Thumbnail
του Λιότσιου Σ.Βασίλη αναπληρωτή ΠΕ09

του Λιότσιου Σ.Βασίλη αναπληρωτή ΠΕ09

"Όταν γάρ έλθη πόλεμος ες ψήφον λεώ, ουδείς εθ΄ αυτού θάνατον εκλογίζεται, το δυστυχές δε τούτο ες άλλον εκτρέπει".

                                                                                                                                             Ευρυπίδης (Ικέτιδες)

 

Μετά την κατάθεση της πρότασης νόμου για τους αναπληρωτές από τον τελειόφοιτο λυκείου και άσχετο περί του θέματος "Παιδεία"… υπουργό, έγιναν πλέον ακραιφνείς οι στόχοι αλλά και το ποιόν των φερόμενων ως "υπεύθυνων" για την παιδεία.

Και πρωτού ακόμα η καθηγητική κοινότητα συνέλθει από τον αιφνιδιασμό και τη νέα κωλοτούμπα (από τους μόνιμους διορισμούς, πήγαμε σε συγκαλυμμένες απολύσεις) των Ελληνόφωνων πρακτόρων των δανειστών, έσπευσαν οι (εν δυνάμει) "ευνοημένοι" (έτσι νομίζουν) να… πανηγυρίσουν και να επιρρώσουν περαιτέρω το διαίρει και βασίλευε (που οι εισβολείς χρησιμοποιούν κατά κανόνα), θωπεύοντας το τυρί , χωρίς όμως να βλέπουν τη φάκα. Άρχισαν λοιπόν οι συνάδελφοι του ΑΣΕΠ να οχυρώνονται πίσω από το προτεινόμενο εξωφρενικό  νομοσχέδιο και την απόφαση του ΣτΕ ,με τα γνωστά περί "ΑΣΕΠίτες : η αφρόκρεμα των καθηγητών" και… τέτοια, χωρίς να έχουν κατά νου ότι οι πολιτικές αυτού του είδους, απλά στέλνουν την νομοτελειακή αλυσίδα του ντόμινο πίσω από τον τοίχο που βλέπουν μπροστά τους, νομίζοντας έτσι ότι θα σταματήσει. Δεν θα σταματήσει όμως ,απλά καθυστερεί λίγο παραπάνω και θα επιστρέψει δριμύτερο. Εξάλλου ,η επιλεκτική "συμμόρφωση" του κυβερνητικού τσίρκου με τις αποφάσεις του ΣτΕ μόνο στην παιδεία και όχι στις συντάξεις και στους μισθούς, είναι ενδεικτική της βυσσοδομίας που υποβόσκει και μας απειλεί ΟΛΟΥΣ !

Δεν είναι ώρα να πάμε σε αντιπαράθεση κορεσμού, όπου θα μπορούσα να  ρωτήσω για παράδειγμα, αν κάποιος έχει να διαλέξει για στρατιώτη μεταξύ ενός που πολέμησε χρόνια σε διαφορετικούς πολέμους (ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ,ΙΔΙΩΤΙΚΟ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ) με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ενός αριστούχου της σχολής Ευελπίδων, ποιον θα διάλεγε, ούτε να επικαλεστώ τον Πλάτωνα του "εμπειρία μεν ποιεί τον αιώνα ημών πορεύεσθαι κατά τέχνην, απειρία δε κατά τύχην".

Αυτό που προέχει τώρα είναι να  είμαστε όλοι μια γροθιά , να διεκδικήσουμε πίσω τη ζωή μας και να μπορέσουμε να ζήσουμε περήφανα χωρίς ανασφάλεια, σεβόμενοι ο ένας τον άλλον, με κοινά αιτήματα για μόνιμους διορισμούς, σταθερότητα και αξιοπρέπεια ,κατανοώντας ότι στο νηματόσταυρο των εισβολέων του υπουργείου (γιατί τέτοιοι είναι ξεκαθαρίστε το στο μυαλό σας) είμαστε ΟΛΟΙ, ΑΣΕΠίτες και του πίνακα !

Το δίκαιο είναι πάντα στη μέση και οι διορισμοί αναπληρωτών πρέπει να γίνονται με Αριστοτέλεια  μεσότητα, με σταθερότητα ,αξιοκρατία, με έμφαση στα κοινωνικά κριτήρια και σε βάθος χρόνου, ώστε να μπορεί ο καθηγητής - ακόμα και ως αναπληρωτής - να σχεδιάζει τη ζωή του χωρίς αιφνιδιασμούς.

