  Ορισμός υποδιευθύντριας – υπεύθυνης ολοήμερου τμήματος.

4.  Προσδιορισμός λειτουργικής υπεραριθμίας εκπαιδευτικού.

ΘΕΜΑ 1ο :         Ορισμός Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου που δεν εμπίπτει στις διατάξεις του         Ν. 4327/2015.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ανωγείων –Παλαιοπαναγιάς πλειοψηφικά επιλέχτηκε στις 1.4.2016 από διευρυμένο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας ως προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης ΠΕ Λακωνίας.Έτσι προκύπτει  άμεσα η ανάγκη πλήρωσης της θέσης της προϊσταμένης στο Νηπιαγωγείο Ανωγείων-Παλαιοπαναγιάς.

Ομόφωνα το υπηρεσιακό συμβούλιο όρισε τη μοναδική μόνιμη εκπαιδευτικό ως προϊσταμένη  στο Νηπιαγωγείο Ανωγείων- Παλαιοπαναγιάς.

Σημείωση:Σύμφωνα με Ν.4327/2015 το νηπιαγωγείο Ανωγείων- Παλαιοπαναγιάς είναι μονοθέσιο γι’αυτό ορίζεται προϊσταμένη από το ΠΥΣΠΕ και δε γίνεται πρόταση επιλογής από διευρυμένο ΠΥΣΠΕ.

ΘΕΜΑ 2ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου.

Ομόφωνα το υπηρεσιακό συμβούλιο χορήγησε άσκηση ιδιωτικού έργου σε αναπληρωτή εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ70,διότι η άσκηση του ιδιωτικού έργου δεν ξεπερνά τις 10 ώρες εβδομαδιαίως ,εκπονείται εκτός του εργασιακού ωραρίου του εκπαιδευτικού και έχει συνάφεια με το αντικείμενο απασχόλησής του.

ΘΕΜΑ 3ο:Ορισμός υποδιευθύντριας – υπεύθυνης ολοήμερου τμήματος.

Ομόφωνα το υπηρεσιακό συμβούλιο όρισε υποδιευθύντρια-υπεύθυνη ολοήμερου τμήματος στο 6/θ δημοτικό σχολείο Νιάτων Αγ.Δημητρίου.

Εδώ να σημειώσουμε ότι το κενό στον κλάδο ΠΕ70 ήταν από την αρχή της σχολικής χρονιάς και καλύφθηκε από το ΥΠΠΕΘ μετά από 7 μήνες(!)

ΘΕΜΑ 4ο :Προσδιορισμός λειτουργικής υπεραριθμίας εκπαιδευτικού.

Σύμφωνα με το 4ο θέμα Ημ.Διάταξης ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας και πρόεδρος του ΠΥΣΠΕ   απέστειλε πριν τη συνεδρίαση  το επισυναπτόμενο έγγραφο με θέμα : «Ενημέρωση για λειτουργικά κενά» στους εκπαιδευτικούς του 1ου δημοτικού σχολείου Σκάλας χωρίς να προβλέπεται από κάποια διαδικασία. Πιο συγκεκριμένα, τοποθέτησε αναπληρώτρια εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ70, που επέστρεψε από άδεια τοκετού, στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας και ζήτησε από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν 7 μήνες (!)στο σχολείο να δηλώσουν ποιοι επιθυμούν  να μετακινηθούν για να καλύψουν τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά στον κλάδο ΠΕ70 καταθέτοντας αίτηση βελτίωσης θέσης(!) ,ενώ σύμφωνα με κείμενες διατάξεις εκπαιδευτικής νομοθεσίας δεν προβλέπεται λειτουργική υπεραριθμία στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ ΣΤΟ 4ο ΘΕΜΑ ΗΜ.ΔΙΑΤΑΞΗΣ: «Προσδιορισμός λειτουργικής υπεραριθμίας εκπαιδευτικού» η εκπαιδευτικός που επέστρεψε από άδεια τοκετού να τοποθετηθεί στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας και να κριθεί λειτουργικά υπεράριθμος ένας αναπληρωτής εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ70 από το 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας  για να καλύψει ένα από τα δυο λειτουργικά κενά στον κλάδο ΠΕ70.