Εγώ για παράδειγμα ,είμαι 52 ετών , είμαι τρίτεκνος , έχω παιδαγωγική κατάρτιση ,είμαι γενικά στις αίθουσες από το 1992 και στο δημόσιο σχολείο από το 2005 ,έχω - αυτή τη στιγμή πάνω από 100 μόρια – γύρισα όλη την Ελλάδα και είμαι ακόμα αναπληρωτής .Θεωρεί κάποιος ότι στην περίπτωσή μου,( υπάρχουν εκατοντάδες παρόμοιες) , είναι δίκαιο να πεταχτώ ξαφνικά και εν ψυχρώ στην ανεργία (γιατί αυτό θα γίνει αν υλοποιηθεί το σχέδιο) και στην αβεβαιότητα ;

Προσωπικά έζησα στο πετσί μου το πόσο αδίστακτοι είναι οι κατά καιρούς "ιθύνοντες" αυτού του υπουργείου και όλα τα κατά καιρούς απαράδεκτα και παράνομα τεχνάσματά τους. Όταν ήμουν στο 4ο έτος (1989) μας κοινοποίησαν αιφνιδιαστικά ότι στους διορισμούς θα μετρά ο βαθμός πτυχίου (χωρίς αναδρομικότητα) ενώ μέχρι τότε ίσχυε η ημερομηνία κτήσης του πτυχίου. Όταν προκηρύχθηκαν θέσεις αναπληρωτών (από τον πίνακα) στην "κλειστή" μέχρι τότε ΑΣΠΑΙΤΕ, παράνομα δεν επιλέχθηκα - αφού ήμουν πρώτος στον πίνακα της κ.Μακεδονίας – και αναγκάστηκα να προσφύγω στον "Συνήγορο του Πολίτη", όπου δικαιώθηκα και προσλήφθηκα την επόμενη χρονιά ,χάνοντας όμως μοιραία τα μόρια προϋπηρεσίας. Έτσι, το 2010 και ενώ θα ήμουν 3ος στους πίνακες για μόνιμο διορισμό (διορίστηκαν 4), βγήκε ξαφνικά η διαμαντοπούλου και δεν αναγνώρισε την προϋπηρεσία του 2010 αφήνοντάς με απ΄ έξω.

Ανέφερα τα παραπάνω για να δείξω ότι οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι και θα το αποδείξουν και στους επόμενους, είτε είναι ΑΣΕΠίτες είτε όχι, με κάθε τρόπο που μπορεί κάποιος να φανταστεί, αν δεν παραταχτούμε όλοι μαζί σύσσωμοι απέναντί τους. Η αποστολή τους είναι να διαλύσουν την δημόσια παιδεία και να εξευτελίσουν τον καθηγητή ώστε να τον καταστήσουν αδύναμο να αντιδράσει και να διεκδικήσει . Δεν είναι Έλληνες , όπως εμείς το κατανοούμε . Είναι ξενοκινούμενοι πράκτορες των δανειστών και της άρχουσας ελίτ και εφαρμόζουν νόμους που είναι γραμμένοι έξω. Πότε για παράδειγμα η αδαής  από σχολείο διαμαντοπούλου, πρόλαβε και συνέταξε το γνωστό νομοσχέδιο σε 2 μήνες από την υπουργοποίησή της ; Πότε ο ραγκούσης και κάτω από ποια αναγκαιότητα τότε (σήμερα το καταλάβαμε) συνέταξε τον επικών διαστάσεων "Καλλικράτη" σε μηδέν χρόνο και πως ήξεραν όλοι αυτοί ότι θα βρίσκονταν στο ανάλογο υπουργείο ;

Είναι ξεκάθαρο και πρέπει να αποτελεί θρυαλλίδα στη σκέψη και ανάλυσή μας, αν θέλουμε να στοχοποιήσουμε σωστά και να βρούμε λύση, ότι οι εν λόγω πολιτικοί ταγοί μας (από το 1831), ανήκουν σ΄αυτό που ονομάζουμε "άρχουσα ελίτ" . Οι απ΄έξω τους σπούδασαν χωρίς εξετάσεις και τέτοια, οι απ΄έξω τους υπουργοποίησαν και οι απ΄έξω συνέταξαν τους νόμους που εφαρμόστηκαν (το παραδέχτηκε και ο πρώην υπουργός δικαιοσύνης ρουπακιώτης). Ειδικά στο χώρο της παιδείας, επειδή αποτελεί τη ναυαρχίδα αποπροσανατολισμού και πλύσης εγκεφάλου του λαού και της διαμόρφωσης συνθηκών αφλογιστίας της νεολαίας , επιστρατεύουν τους πιο (αισχρά) ικανούς και αδίστακτους πράκτορές τους.

Όλοι λοιπόν στον αγώνα και στη διαμαρτυρία την Παρασκευή, γιατί ο εχθρός είναι κοινός, εντός του κοινοβουλίου και άκρως επικίνδυνος για τους Έλληνες και τη χώρα !

 

ΥΓ: Η χρήση πεζών γραμμάτων στα κύρια ονόματα δεν είναι συμπτωματική και έχει απόλυτη σχέση με… την πραγματικότητα  .    

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kypros ekpa
ΕΚΠΑ: Επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο
Επετειακή εκδήλωση με τίτλο ''50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο'' οργανώνει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΚΠΑ: Επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο
deyterobathmia_ekpaideysi_291018_921.jpeg
Ο χάρτης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023-2024: Τα αριθμητικά δεδομένα
Οι εκπαιδευτικοί που κατά το σχολικό έτος 2023-2024 ήταν εκτός σχολικής τάξης για διάφορους λόγους (αποσπασμένοι, άδειες κλπ) ήταν 5.791
Ο χάρτης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2023-2024: Τα αριθμητικά δεδομένα