Ως αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών κατέθεσα την κάτωθι πρόταση προς ψήφιση προς όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ Λακωνίας:

Προτείνω προς όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ να μη προσδιοριστεί λειτουργική υπεραριθμία στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας ,διότι στις 4.4.2016 θα πάρει άδεια εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19-20(πληροφορικής) και στις 20.4.2016 εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ06(Αγγλικών)στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας.Δε συμφωνώ με λογιστική λογική Διευθυντή ΠΕ Λακωνίας και προέδρου του ΠΥΣΠΕ που συντάσσεται κατά γράμμα με αντιεκπαιδευτική πολιτική Υπουργείου Παιδείας.Προτεραιότητα μας είναι τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας .Γιατί δύο μήνες πριν τη λήξη του διδακτικού έτους 2015-16 να ανατραπεί ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας?Η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ70 που επιστρέφει από άδεια προτείνω να τοποθετηθεί στο 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας να πάρει ώρες ευέλικτης ζώνης και ώρες στο ολοήμερο τμήμα του σχολείου και όχι βέβαια διδακτικές ώρες που δε διδάσκονται από τον κλάδο της.Επιπρόσθετα,ας μην ξεχνάμε ότι στο 12/θ 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας (με περίπου 30 εκπαιδευτικούς που υπηρετούν)που εισηγείται ο διευθυντής ΠΕ Λακωνίας λειτουργική υπεραριθμία υπάρχουν μεγάλες εκπαιδευτικές ανάγκες και από σήμερα(1.4.2016) έλλειμμα εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ19-20 (Πληροφορικής)και τις προσεχείς ημέρες έλλειμμα εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ06(Αγγλικών).Πώς θα κρίνουμε λειτουργική υπεραριθμία στο 12/θ 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας?Σύμφωνα με τις ανωτέρω ελλείψεις εκπαιδευτικών προτείνω να μη προσδιοριστεί λειτουργική υπεραριθμία αναπληρωτή εκπαιδευτικού στο 1οδημοτικό σχολείο Σκάλας(που δεν προβλέπεται και από τις κείμενες διατάξεις της εκπαιδευτικής νομοθεσίας)διότι υπάρχουν αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες στο 12/θ 1ο δημοτικό σχολείο Σκάλας.

ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 4ο ΘΕΜΑ  ΤΑΧΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ:

ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΑΠΟ ΑΔΕΙΑ ΤΟΚΕΤΟΥ   ΣΤΟ 1Ο ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ 1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΜΙΑ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΚΑΙ  ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70 (ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ)ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΕΝΟ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ70 ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ ΔΙΡΟΥ.

Μειοψήφησα και τοποθετήθηκα σύμφωνα με την ανωτέρω πρότασή μου.Πιο συγκεκριμένα ,με 48 ώρες έλλειμμα διδακτικών ωρών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκάλας πρότεινα να μη προσδιοριστεί λειτουργική υπεραριθμία εκπαιδευτικού στην ανωτέρω σχολική μονάδα.

*Όμως ο διευθυντής εκπαίδευσης  Λακωνίας έχει βρει τον τρόπο! ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΥΠΠΕΘ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ,ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ «ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ» ΔΗΛΑΔΗ ΔΕ ΔΙΝΕΙ ΔΙΜΗΝΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΠΕΘ ΑΛΛΑ ΡΩΤΑΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ  ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΣΕ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΡΙΑ???

ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΠΕΘ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΠΡΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΜΗ  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ,ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΥΠΠΕΘ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

1. Όσοι αναπληρωτές έχουν συμπληρώσει 60 μήνες προϋπηρεσίας αυτή τη στιγμή, δεν έχει νόημα να δουλεύουν πλέον γιατί δε θα μοριοδοτείται η εργασία τους πάνω από 60 μήνες.
2. Όσοι εργάστηκαν στα δυσπρόσιτα, δε θα έχουν κανένα όφελος.
3. Όσοι περίμεναν χρόνια άνεργοι και πλησίαζε η ώρα να εργαστούν, τώρα δε θα έχουν καμία προτεραιότητα έναντι των νέων αποφοίτων.

Η Αιρετή εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Λακωνίας

Παπαδοπούλου Ελισάβετ

Τηλ/φαξ:2732082682

Κιν: 6978697160

e-mail: [email protected]

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!